Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
70330000-3 “Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174; Лот 2 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 24; Лот 3 – експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень в адмінбудинку за адресою: м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22)
Очікувана вартість
6 600 000,00 UAH
UA-2022-11-07-006427-a ● 9c146dd88b034819a9f9af404509fdef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37508596 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2 |
Контактна особа: |
Ольга Лавренко +380442004485 lavrenko@me.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2022 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2022 10:55 |
Очікувана вартість: | 6 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Тендерна документація
14 листопада 2022 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2022 10:58 |
ТД_зміни_14.11 експлуатаційні.rtf | |
14 листопада 2022 10:58 |
Перелік змін ТД (експлуатаційніт) 14.11.22.docx | |
07 листопада 2022 13:07 |
25.10 Проект_договору_(експлуатаційні_послуги_на_2022_рік)_Антоновича.rtf | |
07 листопада 2022 13:07 |
25.10_Проект_договору_Хрещатик (2).rtf | |
07 листопада 2022 13:07 |
25.10_Проект_договору_Бульварно-кудрявська (2).rtf |
14 листопада 2022 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2022 10:58 |
ТД_зміни_14.11 експлуатаційні.rtf
|
|||
14 листопада 2022 10:58 |
Перелік змін ТД (експлуатаційніт) 14.11.22.docx
|
|||
07 листопада 2022 13:07 |
25.10 Проект_договору_(експлуатаційні_послуги_на_2022_рік)_Антоновича.rtf
|
|||
07 листопада 2022 13:07 |
25.10_Проект_договору_Хрещатик (2).rtf
|
|||
07 листопада 2022 13:07 |
25.10_Проект_договору_Бульварно-кудрявська (2).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-07-006427-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС", Код ЄДРПОУ:38441213
Дата подання: 11 листопада 2022 09:33
Що до дискримінаційних вимог тендерної документації
Добрий день!
Шановний Замовник, в тендерній документації Ви вимагаєте від учасника наявність досвіду виконання за 2019-2021рр. не менше 3-х аналогічних договорів відповідно до яких надавались послуги з прибирання та технічного обслуговування будівель площею не менше 5000 кв.м.
Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання послуг з обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, протипожежної сигналізації та димовидалення, обслуговування приладів обліку теплової енергії в тепловому пункті, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані (обслуговування ліфтів, дератизація та дезінсекція, вивіз сміття) (по Лоту №1).
По Лотам №2 і №3 під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані.
Вимоги до аналогічних договорів в частині років виконання, кількості і площі, та в сукупності з переліком видів послуг, які мають бути в аналогічному договорі, наштовхує на думки про те, що ці вимоги направлені на значне звуження кола учасників.
Просимо Вас виключити вимоги щодо років виконання договорів, кількості договорів та площі приміщень, як такі що обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, в тендерній документації Ви вимагаєте від учасника наявність досвіду виконання за 2019-2021рр. не менше 3-х аналогічних договорів відповідно до яких надавались послуги з прибирання та технічного обслуговування будівель площею не менше 5000 кв.м.
Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання послуг з обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, протипожежної сигналізації та димовидалення, обслуговування приладів обліку теплової енергії в тепловому пункті, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані (обслуговування ліфтів, дератизація та дезінсекція, вивіз сміття) (по Лоту №1).
По Лотам №2 і №3 під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані.
Вимоги до аналогічних договорів в частині років виконання, кількості і площі, та в сукупності з переліком видів послуг, які мають бути в аналогічному договорі, наштовхує на думки про те, що ці вимоги направлені на значне звуження кола учасників.
Просимо Вас виключити вимоги щодо років виконання договорів, кількості договорів та площі приміщень, як такі що обмежують конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2022 17:51
Вимога врахована частково. В тендерну документацію внесені зміни щодо обсягу площі, що обслуговується, яка приведена до фактичної площі обслуговування по кожному лоту та зменшено кількість аналогічних договорів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Пунктом 3 частини 1 статті 16 Закону зазначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, визначення в тендерній документації вимоги щодо кількості договорів не суперечить нормам Закону та не є дискримінаційною. Таким чином замовник на власний розсуд визначає кількість аналогічних договорів виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник під час підготовки тендерної документації керувався даною нормою та встановив вимогу про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше двох за 2020-2021 роки, оскільки підприємство учасника, повинно бути діючим та мати довід роботи в останні роки, а не 3-4 роки тому.
З метою виконання завдань та функцій Мінекономіки та створення належних умов праці працівників Мінекономіки для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» є край важливим участь в закупівлі висококваліфікованих Учасників, які мають досвід роботи в наданні експлуатаційних та інших послугах, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані не один рік, які мають досвід та можливість комплексно обслуговувати будівлі з великою площею. Тому що адмінбудівля є великим комплексним об’єктом, тому учасник повинен мати необхідний досвід надання саме комплексних послуг: необхідну кількість обслуговуючого та контролюючого персоналу, для цілодобового обслуговування електромереж, забезпечення безперебійної роботи ліфтів, системи водопостачання та водовідведення, підтримувати чистоту приміщень, мати налагоджену логістику з постачання матеріалів, комплектуючих тощо.
Пунктом 3 частини 1 статті 16 Закону зазначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, визначення в тендерній документації вимоги щодо кількості договорів не суперечить нормам Закону та не є дискримінаційною. Таким чином замовник на власний розсуд визначає кількість аналогічних договорів виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник під час підготовки тендерної документації керувався даною нормою та встановив вимогу про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше двох за 2020-2021 роки, оскільки підприємство учасника, повинно бути діючим та мати довід роботи в останні роки, а не 3-4 роки тому.
З метою виконання завдань та функцій Мінекономіки та створення належних умов праці працівників Мінекономіки для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» є край важливим участь в закупівлі висококваліфікованих Учасників, які мають досвід роботи в наданні експлуатаційних та інших послугах, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані не один рік, які мають досвід та можливість комплексно обслуговувати будівлі з великою площею. Тому що адмінбудівля є великим комплексним об’єктом, тому учасник повинен мати необхідний досвід надання саме комплексних послуг: необхідну кількість обслуговуючого та контролюючого персоналу, для цілодобового обслуговування електромереж, забезпечення безперебійної роботи ліфтів, системи водопостачання та водовідведення, підтримувати чистоту приміщень, мати налагоджену логістику з постачання матеріалів, комплектуючих тощо.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю цією тендерною документацією замовник (бенефіціар) вимагає від переможця процедури закупівлі (принципала) внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 1% від вартості договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку банку (гаранта) та підписана уповноваженою особою банку (гаранта) та скріплена його печаткою. Учасник надає оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 (зі змінами). Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно набувати чинності не пізніше дати укладення договору та бути дійсним до 31.12.2023 р. |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот 1 - експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані за адресою: м. Київ, вул. Антоновича, 174
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Антоновича,174
Дата доставки:
31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за кожний місяць на підставі акту приймання – передачі Послуг (далі – Акт) та розрахунків до нього протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Акту уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2022 11:04 |
ТД_зміни_14.11 експлуатаційні.rtf |
14 листопада 2022 11:04 |
Перелік змін ТД (експлуатаційніт) 14.11.22.docx |
07 листопада 2022 13:07 |
25.10 Проект_договору_(експлуатаційні_послуги_на_2022_рік)_Антоновича.rtf |
14 листопада 2022 11:04 |
ТД_зміни_14.11 експлуатаційні.rtf
|
||
14 листопада 2022 11:04 |
Перелік змін ТД (експлуатаційніт) 14.11.22.docx
|
||
07 листопада 2022 13:07 |
25.10 Проект_договору_(експлуатаційні_послуги_на_2022_рік)_Антоновича.rtf
|
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-07-006427-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС", Код ЄДРПОУ:38441213
Дата подання: 11 листопада 2022 09:33
Що до дискримінаційних вимог тендерної документації
Добрий день!
Шановний Замовник, в тендерній документації Ви вимагаєте від учасника наявність досвіду виконання за 2019-2021рр. не менше 3-х аналогічних договорів відповідно до яких надавались послуги з прибирання та технічного обслуговування будівель площею не менше 5000 кв.м.
Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання послуг з обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, протипожежної сигналізації та димовидалення, обслуговування приладів обліку теплової енергії в тепловому пункті, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані (обслуговування ліфтів, дератизація та дезінсекція, вивіз сміття) (по Лоту №1).
По Лотам №2 і №3 під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані.
Вимоги до аналогічних договорів в частині років виконання, кількості і площі, та в сукупності з переліком видів послуг, які мають бути в аналогічному договорі, наштовхує на думки про те, що ці вимоги направлені на значне звуження кола учасників.
Просимо Вас виключити вимоги щодо років виконання договорів, кількості договорів та площі приміщень, як такі що обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник, в тендерній документації Ви вимагаєте від учасника наявність досвіду виконання за 2019-2021рр. не менше 3-х аналогічних договорів відповідно до яких надавались послуги з прибирання та технічного обслуговування будівель площею не менше 5000 кв.м.
Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт надання послуг з обслуговування адміністративних будівель та прибудинкових територій, а саме: прибирання адміністративних приміщень, технічного обслуговування будівлі (обслуговування систем електропостачання, водопостачання, протипожежної сигналізації та димовидалення, обслуговування приладів обліку теплової енергії в тепловому пункті, проведення гідравлічних випробувань, повірка манометрів, обслуговування кондиціонерів) та надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень та прибудинкових територій в належному стані (обслуговування ліфтів, дератизація та дезінсекція, вивіз сміття) (по Лоту №1).
По Лотам №2 і №3 під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання експлуатаційних та інших послуг, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані.
Вимоги до аналогічних договорів в частині років виконання, кількості і площі, та в сукупності з переліком видів послуг, які мають бути в аналогічному договорі, наштовхує на думки про те, що ці вимоги направлені на значне звуження кола учасників.
Просимо Вас виключити вимоги щодо років виконання договорів, кількості договорів та площі приміщень, як такі що обмежують конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2022 17:51
Вимога врахована частково. В тендерну документацію внесені зміни щодо обсягу площі, що обслуговується, яка приведена до фактичної площі обслуговування по кожному лоту та зменшено кількість аналогічних договорів, які необхідно надати для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Пунктом 3 частини 1 статті 16 Закону зазначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, визначення в тендерній документації вимоги щодо кількості договорів не суперечить нормам Закону та не є дискримінаційною. Таким чином замовник на власний розсуд визначає кількість аналогічних договорів виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник під час підготовки тендерної документації керувався даною нормою та встановив вимогу про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше двох за 2020-2021 роки, оскільки підприємство учасника, повинно бути діючим та мати довід роботи в останні роки, а не 3-4 роки тому.
З метою виконання завдань та функцій Мінекономіки та створення належних умов праці працівників Мінекономіки для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» є край важливим участь в закупівлі висококваліфікованих Учасників, які мають досвід роботи в наданні експлуатаційних та інших послугах, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані не один рік, які мають досвід та можливість комплексно обслуговувати будівлі з великою площею. Тому що адмінбудівля є великим комплексним об’єктом, тому учасник повинен мати необхідний досвід надання саме комплексних послуг: необхідну кількість обслуговуючого та контролюючого персоналу, для цілодобового обслуговування електромереж, забезпечення безперебійної роботи ліфтів, системи водопостачання та водовідведення, підтримувати чистоту приміщень, мати налагоджену логістику з постачання матеріалів, комплектуючих тощо.
Пунктом 3 частини 1 статті 16 Закону зазначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, визначення в тендерній документації вимоги щодо кількості договорів не суперечить нормам Закону та не є дискримінаційною. Таким чином замовник на власний розсуд визначає кількість аналогічних договорів виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник під час підготовки тендерної документації керувався даною нормою та встановив вимогу про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не менше двох за 2020-2021 роки, оскільки підприємство учасника, повинно бути діючим та мати довід роботи в останні роки, а не 3-4 роки тому.
З метою виконання завдань та функцій Мінекономіки та створення належних умов праці працівників Мінекономіки для підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» є край важливим участь в закупівлі висококваліфікованих Учасників, які мають досвід роботи в наданні експлуатаційних та інших послугах, пов’язаних з утриманням приміщень, будинків та прибудинкових територій в належному стані не один рік, які мають досвід та можливість комплексно обслуговувати будівлі з великою площею. Тому що адмінбудівля є великим комплексним об’єктом, тому учасник повинен мати необхідний досвід надання саме комплексних послуг: необхідну кількість обслуговуючого та контролюючого персоналу, для цілодобового обслуговування електромереж, забезпечення безперебійної роботи ліфтів, системи водопостачання та водовідведення, підтримувати чистоту приміщень, мати налагоджену логістику з постачання матеріалів, комплектуючих тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2022 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
2 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕКСБУД" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕКСБУД" #21638184 |
Переможець |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 19:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 13:21
|
Звіт по договору Інжексбуд лот 1.docx | укладений |
23 січня 2024 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:45
|
Договір 95 Інжексбуд Антоновича, 174.pdf | укладений |
28 грудня 2022 11:44
|