Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 30212155 |
Вебсайт: | http://kmkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Киев, вул. Солом'янська, 17 |
Контактна особа: |
Антоніна Іванівна Петренко +380442703021 antonina.ivanivna56@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2022 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 56 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
у Солом'янському районі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень коштів для фінансування закупівлі згідно Плану фінансування робіт, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника. У разі затримки фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником відповідного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 11:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 10:42 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, серед іншого, сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам робіт, установленим у тендерній документації.
Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Впровадження системи управління якістю відповідно вимог ДСТУ ISO 9001 є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Однозначною є практика розгляду скарг Органом оскарження з цього приводу. Для прикладу, Ви можете ознайомитись з рішеннями Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 та № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Проект договору, викладений у додатку 3 до тендерної документації, містить порядок змін його умов.
Так, згідно пунктів 13.1, 13.2, 13.3, 17.1 проекту договору його зміна здійснюється з урахуванням положень діючого законодавства України. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених випадків (проект договору містить перелік таких випадків). Зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою однієї із Сторін на підставі додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору. Якщо зміна умов Договору зумовлена обставинами, що залежать від діяльності однієї із сторін, а інша сторона внаслідок цього понесе збитки, вона має право на їх відшкодування. Будь-які зміни та доповнення до договору вважаються дійсними, якщо вони здійснені письмово та підписані уповноваженими на це представниками Сторін.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Згідно вимог пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Положення тендерної документації повністю відповідають вимогам зазначеного пункту Особливостей (див. п. 4 розділу 6 тендерної документації).
Водночас, в пункті 3 розділу 6 тендерної документації йдеться саме про остаточну редакцію договору, тобто, заповнену версію договору – ціна, реквізити, дата укладання, тощо, підготовлені та належним чином оформлені додатки до договору, що є його невід’ємною частиною.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, встановленні кваліфікаційних критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації.
Встановлюючи вимогу про надання копії акта готовності закінчених будівництвом будівель та споруд до експлуатації до кожного наданого аналогічного договору та надання сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів не менше ніж до одного з наданих аналогічних договорів, замовник керувався Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженим постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000041 ● 40d7d45b66c745d4a0a4d676187e0f2d
- Статус: завершено ● Дата: 17 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2022-11-07-002405-a 07.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-15 14:57:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» на вул. Солом'янська, 17 у Солом'янському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-002405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 2 % від вартості договору відповідно до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 11:20:07
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень інфекційного відділення КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» на вул. Солом'янська, 17 у Солом'янському районі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-07-002405-a), замовник вважає за необхідне надати наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно робочого проекту. Кошторисна частина проєктної документації пройшла експертизу (сканкопія експертного звіту від 24.06.2022 р. № 64-К/22-РБК/ЕЗ додається).
Згідно Річного плану закупівель джерелом фінансування закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) у сумі 31100000,00 грн. та місцевий бюджет у сумі 25000000,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі вцілому складає 56 100 000,00 грн. з ПДВ, що не перевищує кошторисної вартості будівництва підтвердженої експертним звітом від 24.06.2022 р. № 64-К/22-РБК/ЕЗ.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
За умовами закупівлі: фінансування робіт у 2022 році здійснюється в межах кошторисних призначень, у 2023 році - в межах коштів замовника, передбачених для цих потреб у фінансовому плані; договірна ціна підлягає коригуванню у разі відсутності у замовника необхідних призначень, а обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків замовника.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.
Щодо надання переможцем торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 2 % від вартості договору відповідно до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації.
На виконання вимог тендерної документації переможцем торгів ТОВ «Абсолют-Клімат» внесено на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 2 % від вартості (ціни) договору, що складає 1 119 000,00 грн. (на підтвердження надаємо сканкопію платіжного доручення № 10858 від 23.11.2022 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
55 950 000,00
UAH з ПДВ
|
55 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
55 950 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:50
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:24
|
додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 16:01
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2023 12:19
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
15 червня 2023 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 15:12
|
Капітальний ремонт приміщень інфекційного відділення.pdf | укладений |
24 листопада 2022 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у план фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та директора |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з обставинами пов’язаними з фінансуванням витрат Замовника, керуючись пунктами 13.1 – 13.3 договору підряду № 352 від 24.11.2022 р. Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та строк виконання робіт до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 352 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |