Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470154 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24 |
Контактна особа: |
Мельнік Олена Вадимівна 380444270340 ukbshrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2022 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2022 14:21 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2022 14:21 |
Очікувана вартість: | 7 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації,
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000030 ● 3c6c5cbb1de14b2bb942a9069a5a2c02
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2022-11-07-002193-a 07.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 16:25:11
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-19 09:51:48
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: : Капітальний ремонт Комунального підприємства Дитячий оздоровчий табір «Зачарована долина» Шевченківського району м. Києва (ремонт приміщень, басейнів та благоустрій території) , 45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (UA-2022-11-07-002193-а).
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі здійснено відповідно до розробленої кошторисної документації на замовлення Управлінням містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (договір № П-41 від 23.09.2022 з ФОП Кушпіт Дмитро Борисович» (ІПН:2662510232), UA-2022-09-23-001347-а) та на підставі розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адмінстрації від 26.08.2022 № 250 "Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 21 червня 2022року № 171 "Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації", (оприлюднене на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адмінстрації за посиланням: https://shev.kyivcity.gov.ua/content/rozporyadzhennya-za-2022-rik.html.
Види ремонтів та переліки робіт за кодом ДК 021:201545453000-7-Капітальний ремонт і реставрація.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2022 рік затверджений розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адмінстрації від 26.08.2022 № 250 "Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 21 червня 2022 року № 171 "Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації", (оприлюднене на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адмінстрації за посиланням: https://shev.kyivcity.gov.ua/content/rozporyadzhennya-za-2022-rik.html.)
Фінансування робіт становить на 2022рік по вищевказаному розпорядженню Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації: 6000,00 тис.грн.
3. Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
розмір очікуваної вартості предмета визначені відповідно до пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) , з урахуванням кошторисних норм України в будувництві“ Настанови з визначення вартості будівництва” затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме - на підставі кошторисної частини зазначеної вище кошторисної документації (експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, складений філіей «Київоблекспертиза» ДП «Київоблбудінвест» КМДА (ЄДРПОУ:40691767) від 12.10.2022 №01-0110-22КД. по зведеному кошторису розрахунок вартості об’єкта будівництва складає: 16924,880 тис.грн.)). Розрахунок очікуваної вартості робіт з капітального ремонту визначається відповідно до прорахунку по дефектному акту цієї закупівлі складає 7340,00 тис.грн.
Об’єкт перехідний на 2023 рік.
В Управлінні містобудування, архітектурита землекористування Шевченківської районної адміністрації відсутній власний веб-сайт. Обгрунтування було розміщено на порталі «КИЇВАУДИТ» 11.11.2022 року в обгунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни , код документ № AUPL-CL3KT2, за посиленням :
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/CEC0817BB3CA165CC22588F700535A2D?EditDocument
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2022 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АДС ЛТД" |
7 011 519,07
UAH з ПДВ
|
7 011 519,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТЕПС" |
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
7 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АДС ЛТД" #34586053 |
Переможець |
7 011 519,07
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 12:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2022 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 15:08
|
Додатки доДУ1В129.pdf | укладений |
25 липня 2023 15:05
|
ДУ1В129.pdf | укладений |
25 липня 2023 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 15:00
|
Додатки доДУ1В129.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 14:59
|
ДУ1В129.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 11:22
|
Додаток 1 до ДогВ129.pdf | укладений |
28 листопада 2022 11:21
|
Додаток 3 до ДогВ129.pdf | укладений |
28 листопада 2022 11:20
|
Додаток 2 до ДогВ129.pdf | укладений |
28 листопада 2022 11:20
|
ДогВ129.pdf | укладений |
28 листопада 2022 11:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Комунального підприємства Дитячий оздоровчий табір «Зачарована долина» Шевченківського району м. Києва (ремонт приміщень, басейнів та благоустрій території) | 1 | роботи |
7 011 519,07
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягіву звязку із неможливостю виконання робіт ТОВ "АДС ЛТД"( лист від 03.07.2023№ 03/07-1) у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | В-129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1В129 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Комунального підприємства Дитячий оздоровчий табір «Зачарована долина» Шевченківського району м. Києва (ремонт приміщень, басейнів та благоустрій території) | 1 | роботи |
5 081 406,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 листопада 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 081 406,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Лист ТОВ "АДС ЛТД" від 03.07.2023 № 03/07-1 неможливість подальшого виконання зобов'язань за умовами Договору внаслідок непередбачених обставин |