Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982554 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., місто Калинівка, вулиця Чкалова,6 |
Контактна особа: |
Зотіков Юрій Миколайович +380968480977 yuriy.zotikov@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2022 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 15:45 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 15:45 |
Очікувана вартість: | 2 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 08:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 08:43 |
ОБГРУНТУВАННЯ вугілля.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Додаток 5 тендерна пропозиція.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Додаток 3 технічні вимоги.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Додаток 1 ст.17.docx | |
07 листопада 2022 08:30 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-03-000004 ● c9b36d93ac3b4a529af9ab21e339576a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2023 №1-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.01.2023 №1-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-11-07-000129-а 07.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 15:16:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-07-000129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав у тендерній документації застосовано кваліфікаційні критерії згідно з положенням пункту 1 частини другої статті 16 Закону при закупівлі твердого палива?
3. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в частині укладення договору не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 10:12:45
пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
ВІДПОВІДЬ: Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до потреби Комунального підприємства «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської міської ради на 2023 рік згідно затвердженого Калинівською міською радою кошторису (сканкопія розрахунку потреби видатків на 2023 р. додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100) визначена таким чином: остання ціна на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 Х індекс споживчих цін (згідно листа МФУ «Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2023 рік» №05110-14-6/17891 від 15.08.2022 р.).
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на вебсайті ITMED Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради.
2. З яких підстав у тендерній документації застосовано кваліфікаційні критерії згідно з положенням пункту 1 частини другої статті 16 Закону при закупівлі твердого палива?
ВІДПОВІДЬ: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. В тендерній документації пункт 5 розділу 3 та додаток 2 до тендерної документації Замовником (крім інших) застосовано пункт 1 частини другої статті 16 Закону (Згідно пункту 45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону).
3. Яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в частині укладення договору не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
ВІДПОВІДЬ: Згідно з частиною 6 статті 33 Закону та частиною 3 пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відкриті торги з особливостями щодо закупівлі на 2023 рік по предмету: вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09110000-3 «Тверде паливо», в кількості – 250 т. проводились на очікувану вартість. Для завершення процедури закупівлі необхідно оприлюднити Договір про закупівлю товару (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100).
На 15-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю місцевий бюджет та кошторис КП «Калинівська ЦРЛ» КМР на 2023 рік не були затверджені у зв’язку з чим реєстрація Договору про закупівлю товару (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100) в Державній казначейській службі України в грудні 2022 року була не можлива.
Враховуючи викладене продовжено строк для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМТОПРЕСУРС" код в ЄДРПОУ 41513188, до 16 січня 2023 року (сканкопія протоколу додається).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-26 14:06:09
Роз'яснення щодо висновку
Згідно чинного роз’яснення Мінекономіки «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» додаток №1 до листа №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 р., щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Згідно ч. 1 ст.652 ЦКУ (У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.)
Керуючись п.п. 4 п.19 Постанови КМУ №1178, ч. 4 п. 11.1 розділу XI. «Порядок зміни умов договору та інші умови» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12 та враховуючи вищевказане роз’яснення Мінекономіки Замовник, для підтвердження таких обставин щодо продовження строку поставки товару, визначив таку форму документального підтвердження як офіційні листи ТОВ «Промтопресурс» від 28 лютого 2023 року №1 та від 29 березня 2023 року №1, в яких зазначено, що «у зв’язку із наявністю об’єктивних обставин (поламка автомобілю), виникла необхідність подовжити строк поставки товару без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи викладене звертаюсь з проханням надати роз’яснення чому у висновку встановлено порушення п.п.4 п. 19 Постанови КМУ №1178, пунктів 8.2 та 8.3 розділу VІІІ. «Обставини непереборної сили» Договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12.
З повагою
Уповноважена особа Юрій Зотіков
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь
2023-01-24 11:54:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- UA-M-2023-04-11-000017 ● 54df407795ce4f218bc6e7e66f2d6f9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 13:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.04.2023 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-11-07-000129-a 07.11.2022 Інформація, отримана від громадських об"єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-13 13:20:32
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 (ДК 021:2015: 09111100-1 – Вугілля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-07-000129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (вугілля кам’яного марки ДГ 13-100) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12 додатковою угодою від 13 лютого 2023 року №1 в частині збільшення ціни за одиницю товару та на який відсоток збільшилася ціна товару на ринку станом на дату укладання додаткової угоди від 13 лютого 2023 року №1 у порівнянні із датою укладання договору?
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 28 лютого 2023 року №2 та від 29 березня 2023 року №3 до договору про закупівлю товару від 05 січня 2023 року №12.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-13 16:23:52
Пояснення з додатками
1. Якими документами підтверджено коливання ціни товару (вугілля кам’яного марки ДГ 13-100) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12 додатковою угодою від 13 лютого 2023 року №1 в частині збільшення ціни за одиницю товару та на який відсоток збільшилася ціна товару на ринку станом на дату укладання додаткової угоди від 13 лютого 2023 року №1 у порівнянні із датою укладання договору?
ВІДПОВІДЬ: Коливання ціни товару (вугілля кам’яного марки ДГ 13-100) на ринку, що призвело до внесення змін до договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12 додатковою угодою від 13 лютого 2023 року №1 в частині збільшення ціни за одиницю товару та на який відсоток збільшилася ціна товару на ринку станом на дату укладання додаткової угоди від 13 лютого 2023 року №1 у порівнянні із датою укладання договору підтверджено ціновою довідкою №77-1/23 від 06.02.2023 р. виданою Харківською торгово-промисловою палатою, згідно з якою в період з 05.01.2023 р. до 06.02.2023 р. ціна товару збільшилась в середньому на 26,26 %. (сканкопія цінової довідки додається).
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 28 лютого 2023 року №2 та від 29 березня 2023 року №3 до договору про закупівлю товару від 05 січня 2023 року №12.
ВІДПОВІДЬ: Додаткові угоди від 28 лютого 2023 року №2 та від 29 березня 2023 року №3 до договору про закупівлю товару від 05 січня 2023 року №12 укладались на підставі звернення постачальника (сканкопії звернень додаються) та на виконання п.п.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-26 14:11:02
Роз'яснення щодо висновку
Згідно чинного роз’яснення Мінекономіки «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» додаток №1 до листа №3304-04/69987-06 від 24.11.2020 р., щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Згідно ч. 1 ст.652 ЦКУ (У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.)
Керуючись п.п. 4 п.19 Постанови КМУ №1178, ч. 4 п. 11.1 розділу XI. «Порядок зміни умов договору та інші умови» (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) Договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12 та враховуючи вищевказане роз’яснення Мінекономіки Замовник, для підтвердження таких обставин щодо продовження строку поставки товару, визначив таку форму документального підтвердження як офіційні листи ТОВ «Промтопресурс» від 28 лютого 2023 року №1 та від 29 березня 2023 року №1, в яких зазначено, що «у зв’язку із наявністю об’єктивних обставин (поламка автомобілю), виникла необхідність подовжити строк поставки товару без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи викладене звертаюсь з проханням надати роз’яснення чому у висновку встановлено порушення п.п.4 п. 19 Постанови КМУ №1178, пунктів 8.2 та 8.3 розділу VІІІ. «Обставини непереборної сили» Договору про закупівлю від 05 січня 2023 року №12.
З повагою
Уповноважена особа Юрій Зотіков
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-05-02 17:22:26
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 25 квітня 2023 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-07-000129-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Згідно частини 8 статті 8 Закону визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене повідомляємо, що за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ13-100 від 05 січня 2023 року №12, укладеного Комунальним підприємством «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської міської ради (далі – Замовник) з ТОВ «Промтопресурс» (далі – Договір №12).
Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178) встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Водночас, Замовником у пунктах 8.2 та 8.3 розділу VІІІ. «Обставини непереборної сили» Договору №12 визначено, що сторона, яка не може виконувати зобов’язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 (десять) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими державними органами, що підтверджують факт настання зазначених обставин.
При цьому, внесення змін до Договору №12 додатковими угодами від 28 лютого 2023 року №2 та від 29 березня 2023 року №3 на підставі листів ТОВ «Промтопресурс» від 28 лютого 2023 року №1 та від 29 березня 2023 року №1, здійснено у спосіб не передбачений Договором №12, а отже, без виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 19 Постанови №1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення
2023-05-04 10:31:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
1 794 500,00
UAH з ПДВ
|
1 794 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ОБЛПАЛИВО" |
2 224 500,00
UAH з ПДВ
|
2 224 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
1 794 500,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 09:25
|
4 Додаткова угода зменшення.docx.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 13:29
|
3 Додаткова угода продовження терміну поставки.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 10:16
|
2 Додаткова угода продовження терміну поставки.pdf | зміни до договору |
02 березня 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 14:51
|
1 Додаткова угода збільшення.docx.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 10:21
|
Договір | укладений |
06 січня 2023 10:20
|
Протокол | укладений |
06 січня 2023 10:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну поставки |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |