Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПУТИВЛЬСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 43156708 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., Путивль, вул.Володимира князя, буд. 53 |
Контактна особа: |
Берлет Олена 380962025004 lena8585@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2022 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 653 440,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
04 листопада 2022 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2022 11:32 |
Додаток _4_ Проект договору.docx | |
04 листопада 2022 11:31 |
Тенд.документація на електроенергія.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У разі коливання ціни (підвищення вартості ) у 2023 році - підвищення вартості відбуватиметься в межах коливання згідно законодавства та з обов'язковим підтвердженням відповідного коливання та укладання додаткової угоди до договору про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000012 ● 5627dcf243324aad80d6293873fc2431
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2023 №2-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.01.2023 №2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-11-04-004372-a 04.11.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-10 16:51:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-04-004372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 10:01:32
Пояснення на запит
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 653440,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-11-04-004372-a) надаємо пояснення через електронну систему закупівель на моніторинг ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 10 січня 2023 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія .
Посилання на закупівлю: https://gov.e-tender.ua/tender/naftoprodukti-ta-elektroenergiya/UA-2022-11-04-004372-a-elektrychna-enerhiya, а саме:
1. Пояснення яким чином та на якій підставі здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість,
Дана закупівля є багатолотова, а саме два лоти:
ЛОТ 1– закупівля електричної енергії (гуртожиток) очікувана вартість закупівлі 13 440,00 грн. Запланований обсяг – 8 тис. кВт.год. Розрахунок вартості ціни за електричну енергії для потреб гуртожитку визначалося згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 859 від 11 серпня 2021 року.
ЛОТ 2 - закупівля електричної енергії (навчальний корпус) очікувана вартість закупівлі 640 000,00 грн.. Запланований обсяг – 80 тис. кВт.год . Для визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro", біржові котирування світових, регіональних, місцевих та профільних бірж. Під час збору інформації про ціну було враховане, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того враховані інші можливі чинники, що впливають на ціну товару, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Розмір бюджетного призначення за проектом кошторису на 2023 рік та становив 567600,00 тис. грн. Запланований загальний обсяг – 88,0 тис. кВт. год, беручи до уваги значне зростання вартості елетричної енергії було прийнято рішення оголосити закупівлю під очікувану вартість розміром 653440,00 грн..Запланований загальний обсяг – 88,0 тис. кВт.год Очікувана вартість визначалась відповідно до пункту 3 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Строк постачання електричної енергії січень-грудень 2023.. Разом з тим звертаємо увагу, що закупівля ЛОТ 2 відбулася на загальну суму 491 120,00 грн., що відповідає проекту кошторису на 2023.
2 . Пояснення щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі :
Враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія 04 листопада 2022 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару (протокол № 15 від “ 04” листопада 2022 року уповноваженою особою з публічних закупівель).
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про ринок електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 «Про затвердження Кодексу системи передачі», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу», Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії».
Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
3. Пояснення, щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» :
Згідно з пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з вище наведеного Комунальний заклад Сумської обласної ради «Путивльський мистецький ліцей» не є розпорядником бюджетних коштів, тому не має посилання на веб-сайт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 12:34:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-04-004372-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №3 (в тому числі цінову довідку № 10/23 від 11.01.2023 Харківської ТПП ).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-19 08:37:04
Пояснення щодо коливання ціни на ринку
Пояснення
15 січня 2023 до КЗ СОР Путивльський мистецький ліцей (далі – Споживач) надійшов лист від 15.01.2023 № 29 від ТОВ «Компанія»Газенергопостач» ( далі –Постачальник) «Щодо зміни вартості електричної енергії» в якому Постачальник зазначив посилаючись на офіційний сайт АТ «Оператор ринку» та довідку Харківської торгово-промислової палати від 11.01.2023 № 10/23, що у зв’язку з коливання ціни електричної енергії на ринку Постачальник не має можливості здійснювати постачання електричної енергії за ціною, що була запропонована раніше та вніс пропозицію підвищити вартість електричної енергії не більше 3,49%. Споживач керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Договором про постачання електричної енергії споживачу від 25.11.2022 № 1 задля не допущення порушення законодавства прийняв рішення про укладання додаткової угоди № 3 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 25.11.2022 № 1.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-20 10:27:25
Уточнення щодо виявлених порушень
Замовником при дискваліфікації ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» були вказані не всі вимоги до дискваліфікації, основна та суттєва причина відхилення пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» є те , що при подачі пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» у вартість електричної енергії не врахував розподіл електричної енергії, що вимогалося тендерною документацію, в результаті чого пропозиція ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» була визнана системою як нйбільш економічно вигідна. (розрахунок за 1 кВт згідно пропозиції ПП «ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД» 4,89 грн.(подана пропозиція за 1кВт - 0,78 грн. за 1кВт ( послуга з розподілу станом на листопад 2022 згідно Постанови НКРЕКП) = 4,16 грн. за 1 кВт . Вирахувана ціна за кВт є набагато нижча ніж ринкова. На підставі вище зазначеного прошу скасувати рішення відносно Замовника щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Держаудитслужби України, щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди згідно ст. 651 ЦК України розірвати договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.11.2022 р. № 1.
2023-01-24 14:52:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
.
2023-01-25 11:30:01
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Електрична енергія (гуртожиток) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 13 440,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 134,40 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |