Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вишукувальні роботи «Обстеження будівельних конструкцій, пошкоджених внаслідок воєнних дій, аварійної частини житлової будівлі по вул. Зестафонській, 10 в м. Запоріжжя з наданням рекомендацій по їх відновленню»
Очікувана вартість
69 358,17 UAH
UA-2022-11-04-001814-a ad44393c53604bb4b8ee7fbdc3829df8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Внукова Інна Іванівна

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Внукова Інна Іванівна
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Вишукувальні роботи «Обстеження будівельних конструкцій, пошкоджених внаслідок воєнних дій, аварійної частини житлової будівлі по вул. Зестафонській, 10 в м. Запоріжжя з наданням рекомендацій по їх відновленню»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69093, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Зестафонська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в розмірі 100% від загальної вартості робіт на підставі підписаного Замовником Акту виконаних робіт у термін 10 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника від головного розпорядника коштів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 листопада 2022 10:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рижиков Олександр Миколайович
#2869118811
Переможець 69 358,17
UAH
04 листопада 2022 10:02