Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42631325 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Ващук (Цьось) +380632127397 tanya_95286@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 21:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 131 515,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 657,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детальніше в Договорі | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2022 21:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 6 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 7 ФОРМА ЛИСТА-ЗГОДИ.docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 3.docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Тендерна_документація..docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 5 ДОГОВІР ПІДРЯДУ..docx | |
03 листопада 2022 21:34 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно вимога Замовника щодо надання учасником копії сертифікату ДСТУ ІSO (в тому числі із зазначенням конкретних видів робіт) висувається для підтвердження того, що запропоновані учасником роботи відповідають умовам тендерної документації, а тому така вимога не може вважатися дискримінаційною.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000028 ● e5c09b6d34f84a798ddcb6647ea7cdad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-11-03-014285-a 03.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-28 16:45:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-03-014285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-02 20:31:52
Пояснення
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приймального відділення КП «Володимир-Волинське ТМО» корпусу №1 (головний) по вул. Павлова, 20 в м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області) та визначення його очікуваної вартості, було здійснено на підставі:
- Зведеного кошторису розрахунку вартості об'єкта будівництва затвердженого Наказом генерального директора КП "Володимир-Волинського ТМО" №171 від 24.10.2022 року.
- Доповідної заступника генерального директора з господарської частини від 25.10.2022 року;
Щодо посилання :
Власного веб-сайту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» немає.
Опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - виконавчого комітету Володимирської міської ради, м.Володимира в розділі - Бізнес (публічні закупівлі) - Електронні закупівлі виконавчого комітету Володимирської міської ради, підпорядкованих комунальних підприємств, установ, закладів.
Володимир. Офіційна сторінка міста - https://volodymyrrada.gov.ua
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, оприлюднених у висновку Державної аудиторської служби України 17.01.2023 року інформуємо, що КП "Володимирське" ТМО направлено стороні договору супровідний лист (додається) щодо припинення зобов’язань відповідно до Договору підряду № 647 від 25.11.2022 року. При підписанні угоди сторонами, остання буде оприлюднена в електронній системі закупівель.
2023-01-24 21:37:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовник повідомив про виконання вимог висновку про результати моніторингу щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором.
2023-02-01 12:11:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
26 072 527,20
UAH з ПДВ
|
26 072 527,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" #01274350 |
Переможець |
26 072 527,20
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 21:33
|
Додаткова угода 5.pdf | укладений |
31 січня 2023 21:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 21:04
|
Додткова угода 4.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 20:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:15
|
Додаткова угода 3 до Договору 647.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:08
|
Додаток 2 до Договору 647.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 17:04
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 17:01
|
Додаток 3 до Договору 647.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 18:19
|
Додаткова угода до Договору 647.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 12:08
|
Договір 647.pdf | укладений |
28 листопада 2022 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести доповнення, що не змінюватиме істотних умов договору, до розділу 5 Порядок здійснення оплати, таким пунктом: 5.5. Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30% річного обсягу фінансування робіт на 2022 рік відповідно до вимог чинного законодавства. |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести доповнення, що не змінюватиме істотних умов Договору, до Додатку 3 Графік фінансування робіт по об’єкту |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести зміни, що не змінюватиме істотних умов Договору, до Додатку 3 Графік фінансування робіт по об’єкту |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до преамбули договору № 647 від 25.11.2022р., а саме слова «Комунальне підприємство «Володимир–Волинське територіальне медичне об’єднання» замінити словами «Комунальне підприємство "Володимирське територіальне медичне об’єднання" Володимирської міської ради». |
Номер договору про закупівлю: | 647 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 листопада 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
568 948,80
UAH (в тому числі ПДВ 94 824,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п. 14.8 Договору підряду сторони дійшли спільної згоди розірвати Договір підряду №647 від 25.11.2022р. |