Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приймального відділення КП «Володимир-Волинське ТМО» корпусу №1 (головний) по вул. Павлова, 20 в м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області)
Очікувана вартість
27 131 515,62 UAH
UA-2022-11-03-014285-a 2c190508f95f410a8e005911552c10c4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ващук (Цьось)

+380632127397 tanya_95286@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 42631325
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., м. Володимир-Волинський, вул. Павлова, буд. 20
Контактна особа: Тетяна Ващук (Цьось)
+380632127397
tanya_95286@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2022 21:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2022 00:00
Очікувана вартість: 27 131 515,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 657,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: вул. Павлова,20, м. Володимир-Волинський, 44700. Мова якою викладено - українська.Закупівля відбувається відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення КП «Володимир-Волинське ТМО» корпусу №1 (головний) по вул. Павлова, 20 в
м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, вул.Павлова,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт детальніше в Договорі Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 21:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікати ДСТУ ISO
Дата подання: 07 листопада 2022 16:50
Дата відповіді: 09 листопада 2022 10:59
Вважаємо дискримінаційними умови тендерної документації «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приймального відділення КП «Володимир-Волинське ТМО» корпусу №1 (головний) по вул. Павлова, 20 в м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області)», які містяться в пунктах 15, 16, 17 Додатку №3 «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб», а саме: - п. 15 - щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» із зазначенням конкретних видів робіт, які мають бути в ньому, а саме: «будівництва житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії»; - п. 16 - щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» із зазначенням конкретних видів робіт, які мають бути в ньому «будівництва житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, установлення столярних виробів, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії»; - п. 17 - щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» із зазначенням конкретних видів робіт, які мають бути в ньому «будівництва житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням» При сертифікації систем управління якістю, екологічного управління, управління охороною здоров’я підприємства орган сертифікації здійснює сертифікацію зазначених систем управління підприємства вцілому без дослідження та виділення тих видів діяльності, якими фактично займається підприємство. Орган сертифікації у сертифікаті зазначає виключно ті види діяльності підприємства згідно КВЕДів, які внесені підприємством до Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак цей сертифікат не обмежує свою дію виключно на ті коди КВЕД, які у ньому зазначені, цей сертифікат поширює свою дію на всю діяльність, яку здійснює підприємство у певному напрямку. У нашому випадку – діяльність у сфері будівництва. Відповідно до ч. 1 та 3 ст. 91 Цивільного кодексу України «юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії)». Згідно абзацу 5 п. 1 КВЕД ДК 009:2010 «КВЕД - це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо), проте, не завжди адаптована до цього повною мірою. Отже, Класифікація не завжди відповідає всім потребам користувачів за межами статистичної системи, у зв'язку з чим можуть виникнути суперечності стосовно юридичного використання коду КВЕД. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ» Отже, наявність в 15-17 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» вимоги щодо обов’язкової наявності конкретних видів робіт у сертифікатах ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» є прямою дискримінацією, яка безпідставно усуває інших учасників від закупівлі так як зазначені органом сертифікації у сертифікатах види робіт у кожного учасника є різними у зв’язку з тим, що вони дублюють коди КВЕДів зазначені підприємством у Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для потреб статистики і ніяк не корелюють з наявністю чи відсутністю необхідної кваліфікації учасника щодо конкретного виду робіт. Крім того, деякі роботи взагалі не відповідають меті закупівлі, наприклад – «торгівля будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням», що також є дискримінаційною умовою – допускає до участі лише тих учасників, які крім виконання будівельних робіт здійснюють ще й торгівельну діяльність. Вважаємо дискримінаційною вимогу, яка міститься в п. 18 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» щодо надання копії сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» так як така умова безпідставно усуває від участі в закупівлі учасників, у яких немає сертифіката, а є розроблена та впроваджена антикорупційна програма. Чинним законодавством не передбачено обов’язкової наявності сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» суб’єктам господарювання, які займаються будівельною діяльністю. Враховуючи вищевказане, керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Викласти п. 15 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» в такій редакції: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління». 2. Викласти п. 16 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» в такій редакції: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління». 3. Викласти п. 17 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» в такій редакції: «Учасник повинен надати копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління». 4. Викласти п. 18 Додатку №3 до тендерної документації «Інші документи. 1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерної пропозиції. Для юридичних осіб» в такій редакції: «Учасник повинен надати копію антикорупційної програми або сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO ISO 37001:2016, ITD) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з ч. 5 статті 23 Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно вимога Замовника щодо надання учасником копії сертифікату ДСТУ ІSO (в тому числі із зазначенням конкретних видів робіт) висувається для підтвердження того, що запропоновані учасником роботи відповідають умовам тендерної документації, а тому така вимога не може вважатися дискримінаційною.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-26-000028 ● e5c09b6d34f84a798ddcb6647ea7cdad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2022 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.12.2022 № 307

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-11-03-014285-a 03.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-28 16:45:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-03-014285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-02 20:31:52

Пояснення

Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приймального відділення КП «Володимир-Волинське ТМО» корпусу №1 (головний) по вул. Павлова, 20 в м. Володимир-Волинський Володимир-Волинського району Волинської області) та визначення його очікуваної вартості, було здійснено на підставі:
- Зведеного кошторису розрахунку вартості об'єкта будівництва затвердженого Наказом генерального директора КП "Володимир-Волинського ТМО" №171 від 24.10.2022 року.
- Доповідної заступника генерального директора з господарської частини від 25.10.2022 року;
Щодо посилання :
Власного веб-сайту КП «Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання» немає.
Опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - виконавчого комітету Володимирської міської ради, м.Володимира в розділі - Бізнес (публічні закупівлі) - Електронні закупівлі виконавчого комітету Володимирської міської ради, підпорядкованих комунальних підприємств, установ, закладів.
Володимир. Офіційна сторінка міста - https://volodymyrrada.gov.ua

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, оприлюднених у висновку Державної аудиторської служби України 17.01.2023 року інформуємо, що КП "Володимирське" ТМО направлено стороні договору супровідний лист (додається) щодо припинення зобов’язань відповідно до Договору підряду № 647 від 25.11.2022 року. При підписанні угоди сторонами, остання буде оприлюднена в електронній системі закупівель.

2023-01-24 21:37:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовник повідомив про виконання вимог висновку про результати моніторингу щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором.

2023-02-01 12:11:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" 26 072 527,20
UAH з ПДВ
26 072 527,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 листопада 2022 15:40
Електронний підпис
15 листопада 2022 15:35
4. Статут+опис.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:35
3. Протокол зборів 2022.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:35
1. Наказ про пизначення-1.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:35
7. Дозволи підвищ. небезпеки.pdf
15 листопада 2022 15:35
6. Декларація і дозволи 2021 р..pdf
15 листопада 2022 15:35
5. Ліцензія НОВА зі змінами.pdf
15 листопада 2022 15:35
4. Статут+опис.pdf
15 листопада 2022 15:35
3. Протокол зборів 2022.pdf
15 листопада 2022 15:35
1. Наказ про пизначення-1.pdf
15 листопада 2022 15:34
4. Статут+опис.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:34
3. Протокол зборів 2022.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:34
1. Наказ про пизначення-1.pdf.p7s
15 листопада 2022 15:34
7. Дозволи підвищ. небезпеки.pdf
15 листопада 2022 15:34
6. Декларація і дозволи 2021 р..pdf
15 листопада 2022 15:34
5. Ліцензія НОВА зі змінами.pdf
15 листопада 2022 15:34
4. Статут+опис.pdf
15 листопада 2022 15:34
3. Протокол зборів 2022.pdf
15 листопада 2022 15:34
1. Наказ про пизначення-1.pdf
10 листопада 2022 16:48
Електронний підпис
10 листопада 2022 16:47
42. Локальні кошториси.xls.p7s
10 листопада 2022 16:47
77.imd
10 листопада 2022 16:47
42. Локальні кошториси.xls
10 листопада 2022 16:47
46. Розрахунок прибутку.rtf.p7s
10 листопада 2022 16:47
41. Договірна ціна.rtf.p7s
10 листопада 2022 16:47
46. Розрахунок прибутку.rtf
10 листопада 2022 16:47
51. Розрахунки ризику та инф..rtf
10 листопада 2022 16:47
41. Договірна ціна.rtf
10 листопада 2022 16:47
23. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
2. .Наказ про пизначення-1.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
5. Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2022 16:47
19. Фінансова звітність 2021 р..pdf
10 листопада 2022 16:47
26. Додаток 7 Лист-згода.pdf
10 листопада 2022 16:47
21. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
3. Статут+опис.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
22. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
2. .Наказ про пизначення-1.pdf
10 листопада 2022 16:47
1. ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
10 листопада 2022 16:47
1. ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
52. Розрахунок ЗП 2022 р..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
27. Антикор. програма..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
22. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
27. Антикор. програма..pdf
10 листопада 2022 16:47
21. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
13. Ліцензія НОВА зі змінами.pdf
10 листопада 2022 16:47
11. Довідка про санкції.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
2.2 Протокол зборів 2022.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
23. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
24. Ліцензія ПК АВК-5.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
11. Довідка про санкції.pdf
10 листопада 2022 16:47
3. Статут+опис.pdf
10 листопада 2022 16:47
52. Розрахунок ЗП 2022 р..pdf
10 листопада 2022 16:47
5. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
38. ст.17 ПП ТД ПСП.pdf.p7s.zip
10 листопада 2022 16:47
2.2 Протокол зборів 2022.pdf
10 листопада 2022 16:47
36. Лист-погодження.pdf.asics.zip
10 листопада 2022 16:47
8. Додаток 5 ДОГОВІР ПІДРЯДУ..pdf
10 листопада 2022 16:47
26. Додаток 7 Лист-згода.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
24. Ліцензія ПК АВК-5.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.7 Посвідчення зварників.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.12 Останні Кб-3 Лот 3.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.16 (g) Креслення.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.24 Останні Кб-3 ФАП лот 5.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29. Аналогічні договори.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.27 Вербка дог+дод.уг..pdf
10 листопада 2022 16:47
28.2 Договір кошторисника.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.3 Сертифікат інж.-кошт..pdf
10 листопада 2022 16:47
28.1 Освіта працівників.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.11 Договірна угода №9.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.2 Лист-підтвердження.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.7 Посвідчення зварників.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.11 Договірна угода №9.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.15 (f) Технічні умови.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.16 (g) Креслення.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.2 Договір кошторисника.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
30.3 Договір оренди крану.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.3 Сертифікат інж.-кошт..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.20 (а) Угода.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.29 Позитивні відгуки.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.29 Позитивні відгуки.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.24 Останні Кб-3 ФАП лот 5.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.1 Техпаспорти.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.20 (а) Угода.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
28.10 док.працівники.pdf.p7s.zip
10 листопада 2022 16:47
30.2 Лист-підтвердження.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
28.1 Освіта працівників.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.27 Вербка дог+дод.уг..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29. Аналогічні договори.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.12 Останні Кб-3 Лот 3.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.25 Дог Любохини №372-р10 2018 р.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.3 Договір оренди крану.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.23 Додаткові угоди.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
30.1 Техпаспорти.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.23 Додаткові угоди.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.15 (f) Технічні умови.pdf
10 листопада 2022 16:47
31. Технічне завдання.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
31. Технічне завдання.pdf
10 листопада 2022 16:47
77.imd
10 листопада 2022 16:47
46. Розрахунок прибутку.rtf.p7s
10 листопада 2022 16:47
42. Локальні кошториси.xls
10 листопада 2022 16:47
41. Договірна ціна.rtf.p7s
10 листопада 2022 16:47
42. Локальні кошториси.xls.p7s
10 листопада 2022 16:47
46. Розрахунок прибутку.rtf
10 листопада 2022 16:47
51. Розрахунки ризику та инф..rtf
10 листопада 2022 16:47
41. Договірна ціна.rtf
10 листопада 2022 16:47
26. Додаток 7 Лист-згода.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
5. Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2022 16:47
27. Антикор. програма..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
19. Фінансова звітність 2021 р..pdf
10 листопада 2022 16:47
26. Додаток 7 Лист-згода.pdf
10 листопада 2022 16:47
3. Статут+опис.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
52. Розрахунок ЗП 2022 р..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
22. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
2. .Наказ про пизначення-1.pdf
10 листопада 2022 16:47
1. ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
10 листопада 2022 16:47
21. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
2. .Наказ про пизначення-1.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
11. Довідка про санкції.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
27. Антикор. програма..pdf
10 листопада 2022 16:47
21. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
1. ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
13. Ліцензія НОВА зі змінами.pdf
10 листопада 2022 16:47
22. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
23. Гарантійний лист.pdf
10 листопада 2022 16:47
23. Гарантійний лист.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
11. Довідка про санкції.pdf
10 листопада 2022 16:47
3. Статут+опис.pdf
10 листопада 2022 16:47
52. Розрахунок ЗП 2022 р..pdf
10 листопада 2022 16:47
2.2 Протокол зборів 2022.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
5. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
38. ст.17 ПП ТД ПСП.pdf.p7s.zip
10 листопада 2022 16:47
2.2 Протокол зборів 2022.pdf
10 листопада 2022 16:47
36. Лист-погодження.pdf.asics.zip
10 листопада 2022 16:47
24. Ліцензія ПК АВК-5.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
8. Додаток 5 ДОГОВІР ПІДРЯДУ..pdf
10 листопада 2022 16:47
24. Ліцензія ПК АВК-5.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.7 Посвідчення зварників.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.11 Договірна угода №9.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.12 Останні Кб-3 Лот 3.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.27 Вербка дог+дод.уг..pdf
10 листопада 2022 16:47
29.16 (g) Креслення.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
28.7 Посвідчення зварників.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
28.2 Договір кошторисника.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.3 Сертифікат інж.-кошт..pdf
10 листопада 2022 16:47
28.1 Освіта працівників.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.11 Договірна угода №9.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.2 Лист-підтвердження.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.16 (g) Креслення.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.3 Договір оренди крану.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.1 Техпаспорти.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.20 (а) Угода.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.29 Позитивні відгуки.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
30.2 Лист-підтвердження.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.20 (а) Угода.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.12 Останні Кб-3 Лот 3.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
30.3 Договір оренди крану.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.29 Позитивні відгуки.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.24 Останні Кб-3 ФАП лот 5.pdf
10 листопада 2022 16:47
30.1 Техпаспорти.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.24 Останні Кб-3 ФАП лот 5.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
28.10 док.працівники.pdf.p7s.zip
10 листопада 2022 16:47
28.1 Освіта працівників.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.27 Вербка дог+дод.уг..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29. Аналогічні договори.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.2 Договір кошторисника.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.25 Дог Любохини №372-р10 2018 р.pdf
10 листопада 2022 16:47
28.3 Сертифікат інж.-кошт..pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.23 Додаткові угоди.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.23 Додаткові угоди.pdf
10 листопада 2022 16:47
29. Аналогічні договори.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
29.15 (f) Технічні умови.pdf
10 листопада 2022 16:47
29.15 (f) Технічні умови.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
31. Технічне завдання.pdf.p7s
10 листопада 2022 16:47
31. Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
Переможець 26 072 527,20
UAH з ПДВ
14 листопада 2022 15:09

Документи

14 листопада 2022 15:09
Електронний підпис
14 листопада 2022 15:08
протокол 1..pdf
11 листопада 2022 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2022 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"
#01274350
26 072 527,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2022 15:09
Електронний підпис
14 листопада 2022 15:08
протокол 1..pdf
11 листопада 2022 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 21:33
Додаткова угода 5.pdf укладений
31 січня 2023 21:28
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 21:04
Додткова угода 4.pdf зміни до договору
31 січня 2023 20:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:15
Додаткова угода 3 до Договору 647.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:08
Додаток 2 до Договору 647.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:08
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 17:04
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 17:01
Додаток 3 до Договору 647.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 17:01
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 18:19
Додаткова угода до Договору 647.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 18:17
Електронний підпис укладений
28 листопада 2022 12:08
Договір 647.pdf укладений
28 листопада 2022 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести доповнення, що не змінюватиме істотних умов договору, до розділу 5 Порядок здійснення оплати, таким пунктом: 5.5. Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30% річного обсягу фінансування робіт на 2022 рік відповідно до вимог чинного законодавства.
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести доповнення, що не змінюватиме істотних умов Договору, до Додатку 3 Графік фінансування робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись пунктом 13.7. Договору Сторони домовились внести зміни, що не змінюватиме істотних умов Договору, до Додатку 3 Графік фінансування робіт по об’єкту
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до преамбули договору № 647 від 25.11.2022р., а саме слова «Комунальне підприємство «Володимир–Волинське територіальне медичне об’єднання» замінити словами «Комунальне підприємство "Володимирське територіальне медичне об’єднання" Володимирської міської ради».
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 568 948,80
UAH (в тому числі ПДВ 94 824,80 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 14.8 Договору підряду сторони дійшли спільної згоди розірвати Договір підряду №647 від 25.11.2022р.