Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
Код ЄДРПОУ: | 34239034 |
Вебсайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
Контактна особа: |
Олена Соловар +380443634333 olena.solovar@infotech.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 19:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 13:54 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 46 897 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 488,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України).Умови надання забезпечення тендерної пропозиції вказані у тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1406900 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі». З метою забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія.Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю вказані у тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
(ДК 021:2015 32428000-9: Модернізація мереж)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично виконанні зобов’язання Постачальника здійснюються протягом 7 (семи) робочих днів на підставі відповідного Акта приймання-передачі, але в будь-якому випадку не пізніше 26.12.2022 року. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 13:53 |
Перелік змін 10.11.2022.docx | |
10 листопада 2022 13:53 |
ТД НОВА 10.11.2022.doc | |
10 листопада 2022 13:53 |
Додатки 1-3 до ТД 10.11.2022.docx | |
09 листопада 2022 18:41 |
Перелік змін 09.11.2022.docx | |
09 листопада 2022 18:41 |
ТД – нова.doc | |
03 листопада 2022 19:37 |
ТД.doc | |
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
03 листопада 2022 19:37 |
Додатки 1-3 до ТД.docx | |
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 6 до ТД.docx |
10 листопада 2022 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2022 13:53 |
Перелік змін 10.11.2022.docx
|
||||||
10 листопада 2022 13:53 |
ТД НОВА 10.11.2022.doc
|
||||||
10 листопада 2022 13:53 |
Додатки 1-3 до ТД 10.11.2022.docx
|
||||||
09 листопада 2022 18:41 |
Перелік змін 09.11.2022.docx
|
||||||
09 листопада 2022 18:41 |
ТД – нова.doc
|
||||||
03 листопада 2022 19:37 |
ТД.doc
|
||||||
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
||||||
03 листопада 2022 19:37 |
Додатки 1-3 до ТД.docx
|
||||||
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
||||||
03 листопада 2022 19:37 |
Додаток 6 до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000006 ● ac43e2a68ae64c3b862f721cebefb176
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-11-03-014030-a 03.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-29 15:55:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модернізації резервного центра обробки даних в межах реалізації функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-03-014030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-03 16:01:30
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України
Державне підприємство «ІНФОТЕХ» (далі – Підприємство/Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 29.12.2022 «Запит про надання пояснень (інформації та документів)», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 32420000-3: Мережеве обладнання (Модернізація резервного центра обробки даних в межах реалізації функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ (ДК 021:2015 32428000-9: Модернізація мереж))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-03-014030-a), який здійснюється відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 23.12.2022
№ 307 «Про початок моніторингу процедур закупівель», надає наступні пояснення, інформацію та документи.
1. Закупівля здійснювалася у зв’язку з необхідністю виконання завдань, покладених на ДП «ІНФОТЕХ», як адміністратора ЄІС згідно наказу МВС від 22.01.2020 № 37 «Про визначення служби та адміністратора ЄІС МВС та ЄЦВТМ МВС», на виконання пункту 7 «Створення та впровадження Єдиного реєстру зброї як функціональної підсистеми ЄІС МВС» підрозділу 2 «Реалізація цифрових проектів у сфері громадської безпеки на платформі єдиної інформаційної системи МВС, направлених на підвищення рівня правопорядку, комфортного та безпечного життя населення» розділу ІІ «Нормативно – технічні заходи» Плану реалізації галузевої програми інформатизації системи МВС та центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ України, на 2021–2023 роки, затвердженого наказом МВС від 22.04.2021 № 301.
Предмет закупівлі та його технічні та якісні характеристики обумовлені необхідністю здійснення модернізації резервного центра обробки даних в межах реалізації функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ та визначені відповідно до потреб замовника.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно плану використання бюджетних коштів на 2022 рік за бюджетною програмою КПКВК 1001050 «Реалізація державної політики у сфері внутрішніх справ, забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України», за КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» та за КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».
Очікувану вартість закупівлі було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін (відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Україні від 18.02.2020 № 275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі).
Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних, що розраховувалися за такою формулою: 46 892 000,00 + 7 250000,00 + 46 551000,00/3= 46 897 666,67 грн. (з урахуванням ПДВ).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі службової записки відповідного структурного підрозділу Замовника, який є відповідальним за здійснення даної закупівлі, та погоджені відповідно до листа Міністерства внутрішніх справ України від 21.10.2022 № 31617/16-2022 (копія листа на 1 аркуші додається).
З урахуванням викладеного, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ДП «ІНФОТЕХ» було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням https://infotech.gov.ua/%D1%96nformaciya-pro-efektivne-vikoristannya-derzhavnih-koshtiv. Дану інформацію можна перевірити за вказаним посиланням шляхом введення ідентифікатора відповідної закупівлі, а саме, «UA-2022-11-03-014030-a» в рядок «пошук закупівлі» (знімок екрану на 1 аркуші додається).
2. На підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі пункту 6 Розділу VI Тендерної документації надаємо копію банківської гарантії № 4730-22 від 22.11.2022 на 2 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ" |
46 891 574,00
UAH з ПДВ
|
46 657 085,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕсАй БІС" |
46 894 781,34
UAH з ПДВ
|
46 660 293,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
46 895 890,00
UAH з ПДВ
|
46 895 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ" #34713900 |
Переможець |
46 657 085,67
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:07
|
ДУ від 21.12.2022.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 14:57
|
Договір.pdf | укладений |
01 грудня 2022 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця договору. |
Номер договору про закупівлю: | 3242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |