Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38255196 |
Місцезнаходження: | 50005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Каховська, буд. 38 |
Контактна особа: |
Олена Землякова +380962109105 mtzkmu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 305 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 528,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2022 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК 8 Субпідрядник.docx | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК_7_Лист-згода_з_умовами_договору.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК 3 Відомості про Учасника.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
ТД капітальний ремонт.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
Оголошення капітальний ремонт.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК_5_Документи_переможця.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
3 ДПРЗ.zip | |
03 листопада 2022 16:47 |
Креслення.zip | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК 2 Тех завдання на будівництво.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК 1 Форма Пропозиція.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
Договор проект.doc | |
03 листопада 2022 16:47 |
ДОДАТОК 4 Кваліфікаційні критерії.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-05-000065 ● f22992359da44efa827fa65d52790bc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 13:56 |
30.12.2022 № 368
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2022 № 368
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2022-11-03-012891-a
03.11.2022 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ:
38255196 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 14:24:35
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 17:55:53
Про надання пояснень моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-11-03-012891-а
Про надання пояснень моніторингу (UA-M-2022-12-05-000065) процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-11-03-012891-а
По першому питанню:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалося на підставі дефектного акту та проведених орієнтовних розрахунків.
Після отримання коштів було проведено закупівлю послуг щодо розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: “Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Каховська, 38” (UA-2022-09-28-010748-а)
Роботи по капітальному ремонту виконуються відповідно до проектної документації, яку розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; дотриманням санітарних і епідеміологічних норм, пожежної безпеки, енергозбереження, що підтверджується Експертним звітом (позитивним) від 25 жовтня 2022 року № 10-002-22-В, генеральний проектувальник ТОВ «Криворіжцивільпроект». Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Каховська, 38», складений за результатами розгляду кошторисної документації, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 “Деякі питання ціноутворення у будівництві”, заєрестровані в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Загальна кошторисна вартість будівництва згідно Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, станом на 25 жовтня 2022 року складає — 7825,080 тис.грн., з ПДВ. З них, згідно Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва за робочим проектом “Капітальний ремонт частини приміщень адміністративної будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Каховська, 38” (17167-ЗК, том-5) витрати на здійснення технічного нагляду, експертизи проектної документації, здійснення авторського нагляду та інші витрати складають 519,42 тис.грн.. Таким чином розрахунок очікуваної вартості будівництва складає 7305,650 тис.грн.
Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, розробленій та затвердженій в установленому порядку проектно-кошторисній документації.
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області сторінки власного веб-сайту немає. Але на веб-сайті Головного управління розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі. Посилання на сторінку:
https://dp.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/informaciya-schodo-procedur-zakupivel
По другому питанню:
Уповноваженою особою, під час розгляду тендерної пропозиції учасника АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» закупівлі UA2022-11-03-012891-a було виявлено невідповідність, а саме: в Довідці про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам від 09.11.2022р. №15 згідно додатку 2 до тендерної документації відсутність поз.81 розділу «Будівельні роботи» № 02-01-01 – Демонтаж полівінілхлоридного поручня 9,35 м.
При ретельному розгляді додатків в складі тендерної пропозиції учасника АСОЦІАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ», а саме: Локальних кошторисів, була виявлена позиція - Демонтаж полівінілхлоридного поручня 9,35 м, що відповідає технічним вимогам Замовника.
Позиція - Демонтаж полівінілхлоридного поручня 9,35 м присутня в документі «Локальні кошториси», «Будівельні роботи» №02-01-01, розділ 3-Сходи, позиція 120- Демонтаж полівінілхлоридного поручня 9,35 м , що свідчить про технічну помилку
Також позиція Демонтаж полівінілхлоридного поручня 9,35 м відображена в додатку №2 «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» до Договору №157 від 17.11.2022р. (поз.120).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-09 15:10:34
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-11 19:10:36
Про надання пояснень моніторингу (UA-M-2022-12-05-000065) процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-11-03-012891-а
По першому питанню:
Так, у Додатку 4 до тендерної документації таблиці 2, Уповноваженою особою прописаний спосіб підтвердження (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону) – довідка в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами). Але не надання Учасником такої довідки, відповідно п.7 ч.1 .ст.17 Закону, не було б підставою, щоб відхилити учасника (відповідно до частини 6 статті 17 Закону №922).
По другому питанню:
Згідно «Локального кошторису» на «Будівельні роботи №02-01-01» наданого АСОЦІАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції вартість робіт із Вогнезахисту дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах у кількості 158,27 м2, та Вогнезахист бруса у кількості 1,1 м2 (позиція 115 та 214) становить 1448,34 грн. У відсотковому еквіваленті зазначених робіт до суми, яку оголосив переможець становить 0,0198%.
Відповідно до вимог п.18 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація у разі закупівлі робіт або послуг, повинна містити «вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг»
Так, згідно наданої в складі тендерної документації довідки АСОЦІАЦІІ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» від 09.11.2022р. №16, підприємство не планує залучати субпідрядника в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тому підприємство не надає інформацію про субпідрядників, в тому числі і ліцензію на виконання робіт з вогнезахисту.
Виходячи з того, що на виконання вищезазначених робіт АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ «КОМПЛЕКТ» може залучити субпідрядну організацію, яка має відповідну ліцензію, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про проведені заходи щодо усунення виявлених порушень та на недопущення встановлених порушень у подальшому
2023-01-26 14:12:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" |
7 305 531,55
UAH з ПДВ
|
7 305 531,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АСОЦІАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ "КОМПЛЕКТ" #20225439 |
Переможець |
7 305 531,55
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2022 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:33
|
ДУ 1 157.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2022 10:05
|
Договір 157.pdf | укладений |
17 листопада 2022 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити вартість Договору на 82583,46 грн.(вісімдесят дві тисячі п'ятсот вісімдесят три грн., 46 коп Пункт 3.1.викласти в наступній редакції: "3.1. договірна ціна робіт (додаток №1) становить 7 222 948,09 грн.(сім мільйонів двісті двадцять дві тисячі дев'ятсот сорок вісім грн., 09 коп., у тому числі ПДВ 20% 1 203 824,68грн." |
Номер договору про закупівлю: | 157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |