Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
7 568 176,80 UAH
UA-2022-11-03-007129-a ● 4825625eb0eb482ea6fbad92a9255793
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2022 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 14:46 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 7 568 176,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 840,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області
Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція гуртожитку літ. Г-2 за адресою: вул. Вишнева, 25 в с. Жабка Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детальніше в Договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2022 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2022 15:44 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка 10 11 2022.doc | |
10 листопада 2022 15:44 |
Повідомлення 3-164.pdf | |
07 листопада 2022 15:30 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка уточ.doc | |
07 листопада 2022 15:30 |
Повідомлення 3-159.pdf | |
03 листопада 2022 13:19 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка.doc | |
03 листопада 2022 13:19 |
Протокол 3-155.pdf |
10 листопада 2022 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 листопада 2022 15:44 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка 10 11 2022.doc
|
||||||
10 листопада 2022 15:44 |
Повідомлення 3-164.pdf
|
||||||
07 листопада 2022 15:30 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка уточ.doc
|
||||||
07 листопада 2022 15:30 |
Повідомлення 3-159.pdf
|
||||||
03 листопада 2022 13:19 |
ТД реконструкція гуртожитку Жабка.doc
|
||||||
03 листопада 2022 13:19 |
Протокол 3-155.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 07 листопада 2022 12:06
Дата відповіді: 07 листопада 2022 15:28
1. Згідно вимог ТД п. 5 Розділу 3 потрібно надати "2.1. Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4)." Підтвердження договорами та документами власності належить лише до приміщень, на обладнання документів не потрібно?
2. Узгодьте п. 2 Розділу 6 ТД з законодавством. В абз. 3 зазначено, що договір укладається не раніше 5 днів, а в абз. 5 - не раніше 10 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно п.1 - вимога підтвердження стосується лише приміщень. Згідно п. 2 - внесено зміни в тендерну документацію.
Згода на обробку персональних даних
Дата подання: 07 листопада 2022 13:44
Дата відповіді: 07 листопада 2022 15:28
До 01.01.2014 персональні дані працівників ми обробляли на підставі їх згоди. Утім, після змін у Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI з’явилася самостійна підстава для обробки персональних даних працівників — «необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом». Зміни, внесені до Закону № 2297, дали роботодавцю законну підставу для роботи з персональними даними працівників. Тому отримувати згоду на обробку не потрібно.
Для чого вам згоди усіх працівників? Нами, як учасником, буде надана довідка про наявність працівників, де буде зазначено їхні ПІБ, освіта, ці дані ми зазначаємо як володілець цих даних. Згода потрібна лише від учасника закупівлі. Пропонуємо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно вашого питання внесено зміни в тендерну документацію.
ДЦ
Дата подання: 07 листопада 2022 16:30
Дата відповіді: 08 листопада 2022 08:58
Доброго дня. Договірна ціна тверда чи динамічна?
Відповідь: Доброго дня, динамічна
Аналогічний договір
Дата подання: 08 листопада 2022 10:19
Дата відповіді: 08 листопада 2022 10:38
Замовнику, надайте будь ласка, додаткове роз'яснення. В контексті даної закупівлі аналогічними договорами можуть вважатися договори на реконструкцію/ капітальний ремонт/ нове будівництво?
Відповідь: Шановний учаснику, так, в контексті даної закупівлі аналогічними договорами можуть вважатися договори на реконструкцію/ капітальний ремонт/нове будівництво.
Графік
Дата подання: 08 листопада 2022 14:32
Дата відповіді: 08 листопада 2022 14:55
Згідно ТД вимагається подати календарний план виконання робіт (згідно Форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). Дана форма є однією з форм у складі проекту виконання робіт. Проект виконання робіт для будівництва – це технічний документ, який розробляється на основі робочої документації та включає будівельний проект. Без датального вивчення робочого проекту на реконструкцію, без чітких дат початку виконання робіт (чітко не знаємо скільки учасників буде, скільки днів будуть розглядатися пропозиції) складно буде заповнити форму Л.1. Пропонуємо внести зміну до даної вимоги та спростити форму графіка (напр.: назва робіт, обсяги, тривалість).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, з ПКД ви можете детально ознайомитись за адресою Замовника. Що стосується другої частини вашого питання (чітко не знаємо скільки учасників буде, скільки днів будуть розглядатися пропозиції) прошу відштовхуватись при складанні Календарного плану крайніми датами розгляду матеріалів та допущення до аукціону, визначеними в Законі "Про публічні закупівлі" та Постановою №1178
Дискримінаційні умови
Дата подання: 09 листопада 2022 15:52
Дата відповіді: 10 листопада 2022 15:42
Шановний замовник, просимо вилучити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, зокрема: 1) Відповідно до Додатку №6 учасник має надати копії сертифікатів ISO ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та - Копія Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування. Для нас незрозуміло встановлення даної вимоги, оскільки сертифікація в Україні є добровільною, Учасник самостійно приймає рішення щодо отримання чи не отримання вказаних сертифікатів. Окрім цього, вказані сертифікати жодним чином не гарантують кращу якісь виконання робіт, а несуть виключно додаткові витрати, що пов'язані з отриманням вказаних сертифікатів. Закупівля повинна відповідати принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, максимальна економія та недискримінація учасників. Вилучіть вказану вимогу, оскільки це дозволить знизити вартість пропозицій учасників та зекономити бюджетні кошти. 2) - Наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в редакції постанови Кабінету міністрів України від 3 лютого 2021 року №77. на вантажо-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, нанесення лакофарбових покриттів, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Просимо пояснити чому виключно встановлено вимогу про наявність Декларації, чому не можна підтвердити можливість виконання вказаних робіт шляхом надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та чому потрібно надати Декларацію саме в такій редакції, чому Декларацію отримані не раніше прийматись не будуть? Вказане звуження є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не вправі вирішувати та обмежувати учасника в формі документа: декларації або дозволу. Окрім цього, просимо вказати в яких конкретно пунктах технічного завдання передбачено роботи, наявність яких ви вимагаєте в Декларації. Технічне завдання не містить наступних робіт: нанесення лакофарбових покриттів, ґрунтовок на основі нітрофарб, полімерних композицій. Вимагаємо вилучити дані вимоги в цій частині за залишити роботи на висоті понад 1.3. метри та верхолазні роботи. 3) Вимагаємо вилучити вимогу про наявність не менше 3 (трьох) працівників, які повинні мати відповідні посвідчення які підтверджують проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт відповідно до додатку №5. Вимога про наявність не менше 3-ох є дискримінаційною, оскільки жодним документом не обґрунтовано кількість працівників та є дискримацією по відношенню до тих учасників, які мають 2-ох, або 1 працівника з відповідними посвідченнями. Підсумовуючи наведене вище, вимагаємо вилучити вказані дискримінаційні вимоги та привести документацію у відповідність до вимог законодавства. У випадку ігнорування, або наданням відповіді на кшталт "Відповідно до вимог статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." будемо змушені оскаржити дані вимоги в АМКУ, оскільки вказані зауваження є цілком виправданими.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
1) Згідно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації: Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:
-Копію сертифікату ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» з відповідними видами економічної діяльності.
-Копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
-Копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування.
Зазначені вимоги не є дискримінаційною та покликані виключно забезпечити якісне виконання робіт за предметом закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні від 25.02.2021 № 3548.
Відсутні підстави для задоволення вимоги у даній частині.
Згідно пунктів 2, 3 та 4 Вашого звернення - внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
1) Згідно Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації: Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:
-Копію сертифікату ISO 9001:2015 «Сертифікат на систему управління якістю» з відповідними видами економічної діяльності.
-Копію сертифікату на систему екологічного управління, яким посвідчується, що система екологічного управління здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічно управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
-Копію Екологічної політики, затвердженої в установленому порядку, що є основою для функціонування системи екологічного управління відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14001:2015 та відповідатиме регулюючим та нормативним документам у цій сфері, яка повинна передбачати комплекс заходів, спрямованих на охорону довкілля, збереження і відновлення природних ресурсів, запровадження безвідходних і маловідходних, екологічно чистих технологій, розвиток природоохоронного виховання й освіти з метою забезпечення оптимальних умов природокористування.
Зазначені вимоги не є дискримінаційною та покликані виключно забезпечити якісне виконання робіт за предметом закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні від 25.02.2021 № 3548.
Відсутні підстави для задоволення вимоги у даній частині.
Згідно пунктів 2, 3 та 4 Вашого звернення - внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Термін виконання
Дата подання: 10 листопада 2022 16:54
Дата відповіді: 11 листопада 2022 09:33
Шановний Замовнику, в ТД термін виконання до 31.05.2023 р., в титулі закупівлі на prozorro - до 31.12.2023 р. Де помилка? До якої дати все ж виконання?
Відповідь: Шановний Учаснику, термін виконання - 31.05.2022. на prozorro - можливий термін дії договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-03-007129-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30659358
Дата подання: 18 листопада 2022 15:37
Скасування рішення
Вимагаємо скасувати рішення від 18.11.2022 р. про визначення переможцем ТзОВ «Альфа-Буд Захід».
Згідно вимог ТД учасник має подати довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало довідку № 4/14-11 від 14.11.22 р. Потрібно було зазначити номери транспортних засобів, ТзОВ «Альфа-Буд Захід» цього не зробило. ТзОВ «Альфа-Буд Захід» чомусь в довідці зазначає лише малу частку ТЗ, хоча у підсумковій відомості ресурсів є 84 позиції будівельних машин та механізмів, що використані при розрахунках договірної ціни і мають бути використані при виконанні робіт, з них 33 ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначило як «Оренда».
Наданий договір про надання послуг спецтехніки № 030519 від 03.05.2019 р. вже нечинний, дія його лише до 31.12.2021 р.
Де підтвердження спроможності виконати роботи, чи за допомогою кількох позицій орендованої техніки (договір на яку по факту і відсутній) можливо виконати усі заявлені роботи?
Крім того, згідно вимог ТД всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало копію з договору оренди виробничого приміщення № 04/01 від 04.01.2021 р., при чому постає питання в чинності та достовірності даного договору, адже усі дати дописані рукописним способом.
По факту ТзОВ «Альфа-Буд Захід» не підтвердило наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ні власної техніки, ні орендованої.
Згідно ТД учасник має подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі.
ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало довідку № 5/14-11 від 14.11.22 р., де зазначено лише 4 робітники та 3 ІТП. А вже дозавантаженій довідці № 5/17-11 від 17.11.22 р. чомусь додається 1 ІТП та ще 2 робітники. Інших працівників учасник не зазначив, тому припускаємо, що учасник весь обсяг робіт планує виконати цими 6 робітниками. До 31.05.2023 р. з такою кількістю робітників це неможливо, враховуючи інформацію з календарного графіка, де ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначає бригади по 8, 10, 16 чоловік. Як і з кого ці бригади будуть формуватися, якщо в штаті 6 робітників?
Календарний графік ТзОВ «Альфа-Буд Захід» заповнено некоректно. Наприклад, згідно локального кошторису № 01-01-04 на опалення кошторисна трудомісткість становить 1152,05 люд.-год., в графіку в графі «Затрати праці, люд/дн.» мало б стояти 144 люд./дн., а не 10 днів. Тривалість робіт при бригаді у 4 чол. та 144 люд./дн., мала б виконуватись 36 днів, а не 10 як зазначено в графіку. І так по кожній позиції.
Згідно ТД потрібно надати копії аналогічних договорів (по предмету закупівлі згідно тендерної документації) в кількості не менше двох, які додаються до довідки згідно форми (Додаток 3). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало 2 договори, один з яких не містить усіх додатків. А саме договір від 28.04.2020 р.. № 12 з Рокинівським НВК Княгининівської сільської ради не містить підписаного обома сторонами додатку № 2 – «Календарний графік виконання робіт», є лише Проект календарного графіку, який підписано ТзОВ «Альфа-Буд Захід» і скоріше всього було подано у складі тендерної пропозиції по тій закупівлі. Згідно п. 10.2 вище зазначеного договору: «Договір є укладеним з моменту підписання його повноваженими представниками». Додатки та ДУ є невід’ємною частиною договору і не можуть розглядатися без них. А отже, по факту було подано лише один аналогічний договір.
Крім того, документи потрібно подавати у вигляді сканів з оригіналів документів, а не завірених копій від 23.07.2021 р.
На підставі вище переліченого пропозиція ТзОВ «Альфа-Буд Захід» має бути відхилена згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з особливими умовами, яку замовником виявлено» та на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вимог ТД учасник має подати довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), перелік обладнання. Виробничих приміщень власних або орендованих для підтвердження надати копії договорів оренди або документів на право власності (додаток 4). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало довідку № 4/14-11 від 14.11.22 р. Потрібно було зазначити номери транспортних засобів, ТзОВ «Альфа-Буд Захід» цього не зробило. ТзОВ «Альфа-Буд Захід» чомусь в довідці зазначає лише малу частку ТЗ, хоча у підсумковій відомості ресурсів є 84 позиції будівельних машин та механізмів, що використані при розрахунках договірної ціни і мають бути використані при виконанні робіт, з них 33 ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначило як «Оренда».
Наданий договір про надання послуг спецтехніки № 030519 від 03.05.2019 р. вже нечинний, дія його лише до 31.12.2021 р.
Де підтвердження спроможності виконати роботи, чи за допомогою кількох позицій орендованої техніки (договір на яку по факту і відсутній) можливо виконати усі заявлені роботи?
Крім того, згідно вимог ТД всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» надало копію з договору оренди виробничого приміщення № 04/01 від 04.01.2021 р., при чому постає питання в чинності та достовірності даного договору, адже усі дати дописані рукописним способом.
По факту ТзОВ «Альфа-Буд Захід» не підтвердило наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ні власної техніки, ні орендованої.
Згідно ТД учасник має подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі.
ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало довідку № 5/14-11 від 14.11.22 р., де зазначено лише 4 робітники та 3 ІТП. А вже дозавантаженій довідці № 5/17-11 від 17.11.22 р. чомусь додається 1 ІТП та ще 2 робітники. Інших працівників учасник не зазначив, тому припускаємо, що учасник весь обсяг робіт планує виконати цими 6 робітниками. До 31.05.2023 р. з такою кількістю робітників це неможливо, враховуючи інформацію з календарного графіка, де ТзОВ «Альфа-Буд Захід» зазначає бригади по 8, 10, 16 чоловік. Як і з кого ці бригади будуть формуватися, якщо в штаті 6 робітників?
Календарний графік ТзОВ «Альфа-Буд Захід» заповнено некоректно. Наприклад, згідно локального кошторису № 01-01-04 на опалення кошторисна трудомісткість становить 1152,05 люд.-год., в графіку в графі «Затрати праці, люд/дн.» мало б стояти 144 люд./дн., а не 10 днів. Тривалість робіт при бригаді у 4 чол. та 144 люд./дн., мала б виконуватись 36 днів, а не 10 як зазначено в графіку. І так по кожній позиції.
Згідно ТД потрібно надати копії аналогічних договорів (по предмету закупівлі згідно тендерної документації) в кількості не менше двох, які додаються до довідки згідно форми (Додаток 3). ТзОВ «Альфа-Буд Захід» подало 2 договори, один з яких не містить усіх додатків. А саме договір від 28.04.2020 р.. № 12 з Рокинівським НВК Княгининівської сільської ради не містить підписаного обома сторонами додатку № 2 – «Календарний графік виконання робіт», є лише Проект календарного графіку, який підписано ТзОВ «Альфа-Буд Захід» і скоріше всього було подано у складі тендерної пропозиції по тій закупівлі. Згідно п. 10.2 вище зазначеного договору: «Договір є укладеним з моменту підписання його повноваженими представниками». Додатки та ДУ є невід’ємною частиною договору і не можуть розглядатися без них. А отже, по факту було подано лише один аналогічний договір.
Крім того, документи потрібно подавати у вигляді сканів з оригіналів документів, а не завірених копій від 23.07.2021 р.
На підставі вище переліченого пропозиція ТзОВ «Альфа-Буд Захід» має бути відхилена згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з особливими умовами, яку замовником виявлено» та на підставі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2022 14:36
Шановний Учасник, Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо наявності невідповідностей пропозиції Переможця процедури закупівлі вимогам Тендерної документації. Щодо зазначеного повідомляємо наступне:
Щодо транспортних засобів. В складі пропозиції переможця міститься файл «Завірена копія договору надання послуг Токарчук», де знаходяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про державний номерний знак. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції.
Щодо строку дії договору. В складі пропозиції міститься файл «Дод_угод_Токарчук», де пунктом 6.2. передбачено, що строк дії договору до 31.12.2023 року, що підтверджує спроможність виконати роботи в терміни, які передбачені тендерною документацією. Окрім цього, тендерна документація не містить конкретного переліку обладнання, машин та механізмів, які учасник повинен обов’язково підтвердити або вимоги про повну відповідність відомості ресурсів учасника та довідки про матеріально-технічну базу. Переможець необмежений в можливості залучити необхідну для виконання техніку перед початком виконання робіт.
Щодо надання завірених копій замість скан-копій з оригіналу. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції. Оскільки з вказаного документу можливо встановити його зміст, немає жодного значення чи це належним чином завірена скан-копія, чи це скан-копія з оригіналу, адже вказане відноситься до оформлення тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
Щодо договору оренди. Статтею 627 ЦКУ передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вказаний договір укладено в письмовій формі, жодним законодавчим актом не передбачено заборони на дозаповнення договору власноручно. Окрім цього, Замовник не є уповноваженим органом, який встановлює достовірність договору. В складі пропозиції надано договір, складений в письмовій формі, змість якого відповідає нормам ГК та ЦК України.
Щодо працівників. Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового зазначення певної мінімальної кількості працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник. Зазначенням вказаної кількості працівників, учасник підтвердив відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, для виконання робіт Переможець може додатково залучити необхідну кількість працівників, для виконання всього комплексу робіт у вказані договором терміни. Замовник перевіряє потенційного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, яка не містить вимоги про мінімальну кількість працівників.
Щодо календарного графіку. Вимоги тендерної документації не містять інструкції щодо заповнення календарного графіку, що в свою чергу не доводить Ваше твердження про заповнення календарного графіку переможцем некоректно. Вимогами документації передбачалось надання Календарного плану виконання робіт (згідно Форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). В складі пропозиції міститься календарний план виконання робіт, складений у відповідності до Форми. Замовник не може підтвердити Ваше твердження, щодо невірності складеного календарного плану, оскільки Замовником не надавалась інструкція щодо заповнення календарного плану, на відповідність якій можна перевірити Ваші твердження. Окрім цього, саме Учасник є відповідальний за складення та заповнення вказаного календарного плану виконання робіт.
Щодо аналогічних договорів. В складі пропозиції міститься завірена копія аналогічного договору №12 від 28.04.2020 року. Додатком №3 тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Яким чином завірена копія договору від 23.07.2021 р., відрізнятиметься від завіреної копії від 15.11.2022 року? Тендерна документація не містила вимог щодо дати завірення копій.
Щодо додатку до Договору. В складі пропозиції міститься належним чином завірена копія договору №12 від 28.04.2020 року. В договорі передбачено Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт». В складі пропозиції міститься Проект календарного графіку виконання робіт, що являється додатком №2 до вказаного договору. Замовник не є уповноваженою особою, яка може встановити чи являється вказаний календарний графік тим графіком, який подавав Учасник в складі пропозиції на торги чи ні. Вимогами тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Тендерна документація не містить вимоги про надання скан-копій договору зі всіма додатками чи додатковими угодами, а отже, надається учасниками за власним бажанням. Окрім цього, у вказаному договорі відсутнє формулювання, що вказані додатки є невід’ємною частиною цього договору, що в свою чергу зобов’язує надання скан-копії договору з додатками.
Враховуючи п.п.2 п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підсумовуючи наведене вище, в Замовника відсутні будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Щодо транспортних засобів. В складі пропозиції переможця міститься файл «Завірена копія договору надання послуг Токарчук», де знаходяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про державний номерний знак. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції.
Щодо строку дії договору. В складі пропозиції міститься файл «Дод_угод_Токарчук», де пунктом 6.2. передбачено, що строк дії договору до 31.12.2023 року, що підтверджує спроможність виконати роботи в терміни, які передбачені тендерною документацією. Окрім цього, тендерна документація не містить конкретного переліку обладнання, машин та механізмів, які учасник повинен обов’язково підтвердити або вимоги про повну відповідність відомості ресурсів учасника та довідки про матеріально-технічну базу. Переможець необмежений в можливості залучити необхідну для виконання техніку перед початком виконання робіт.
Щодо надання завірених копій замість скан-копій з оригіналу. Керуючись положеннями п.1.1. Розділу 3 тендерної документації, вказану невідповідність слід віднести до формальної помилки, яка жодним чином не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а пов’язана виключно з оформленням тендерної пропозиції. Оскільки з вказаного документу можливо встановити його зміст, немає жодного значення чи це належним чином завірена скан-копія, чи це скан-копія з оригіналу, адже вказане відноситься до оформлення тендерної пропозиції та не впливає на її зміст.
Щодо договору оренди. Статтею 627 ЦКУ передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вказаний договір укладено в письмовій формі, жодним законодавчим актом не передбачено заборони на дозаповнення договору власноручно. Окрім цього, Замовник не є уповноваженим органом, який встановлює достовірність договору. В складі пропозиції надано договір, складений в письмовій формі, змість якого відповідає нормам ГК та ЦК України.
Щодо працівників. Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового зазначення певної мінімальної кількості працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник. Зазначенням вказаної кількості працівників, учасник підтвердив відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, для виконання робіт Переможець може додатково залучити необхідну кількість працівників, для виконання всього комплексу робіт у вказані договором терміни. Замовник перевіряє потенційного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, яка не містить вимоги про мінімальну кількість працівників.
Щодо календарного графіку. Вимоги тендерної документації не містять інструкції щодо заповнення календарного графіку, що в свою чергу не доводить Ваше твердження про заповнення календарного графіку переможцем некоректно. Вимогами документації передбачалось надання Календарного плану виконання робіт (згідно Форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016). В складі пропозиції міститься календарний план виконання робіт, складений у відповідності до Форми. Замовник не може підтвердити Ваше твердження, щодо невірності складеного календарного плану, оскільки Замовником не надавалась інструкція щодо заповнення календарного плану, на відповідність якій можна перевірити Ваші твердження. Окрім цього, саме Учасник є відповідальний за складення та заповнення вказаного календарного плану виконання робіт.
Щодо аналогічних договорів. В складі пропозиції міститься завірена копія аналогічного договору №12 від 28.04.2020 року. Додатком №3 тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Яким чином завірена копія договору від 23.07.2021 р., відрізнятиметься від завіреної копії від 15.11.2022 року? Тендерна документація не містила вимог щодо дати завірення копій.
Щодо додатку до Договору. В складі пропозиції міститься належним чином завірена копія договору №12 від 28.04.2020 року. В договорі передбачено Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт». В складі пропозиції міститься Проект календарного графіку виконання робіт, що являється додатком №2 до вказаного договору. Замовник не є уповноваженою особою, яка може встановити чи являється вказаний календарний графік тим графіком, який подавав Учасник в складі пропозиції на торги чи ні. Вимогами тендерної документації передбачено додати не менше2-х завірених копій договорів. Тендерна документація не містить вимоги про надання скан-копій договору зі всіма додатками чи додатковими угодами, а отже, надається учасниками за власним бажанням. Окрім цього, у вказаному договорі відсутнє формулювання, що вказані додатки є невід’ємною частиною цього договору, що в свою чергу зобов’язує надання скан-копії договору з додатками.
Враховуючи п.п.2 п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та підсумовуючи наведене вище, в Замовника відсутні будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
6 302 678,62
UAH з ПДВ
|
6 302 678,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
6 441 054,85
UAH з ПДВ
|
6 441 054,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" |
6 968 035,20
UAH з ПДВ
|
6 968 035,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" |
7 451 068,63
UAH з ПДВ
|
7 451 068,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
7 508 900,81
UAH з ПДВ
|
7 508 900,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Переможець |
6 302 678,62
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2022 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:24
|
ДУ 8 альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:05
|
ДУ 7 альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:50
|
ДУ 6 альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2023 15:09
|
ДУ 5 Альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:19
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:14
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 08:51
|
ДУ 3 Альфа Буд Захід 30-11.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:21
|
ДУ 2 Альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 14:17
|
ДУ 1 альфа 30-11.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2022 16:53
|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2022 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна термінів виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4* |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівл |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |