Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-11-03-003307-a b3c565e0dcd34dd9b656baec64056047
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Черник

+380325221264 info@zhovkva-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖОВКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04056248
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, площа Вічева, будинок 1
Контактна особа: Анна Черник
+380325221264
info@zhovkva-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2022 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2022 14:00
Початок аукціону: 14 листопада 2022 14:48
Початок аукціону: 14 листопада 2022 14:48
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)

ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
(Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)

Обргунтування доцільності закупівлі послуг: для забезпечення об’єктивної роботи відділу земельних ресурсів пов’язаної з доступом до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг: система управління якістю стосовно надання послуг з оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; комп’ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; веб-порталів; інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі послуг: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів та комерційних пропозицій.
Обгрунтування розмір бюджетного призначення: сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, затверджений рішенням сесії Жовківської міської ради від 23.12.2022р. №2 «Про місцевий бюджет Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
(Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, м.Жовква, вул.Львівська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2022 10:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 листопада 2022 10:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2022 10:51
Додаток №5 ст.17.docx
03 листопада 2022 10:51
Додаток №6 проєкт договору.docx
03 листопада 2022 10:51
Тендерна документація.docx
03 листопада 2022 10:51
Додаток № 3 технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-21-000031 ● 9535fa04b9c74130999ff4fb00d5083d
  • Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2023 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.02.2023 № 59

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.02.2023 № 59


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-11-03-003307-a, 03.11.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-23 16:50:06

Запит про надання пояснення

Дата: 23.02.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2022-11-03-003307-aa, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-27 14:48:19

Щодо надання пояснення згідно запиту

У відповідь на Ваш Запит від 23.02.2023 року щодо процедури закупівлі: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
надаємо наступне пояснення.


1. Обргунтування доцільності закупівлі послуг: для забезпечення об’єктивної роботи відділу земельних ресурсів пов’язаної з доступом до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг: система управління якістю стосовно надання послуг з оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; комп’ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; веб-порталів; інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі послуг: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів та комерційних пропозицій.
Обгрунтування розмір бюджетного призначення: сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, затверджений рішенням сесії Жовківської міської ради від 23.12.2021 р. №2 «Про місцевий бюджет Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Жовківської міської ради у розділі «Діяльність ради-Державні закупівлі» за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2022-11-03-003307-a?utm_source=widget_gov&utm_medium=

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-02 16:32:19

Запит про надання пояснення

Дата: 02.03.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2022-11-03-003307-a, яка проводилась Жовківською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 46 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури UA-2022-11-03-003307-a? У разі укладання – пояснити причини його не опублікування. У разі не укладання договору – пояснити причини не відміни процедури закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-07 10:20:29

Щодо надання пояснення на запит

У відповідь на Ваш Запит від 02.03.2023 року щодо процедури закупівлі: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області)
надаємо наступне пояснення.
Нами, як Замовником не укладався договір за результатами процедури UA-2022-11-03-003307-a, відповідно до службової записки начальника відділу земельних ресурсів від 18.11.2022 року №03-07/3602 про те, що відпала потреба у закупівлі таких послуг, у зв’язку з посиленням ворожих атак на об’єкти критичної інфраструктури по всій території України, внаслідок чого, відбувається часте відключення електричної енергії, через що значно ускладнюється, а інколи, взагалі може бути відсутня можливість користуватися результатами вищевказаної послуги, що й зумовлює відсутність потреби у витрачанні бюджетних коштів на дану послугу в важких воєнних умовах.
Крім цього, фінансування на 2023 рік на дану закупівлю відсутнє.
Причиною не відміни процедури є неодноразова скарга Учасника в АМКУ, при спробі Замовника відмінити процедуру закупівлі з вищенаведених причин. Рішення АМКУ два рази зобов’язало Жовківську міську раду скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, що не дає можливості відмінити закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Ваш Висновок від 16.03.2023 року Жовківська міська рада повідомляє про те, що відхилила тендерну пропозицію учасника ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" щодо процедури відкритих торгів з Особливостями по закупівлі послуг: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області) на виконання зобов’язальної частини висновку Західного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, який міститься у вільному публічному доступі. Крім цього провела роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-11-03-003307-a

2023-03-20 13:53:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 31 березня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4-1 Постанови КМУ №710) • відсутній механізм

Відміна закупівлі

2023-04-10 11:24:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 285 000,00
UAH з ПДВ
283 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФЕОДАЛ" 300 000,00
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 січня 2023 23:49
Електронний підпис
13 січня 2023 18:00
Електронний підпис
13 січня 2023 17:29
[M1MT] Виписка з ЄДР.pdf
13 січня 2023 17:28
Статут М1МТ.pdf
13 січня 2023 17:27
Лист_Мінюст.pdf
16 листопада 2022 22:32
Електронний підпис
16 листопада 2022 22:32
Електронний підпис
16 листопада 2022 22:13
Статут_Вимога.pdf
16 листопада 2022 22:13
Сертифікат_Жовква_вимога.pdf
16 листопада 2022 22:13
Лист відгук_вимога.pdf
16 листопада 2022 22:13
Договір_Заслучне_вимога.pdf
11 листопада 2022 12:32
Електронний підпис
10 листопада 2022 23:48
Електронний підпис
10 листопада 2022 23:47
Витяг з ЄДР М1МТ 24.09.2021.pdf
10 листопада 2022 23:47
Статут М1МТ.pdf
10 листопада 2022 23:47
17. Довідка про ст.17_Жовква.pdf
10 листопада 2022 23:47
01. Цінова пропозиція_Жовква.pdf
10 листопада 2022 23:47
Лист-відгук.PDF
10 листопада 2022 23:47
Згода з ТЗ_Жовква.docx.pdf
10 листопада 2022 23:47
Сертифікат_Жовква.pdf

Публічні документи

10 листопада 2022 11:40
Електронний підпис
10 листопада 2022 11:34
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2022 11:34
Технічні вимоги.pdf
10 листопада 2022 11:34
Виписка з ЄДР.pdf
10 листопада 2022 11:34
Сертифікат ISO.pdf
10 листопада 2022 11:34
Наказ + Протоколи.pdf
10 листопада 2022 11:34
Аналогічні договори 08.11.2022.pdf
10 листопада 2022 11:34
Довідка ч.2 ст. 17 ЗУ.pdf
10 листопада 2022 11:34
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2022 11:34
Проект договору.pdf
10 листопада 2022 11:34
Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2022 11:34
Довідка (учасник не на ТОТ).pdf
10 листопада 2022 11:34
Довідка (повноваження).pdf
10 листопада 2022 11:34
Статут.pdf
10 листопада 2022 11:34
Опис.pdf
10 листопада 2022 11:34
Гарантійний лист (санкції).pdf
10 листопада 2022 11:34
Довідка (нерезидент рф).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ФЕОДАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40287578
Рішення скасоване 283 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2023 11:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2022 12:35
ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40287578
Відхилено 283 500,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 10:56
ТОВ "ФЕОДАЛ"
#43092063
Очікує рішення 284 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2023 10:56

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Шановний учасник! У складі Вашої пропозиції наявні такі невідповідності: У Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація» вимагається надати копію сертифікату системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю. Вимоги” щодо наступних видів діяльності: Система управління якістю стосовно надання послуг з оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність; комп’ютерне програмування; консультування з питань інформатизації; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; веб-порталів; інших інформаційних послуг, н.в.і.у.; консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії повинна відповідати вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю. Вимоги”. Учасником ТОВ «МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» було надано копію Сертифікату на систему правління якістю №1772330-1 від 10.11.2022р., яким посвідчується, що система управління якістю відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно наступних видів діяльності: Надання послуг з консультування з питань інформатизації; діяльності посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; оптової торгівлі комп’ютерами, перефирійним устаткованням і програмним забезпеченням; видання іншого програмного забезпечення; комп’ютерного програмування; діяльності із керування комп’ютерним устаткованням; іншої діяльності у сфері інформатизаційних технологій і комп’ютерних систем; оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльності; веб-порталів, коди КВЕД 62.02, 46.18, 46.51, 58.29, 62.01, 62.03, 62.09, 63.11, 63.12, напрямки галузей економіки №33,29. Проте, в наданому часником сертифікаті відсутні відомості про відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015( ISO 9001:2015, ІDT)”Система управління якістю. Вимоги” таких видів діяльності, як: консультування з питань комерційної діяльності й керування; діяльності у сфері фотографії, що вимагалось відповідно до додатку №3 тендерної документації, а отже є прямою невідповідністю тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» вимогам тендерної документації. Окрім того, п. 1.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось наступне: «У випадку, якщо в тендерній документації наявна вимога Замовника щодо надання копій документів – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої особи або представника Учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» або «З оригіналом згідно». У всіх інших випадках Замовник вимагає оригінал або нотаріально посвідчену копію відповідного документу.» Серед наданих документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутні, будь-які, документи, копії документів, що відповідають вищевказаній вимозі Замовника, зокрема, але невиключно, незавіреною є копія виконаного аналогічного договору та додатків до нього, а саме копія договору №49 від 22.09.2021 року. Укладеного між ТОВ «МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та Заслучненською сільською радою Хмельницького району Хмельницької області та копія Акту про прийняття-передання №1 від 24.12.2021р. до договору №49 від 22.09.2021 року і т.д., що є порушенням вимог п. 1.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до п. 1.4.додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось надання Листа-відгуку (відгуки), видані контрагентами, з яким було укладено договори зазначені у п. 1.1. із зазначенням дати, номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, обсягів та строків виконання робіт. В наданому учасником документі, а саме, «Лист-відгук щодо впровадження геоінформаційної системи управління земельним банком Заслучненської сільської територіальної громади вих.№842/02-21 від 31.12.2021р.» не зазаначено, зокрема, дати укладання договору, а отже неможливо зрозуміти стосовно виконання умов якого конкретного договору йдеться в даному документі. Також відсутня будь-яка інформація щодо належного виконання договору та стосовно якості, обсягів та строків виконання робіт. А отже, вищевказані факти свідчать про невідповідність наданого учасником документу, а саме, «Лист-відгук щодо впровадження геоінформаційної системи управління земельним банком Заслучненської сільської територіальної громади вих.№842/02-21 від 31.12.2021р.» вимогам встановленим в п. 1.4.додатку №2 до тендерної документації.

Документи

11 січня 2023 09:57
Електронний підпис
11 січня 2023 09:56
Протокол-намір №9.pdf
08 грудня 2022 14:38
Електронний підпис
08 грудня 2022 14:26
Протол №6.pdf
14 листопада 2022 15:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2023 10:56
Електронний підпис
20 березня 2023 10:54
Протокол №10.pdf
17 березня 2023 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2023 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 18 листопада 2022 12:09
Кінець періоду оскарження: 29 листопада 2022 00:00
Дата скасування відміни: 18 листопада 2022 12:07
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), рішенням сесії Жовківської міської ради «Про затвердження Положення пр
Документи:
18 листопада 2022 12:09
Електронний підпис
18 листопада 2022 12:07
Відміна ВТ.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-11-03-003307-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 23 листопада 2022 14:30
Скарга на неправомірні рішення Замовника
03.11.2022 року Замовником – Жовківська міська рада Львівського району Львівської області (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю послуг: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-03-003307-a. вважаємо, що Замовник Жовківська міська рада Львівського району Львівської області неправомірно відмінив тендер зловживаючи службовими та посадовими обов’язками, порушуючи принципи здійснення публічних закупівель і наших законних прав та інтересів, трактуючи приписи закону всупереч правомірній меті й завданню, без належних підстав та будь-якого обґрунтування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО Прийняти скаргу до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол № 4 від 18.11.2022 року) про відміну процедури закупівлі. Додатки: 1) Протокол уповноваженої особи № 4 від 18.11.2022 року про відміну процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2022 13:34
рішення від 25.11.2022 № 6943.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2022 13:34
рішення від 01.12.2022 № 7079.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів з Особливостями щодо закупівлі послуг: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області) на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 01.12.2022 року №7079-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 08 грудня 2022 14:13

Документи подані скаржником

23 листопада 2022 13:47
Відміна ВТ.pdf

Документи подані замовником

28 листопада 2022 14:36
СЗ відміна процедури.pdf
28 листопада 2022 14:36
СЗ проведення процедури.docx
28 листопада 2022 14:37
Пояснення.pdf
28 листопада 2022 14:37
СЗ проведення процедури.pdf
28 листопада 2022 14:37
Пояснення.docx
28 листопада 2022 14:37
СЗ відміна процедури.docx

Документи Органу Оскарження

25 листопада 2022 13:34
рішення від 25.11.2022 № 6943.pdf
06 грудня 2022 12:15
рішення від 01.12.2022 № 7079.pdf
Скасовано
Дата оприлюднення: 16 грудня 2022 15:06
Кінець періоду оскарження: 27 грудня 2022 00:00
Дата скасування відміни: 16 грудня 2022 15:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в таких послугах та скорочення обсягу видатків на здійснення даної закупівлі. Кошти, що були виділені на дану закупівлю спрямовані на заробітну плату в сумі 220 000,00 гривень та на оплату за спожиту електроенергію в сумі 80 000,00 гривень, відповідно до рішення сесії Жовківської міської ради від 28.11.2022 року №2 «Про внесення змін до показників місцевого бюджету Жовківської міської територіальної громади на 2022 рік».
Документи:
16 грудня 2022 15:06
Електронний підпис
16 грудня 2022 15:04
Службова записка б.в..pdf
16 грудня 2022 15:04
Протокол №7.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2022-11-03-003307-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:40287578
Дата подання: 22 грудня 2022 19:10
Вважаємо, що Замовник Жовківська міська рада Львівського району Львівської області неправомірно відмінив тендер зловживаючи службовими та посадовими обов’язками, порушуючи принципи здійснення публічних закупівель і наших законних прав та інтересів, трактуючи приписи закону всупереч правомірній меті й завданню, без належних підстав та будь-якого обґрунтування та документального підтвердження.
Замовник продовжує порушувати наші законні права та інтереси, зловживати своїм правом та приписами Закону, діяти всупереч правомірній меті при цьому порушуючи принципи здійснення публічних закупівель. Так, 16.12.2022 року Замовником було прийняте чергове незаконне рішення, яке знову порушує наші законні права та інтереси, зокрема право бути визначеними переможцем закупівлі, а саме: відповідно до Протоколу № 7 від 16.12.2022 року Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в таких послугах та скорочення обсягу видатків на здійснення даної закупівлі. Вважаємо, що Замовник Жовківська міська рада Львівського району Львівської області неправомірно відмінив тендер зловживаючи службовими та посадовими обов’язками, порушуючи принципи здійснення публічних закупівель і наших законних прав та інтересів, трактуючи приписи закону всупереч правомірній меті й завданню, без належних підстав та будь-якого обґрунтування та документального підтвердження.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2022 14:46
Рішення від 23.12.2022 № 7672.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2022 14:46
Рішення від 29.12.2022 № 7914.pdf
Дата публікації: 02 січня 2023 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів з Особливостями щодо закупівлі послуг: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Інші послуги у сфері інформатизації, а саме, доступ до інформаційної системи (веб-ресурсу) Виконавця, для здійснення збору, систематизації та аналізу інформації щодо сформованих земельних ділянок та прав на них в межах території Жовківської міської ради Львівського району Львівської області) на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №7914 -р/пк-пз від 29.12.2022 року. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2022-11-03-003307-a
Дата виконання рішення замовником: 10 січня 2023 11:45

Документи Органу Оскарження

23 грудня 2022 14:46
Рішення від 23.12.2022 № 7672.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 27 березня 2023 11:35
Кінець періоду оскарження: 07 квітня 2023 00:00
Дата відміни: 07 квітня 2023 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (далі – Особливості), рішенням сесії Жовківської міської ради «Про затвердження Положення пр
Документи:
27 березня 2023 11:35
Електронний підпис
27 березня 2023 11:33
Протокол №11.pdf