Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі
Очікувана вартість
49 991,00 UAH
UA-2022-11-03-000071-a 50ce2ca2a48346e1a6fc7f1a5b0aaa59
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Максим Олегович

+380472632534 dirpark@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дирекція парків"
Код ЄДРПОУ: 21368856
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Контактна особа: Кириченко Максим Олегович
+380472632534
dirpark@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


технічні та якісні характеристики передбачені умовами договору і додатками до нього
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 132/3 (місце поставки товару передбачене умовами договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 132/3 (місце поставки товару передбачене умовами договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2022 07:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАЙДИБУРА ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2869713410
Переможець 49 991,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2022 07:38