Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44320000-9 - Кабелі та супутня продукція (Провід СИП 2х16, Провід СИП 2х25, Провід самонесучий СИП 4х25, Затискач натяжний анкерний 2х16, Затискач натяжний анкерний 2х25, Затискач натяжний анкерний 4х25, Затискач проколюючий універсальний від 16 до 25)
Очікувана вартість
3 054 600,00 UAH
UA-2022-11-02-014025-a ● 45870a691c834b6bb92b3f905df08d93
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Верхівцевське житлово - комунальне господарство Верхівцевської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 30895871 |
Місцезнаходження: | 51660, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхівцеве, вул. Нова, буд. 52А |
Контактна особа: |
Микола Ужва +380667171500 gkhnova52@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 14:12 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 054 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 546,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Гарантія має обов’язково містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № _/_/_” та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 91638 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 метри
Провід СИП 2х16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
18827 метри
Провід СИП 2х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
10000 метри
Провід СИП 4х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
3000 штуки
Затискач натяжний анкерний 2х16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
2000 штуки
Затискач натяжний анкерний 2х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
600 штуки
Затискач натяжний анкерний 4х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
10000 штуки
Затискач проколюючий універсальний від 16 до 25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51660, Україна, Дніпропетровська область, Верхівцеве, Нова 52а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44320000-9 — Кабелі та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Постачальником товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки товару та отримання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2022 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2022 15:29 |
ТД_Кабель_та_супутня_продукція_нова редакція 2.doc | |
09 листопада 2022 15:29 |
Протокол внесення змін УО до ТД 2.docx | |
03 листопада 2022 09:33 |
Протокол внесення змін УО до ТД кабель.docx | |
02 листопада 2022 21:45 |
Проект договору Додаток 5.docx |
09 листопада 2022 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 листопада 2022 15:29 |
ТД_Кабель_та_супутня_продукція_нова редакція 2.doc
|
|||||||||
09 листопада 2022 15:29 |
Протокол внесення змін УО до ТД 2.docx
|
|||||||||
03 листопада 2022 09:33 |
Протокол внесення змін УО до ТД кабель.docx
|
|||||||||
02 листопада 2022 21:45 |
Проект договору Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 10 листопада 2022 08:28
Дата відповіді: 10 листопада 2022 09:18
Доброго дня! Чи буде розглядатись аналог кабель ASXSN замість СИП?
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник!
Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Якість Товару, що буде пропунуватися, повинна відповідати вимогам, зазначеним у технічних умовах, державних стандартах України, ГОСТ.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.
Якість Товару, що буде пропунуватися, повинна відповідати вимогам, зазначеним у технічних умовах, державних стандартах України, ГОСТ.
У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-02-014025-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА", Код ЄДРПОУ:44062553
Дата подання: 14 грудня 2022 14:28
Вимога про усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Детальний текст вимоги знаходиться у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2022 10:27
- Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
- Разом з тим, звертаємо увагу що у вимозі учасника відсутній запит щодо надання інформацію переваги тендерної пропозиції переможця.
- Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 43 Особливостей передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
- Разом з тим, Ваша вимога не містить запиту на додаткову аргументацію щодо причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, таким чином вимога задоволенню не підлягає.
- Разом з тим, звертаємо увагу що у вимозі учасника відсутній запит щодо надання інформацію переваги тендерної пропозиції переможця.
- Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 43 Особливостей передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
- Разом з тим, Ваша вимога не містить запиту на додаткову аргументацію щодо причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, таким чином вимога задоволенню не підлягає.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-02-014025-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА", Код ЄДРПОУ:44062553
Дата подання: 21 листопада 2022 13:01
Дата подання: 21 листопада 2022 13:01
Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА"
Повний зміст та опис скарги знаходиться у файлі, що додається
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 листопада 2022 15:20
рішення від 22.11.2022 № 6859.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2022 15:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2022 № 7039.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2022 13:12
рішення від 29.11.2022 № 7039.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2022 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати протокол №136 від 21 листопада 2022 року, протокол №135 та протокол № 134 від 18 листопада 2022 року. Та надати, ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" процедури відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-02-014025-a) за предметом закупівлі 44320000-9 - Кабелі та супутня продукція (Провід СИП 2х16, Провід СИП 2х25, Провід самонесучий СИП 4х25, Затискач натяжний анкерний 2х16, Затискач натяжний анкерний 2х25, Затискач натяжний анкерний 4х25, Затискач проколюючий універсальний від 16 до 25) Код ДК 021:2015 44320000-9 - Кабелі та супутня продукція, відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції 5 та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2022 14:04
Номер скарги: UA-2022-11-02-014025-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:39704225
Дата подання: 22 листопада 2022 11:50
Дата подання: 22 листопада 2022 11:50
Неправомірне визначення переможця та неправомірне відхилення
Неправомірне визначення переможця та неправомірне відхилення
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2022 12:34
рішення від 24.11.2022 № 6902.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2022 12:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2022 № 7077.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2022 10:47
рішення від 01.12.2022 № 7077.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати протокол №136 від 21 листопада 2022 року, протокол №135 та протокол № 134 від 18 листопада 2022 року. Та надати, ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" процедури відкритих торгів з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-02-014025-a) за предметом закупівлі 44320000-9 - Кабелі та супутня продукція (Провід СИП 2х16, Провід СИП 2х25, Провід самонесучий СИП 4х25, Затискач натяжний анкерний 2х16, Затискач натяжний анкерний 2х25, Затискач натяжний анкерний 4х25, Затискач проколюючий універсальний від 16 до 25) Код ДК 021:2015 44320000-9 - Кабелі та супутня продукція, відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції 5 та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2022 14:03
Номер скарги: UA-2022-11-02-014025-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА", Код ЄДРПОУ:44062553
Дата подання: 14 грудня 2022 15:35
Дата подання: 14 грудня 2022 15:35
Скарга щодо неправомірного визначення переможцем та наявності порушень процедури закупівлі
Детальний текст скарги викладено у файлі, що додається
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 грудня 2022 15:25
рішення від 15.12.2022 № 7432.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 15:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2022 №7669.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2022 17:50
рішення від 22.12.2022 № 7669.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2022 16:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" |
2 497 363,56
UAH з ПДВ
|
2 497 363,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" |
2 746 799,04
UAH з ПДВ
|
2 746 799,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПЛАТІНУМ ЕЛЕКТРИК |
3 047 541,32
UAH з ПДВ
|
3 047 541,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" #44062553 |
Рішення скасоване |
2 497 363,56
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 13:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" #39704225 |
Рішення скасоване |
2 746 799,04
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 13:10
|
|
ТОВ ПЛАТІНУМ ЕЛЕКТРИК #42737313 |
Рішення скасоване |
3 047 541,32
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 13:10
|
|
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ ПАНОРАМА" #44062553 |
Відхилено |
2 497 363,56
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 11:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2022 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" #39704225 |
Переможець |
2 746 799,04
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:49
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:31
|
договір67.pdf | укладений |
27 грудня 2022 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |