Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Захід з капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, а саме: Капітальний ремонт приміщень гуртожитку за адресою: вул. Лізи Чайкіної, 2 у Соборному районі, м. Дніпро (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання)»
Очікувана вартість
687 282,35 UAH
UA-2022-11-02-013622-a 917268255eeb4b979b93706e5c3a876e
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Левченко

+380676949417 alexlevchenko193@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління капітального будівництва
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Олександр Левченко
+380676949417
alexlevchenko193@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Захід з капітального ремонту приміщень для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб, а саме: Капітальний ремонт приміщень гуртожитку за адресою: вул. Лізи Чайкіної, 2 у Соборному районі, м. Дніпро (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49009, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лізи Чайкіної, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

02 листопада 2022 18:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТОН СЕФЕТІ"
#42009021
Переможець 687 282,35
UAH
02 листопада 2022 18:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2023 18:48
звіт про виконання договору 19 2022.doc укладений
27 лютого 2023 18:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 21:12
Дод. угода № 3 від 27.12.2022 до договору № 19-2022 від 31.10.2022.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 21:09
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 12:56
Дод. угода № 2 від 30.11.2022 до договору № 19-2022 від 31.10.2022.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 12:54
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 13:17
Повідомлення про внесення змін до договору № 19-2022.doc зміни до договору
18 листопада 2022 13:16
Дод. угода № 1 від 18.11.2022 до договору № 19-2022 від 31.10.2022.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 13:16
Договір № 19-2022 від 31.10.2022.pdf укладений
02 листопада 2022 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядку забезпечення робіт матеріальними ресурсами
Номер договору про закупівлю: 19/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору і обсягу фінансування
Номер договору про закупівлю: 19/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 682 995,99
UAH