Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 13:31 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 13:31 |
Очікувана вартість: | 81 012 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 405 060,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 12:03 |
Перелік змін.pdf | |
07 листопада 2022 12:03 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (нова редакція).pdf | |
02 листопада 2022 18:22 |
Оголошення про торги.pdf | |
02 листопада 2022 18:22 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації.pdf |
07 листопада 2022 12:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2022 12:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||
07 листопада 2022 12:03 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації (нова редакція).pdf
|
|||
02 листопада 2022 18:22 |
Оголошення про торги.pdf
|
|||
02 листопада 2022 18:22 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю Реконструкція дамб мулових полів №1 та №2 Бортницької станції аерації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Технічні можливості майданчику не дозволяють розмістити конструктивну частину даного проекту через великий об’єм. Пунктом 15 технічної специфікації додатку 6 до тендерної документації передбачено ознайомлення з проектом будівництва за адресою замовника.
2. Паспорт гірничних робіт є власністю кар’єру. Ознайомитись з ним можливо після заключення договору з організацією, що обслуговує кар’єр.
3. Кар’єр знаходиться в Бориспільському районі в 24 км від об’єкта будівництва.
4. Фінансування виконаних робіт відбувається виключно по першій події, тобто надання підрядником актів фактично виконаних будівельно-монтажних робіт. Фінансування на 2023 рік не передбачено.
5. Пунктом 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено надання учасниками сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а не довідки.
6. Підпунктом 2.7. пункту 2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність у учасника 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів у сфері будівництва. Довідка в довільній формі не передбачена.
Вимоги про усунення порушення
Не надання в повному обсязі у складі тендерної документації технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а лише відповідь формального характеру щодо можливості ознайомлення з такою документацією фізично за визначеною Замовником адресою, обмежує в такий складний військовий час права учасників, що не мають фізичної можливості приїхати на визначене Замовником місце, що є порушенням ч.4 ст. 22 Закону, а саме обмеженням конкуренції учасників.
У зв’язку з чим прошу оприлюднити у загальному доступі проектно-кошторисні документи щодо предмета закупівлі, як визначено Законом.
2. У роз’ясненні Замовника зазначено, що грунт для виконання робіт Замовником не надається, проте Замовник самостійно в односторонньому порядку обирає Постачальника такого грунту. Але Замовник в складі тендерної документації не вказує ідентифікаційних даних такого Постачальника, що в свою чергу позбавляє Учасників можливості визначити, за якою вартістю в кінцевому розрахунку Постачальник поставлятиме товар, що суттєво впливає на цінову пропозицію учасників. У зв’язку з чим прошу ідентифікувати Постачальника грунту із зазначенням його ціни.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено надання учасниками сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - вимагаємо виключити з тендерної документації (дана вимога є дискримінаційною та обмежує рівні права Учасників). Виконання даної роботи не вимагає наявності даного сертифікату
4. Підпункт 2.7. пункту 2. Додатку 2 до тендерної документації, яким передбачає наявність у учасника 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів - вимагаємо виключити (дана вимога є дискримінаційною та обмежує рівні права Учасників (згідно даного тендеру виконання робіт виконується строго з проектною документацією під наглядом авторського та технічного нагляду, який повинен організовувати Замовник)).Виконання даної роботи не вимагає наявності 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів.
5. Об’єм виконання та терміни виконання суперечать реальному технологічному процесу виконання робіт в повному обсязі в 2022 році. Вимагаємо привести Тендерну документацію враховуючи терміни проведення тендерної процедури, термін підписання договору.
2. Кар’єр знаходиться в Бориспільському районі в 24 км від об’єкта будівництва.
3. Пунктом 6 розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено надання учасниками сертифікату на систему екологічного управління, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
4. Підпунктом 2.7. пункту 2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність у учасника 2-х сертифікованих провідних інженерів-консультантів у сфері будівництва.
5. Фінансування виконаних робіт відбувається виключно по першій події, тобто надання підрядником актів фактично виконаних будівельно-монтажних робіт.
Зазначаємо, що даний сертифікат, не є обов’язковим для отримання будівельній організації для виконання своєї статутної діяльності.
В зв’язку із закінченням процедури отримання підприємством вищенаведеного Сертифікату, вимагаємо продовжити строк для подання тендерної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000057 ● 9b6c8006d3534d538039603daa279216
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-11-02-013535-a 02.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 13:59:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-02-013535-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-21 16:27:13
про надання пояснень, інформації та відповідних документів в межах проведення моніторингу процедури закупівлі
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури робіт з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-02-013535-a), очікуваною вартістю 81 012 144,00 гривень, щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. При проведенні процедури закупівлі на виконання вищевказаних робіт (номер UA-2022-11-02-013535-a) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог проектно-кошторисної документації на виконання робіт з будівництва. Очікувана вартість робіт з реконструкції дамб мулових полів № 1 та № 2 Бортницької станції аерації склала 81 012 144,00 грн., яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги». Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.12.2021 № 2775 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2022 році» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.10.2022 № 689 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2022 рік». Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.12.2021 № 2775 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2022 році», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.10.2022 № 689 «Про перерозподіл видатків бюджету міста Києва, передбачених Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2022 рік, рішення Київської міської ради від 11.10.2022 року № 5457/5498 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" |
71 895 896,36
UAH з ПДВ
|
69 999 999,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ПРОФІ" |
76 999 219,01
UAH з ПДВ
|
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
81 010 587,58
UAH з ПДВ
|
81 010 587,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" #40777092 |
Переможець |
69 999 999,68
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 13:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2022 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 15:55
|
Додаткова угода № 2 від 02.06.2023 до дог. № 42-22-КТ від 30.11.2022.pdf | укладений |
06 червня 2023 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 16:13
|
Додаткова угода № 1 від 07.12.2022 до дог. № 42-22-КТ від 30.11.2022 мулові поля.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2022 14:57
|
Договір підряду 42-22-КТ від 30.11.2022.pdf | укладений |
01 грудня 2022 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, керуючись пп.4 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: - в розділ 2 Договору «Строки виконання робіт»; - в розділ 3 Договору «Договірна ціна»; - в розділ 4 Договору «Порядок розрахунків»; - в розділ 17 Договору « Інші умови договору»; - в розділ 15 Договору « Внесення змін у Договір та його розірвання»; - в розділ 17 Договору «Інші умови Договору»; - в Додаток № 2 - Календарний план виконання робіт; - в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у Додатковій угоді № 1 від 07.12.2022 року, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 42/22-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 листопада 2022 — 20 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 600 967,80
UAH (в тому числі ПДВ 933 494,63 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В порядку та на умовах Договору, Сторони прийшли до згоди про розірвання Договору. |