Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24386961 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 115 |
Контактна особа: |
Олександра Павленко 380532502489 tender.umor@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 28 930 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 289 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактично поставлений Товар протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання рахунку, акта прийому-передачі та видаткової накладної на поставку Товару за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 15:17 |
Оголошення про проведення відкритих торгів крази.docx | |
02 листопада 2022 15:17 |
крази 02.11.2022 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000023 ● 50d03d881fb44c41a3f46fb9361262b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-11-02-010284-a 02.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-31 11:10:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бортових та вантажних автомобілів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-02-010284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість з урахуванням проведення процедури закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «Кременчуцький автомобільний завод» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 14:59:16
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.12.2022 11:10
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проєкту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проєкту закону про внесення змін до цього Закону.
Законом України «Про публічні закупівлі», та зокрема Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Таким чином, Управління майном обласної ради (далі – Управління) не зобов’язане здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», оскільки такі норми відсутні у Законі України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі Управління майном обласної ради) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер.
Підстави для проведення закупівлі бортових та вантажних автомобілів обумовлені потребою у забезпеченні військовослужбовців, на виконання рішення пленарного засідання другої сесії обласної ради восьмого скликання від 29 грудня 2020 року №58 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2021-2023 роки» (зі змінами), за дорученням голови обласної ради, з метою забезпечення заходів національного спротиву. Розмір бюджетного призначення визначено згідно Розпорядження начальника Полтавської обласної військової адміністрації від 25.11.2022 №411 «Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської областін на 2022 рік», згідно коду Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету 3118240 для заходів та роботи з територіальної оборони. Мета бюджетної програми – підготовка територіальної оборони та населення в русі національного спротиву.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі бортових та вантажних автомобілів визначено згідно технічних характеристик, наведених в листі військової частини щодо забезпечення автомобілями. (Сканована копія листа додається). Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснив закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі для планування та проведення закупівлі було здійснено шляхом методу порівняння ринкових цін на товар з відповідними технічними характеристиками, за результатами отриманих відповідей на запит цінових пропозицій постачальникам. (Додаються).
Разом з цим, зазначаємо, що Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). З огляду на вищенаведене, в умовах введеного в дію воєнного стану, залишаємо за собою право не розкривати інформації щодо розташування постачальників, військових частин, тощо, яка може міститися в оприлюднених сканованих документах.
Щодо надання інформації з документальним підтвердженням щодо виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «Кременчуцький автомобільний завод» вимог частини другої статті 41 Закону, повідомляємо наступне.
Згідно ч. 2. Статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Переможець закупівлі UA-2022-11-02-010284-a яким є Товариство з обмеженою відповідальністю «Кременчуцький автомобільний завод», з моменту визначення його переможцем закупівлі надав документи згідно вимог ч. 2 ст. 41 «Про публічні закупівлі», які також завантажено в електронній системі закупівель 17.10.2022 р., а саме: Наказ №1-с від 09 січня 2020 р. про призначення директора, Протокол загальних зборів учасника від 08.01.2020 року. (На вимогу, дублюємо відповідні документи шляхом завантаження сканованих копій.). Ліцензування для провадження даного виду діяльності не передбачено. Договір виконано в повному обсязі та з дотриманням строків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушень від 23.01.2023 Замовником враховано зауваження, викладені у висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2022-11-02-010284-a від 17.01.2023 р. З метою недопущення в подальшому порушення, встановленого Держаудитслужбою, а саме ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, з огляду на відсутність механізму усунення даного порушення, наказом Управління майном обласної ради від 23.01.2023 р. створено комісію та розпочато проведення службового розслідування щодо недодержання уповноваженою особою вимог Закону України "Про публічні закупівлі", предметом якого є порушення строків оприлюднення відповіді на запит. (Наказ додається). В подальшому також будуть здійснені заходи для підвищення кваліфікації уповноважених осіб та проходження навчання у сфері публічних закупівель.
2023-01-23 15:17:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2022 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" |
28 929 000,00
UAH з ПДВ
|
28 929 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" #42999106 |
Переможець |
28 929 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 15:01
|
49х03-22 крази.pdf | укладений |
29 листопада 2022 15:01
|