Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01994959 |
Місцезнаходження: | 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куценко Анастасія Вікторівна 380997107697 fanutka9@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 48 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 30 % від суми договору протягом 10 календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури та 70% вартості по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних (для перерахування попередньої оплати – рахунку-фактури) протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару при наявності бюджетного фінансування на розрахунковому рахунку Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування на розрахунковому рахунку Замовника, оплата проводиться не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання відповідного бюджетного фінансування. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 30 % від суми договору протягом 10 календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури та 70% вартості по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних (для перерахування попередньої оплати – рахунку-фактури) протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару при наявності бюджетного фінансування на розрахунковому рахунку Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування на розрахунковому рахунку Замовника, оплата проводиться не пізніше 10 робочих днів з моменту отримання відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 14:28 |
Тендерна документація -гамма-терапевтичний апарат постанова 1178.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000022 ● edb06f723a1449fd842a04e3aa3f4658
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-11-02-008621-a 02.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-28 17:31:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі гамма-терапевтичної системи для дистанційної променевої терапії (код НК 38297 - Система радіонукліда телетерапії, звичайна) по коду ДК 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-02-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-31 09:11:10
Пояснення
1. Стосовоно закупівлі:
Гамма-терапевтична система для дистанційної променевої терапії (код НК 38297 - Система радіонукліда телетерапії, звичайна) по коду ДК 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
- Середня ціна на товар була визначена на основі отриманих цінових пропозицій у результаті звернень до постачальників та на основі лімітної довідки про бюджетні асигнування на 2021 рік
Ціна на вказану вище закупівлю вираховувалась з наступного:
- моніторинг ринку та постачальників аналогічних продуктів по всій території України та виведення приблизної середньоринкової цифри.
- моніторинг цін на комунальні послуги для промислових підприємств та інших виробників, оскільки у разі зростання цін на комунальні послуги , зростає і ціна на товар.
- вивчення ринку виробників через мережу інтернет (Виробники аргументують це тим, що у зв'язку з пандемією коронавірусу в світі й обмеженнями, які введені повсюдно, зросла собівартість продукції. Це привело до зростання курсу долара США та різких коливань на валютному ринку загалом. Також на цій ситуації позначилося фактичне закриття імпорту багатьох товарів і продуктів. Що ж стосується овочів і фруктів, то через транспортні перебої збільшився обсяг неліквіду на складах. Звісно, все це в підсумку призвело до подорожчання продукції)
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначалися виходячи з потреби закладу в даному обладнанні та переліку інформації, вказаній в комерційних пропозиціях.
2. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 16:43:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Гамма-терапевтичної системи для дистанційної променевої терапії (код НК 38297 - Система радіонукліда телетерапії, звичайна) по коду ДК 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-02-008621-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 28.12.2022 встановлено, що Замовник не надав документів, на підставі яких визначив здійснювалося обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У зв’язку з викладеним просимо надати цінові та комерційні пропозиції за результатами звернень до постачальників, лімітну довідку про бюджетні асигнування на 2021 рік, на які є посилання у вашій відповіді, наданої на запит Держаудитслужби, від 31.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 12:36:54
Пояснення
1. Стосовоно закупівлі:
Гамма-терапевтична система для дистанційної променевої терапії (код НК 38297 - Система радіонукліда телетерапії, звичайна) по коду ДК 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
- Середня ціна на товар була визначена на основі отриманих цінових пропозицій у результаті звернень до постачальників та на основі лімітної довідки про бюджетні асигнування на 2022 рік (скан документів додається)
Ціна на вказану вище закупівлю вираховувалась з наступного:
- моніторинг ринку та постачальників аналогічних продуктів по всій території України та виведення приблизної середньоринкової цифри.
- моніторинг цін на комунальні послуги для промислових підприємств та інших виробників, оскільки у разі зростання цін на комунальні послуги , зростає і ціна на товар.
- вивчення ринку виробників через мережу інтернет (Виробники аргументують це тим, що у зв'язку з пандемією коронавірусу в світі й обмеженнями, які введені повсюдно, зросла собівартість продукції. Це привело до зростання курсу долара США та різких коливань на валютному ринку загалом. Також на цій ситуації позначилося фактичне закриття імпорту багатьох товарів і продуктів. Що ж стосується овочів і фруктів, то через транспортні перебої збільшився обсяг неліквіду на складах. Звісно, все це в підсумку призвело до подорожчання продукції)
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначалися спеціалістами-медиками центру виходячи з потреби закладу в даному обладнанні та переліку інформації, вказаній в комерційних пропозиціях. Разом з тим було проведено моніторинг закупівель в системі Prozorrо, і у закупівлі № UA-2019-08-27-000606-a були частково взяті технічні характеристики для закупівлі обладнання.
2. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО-МЕД" |
48 498 996,00
UAH з ПДВ
|
48 498 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІО-МЕД" #41905965 |
Переможець |
48 498 996,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2022 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2022 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 15:52
|
Дог ТЕРАБАЛТ.pdf | укладений |
23 грудня 2022 15:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гамма-терапевтична система для дистанційної променевої терапії (Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету) | 1 | штуки |
48 498 996,00
UAH з ПДВ
|