Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт підвального приміщення під облаштування укриття КЗ "Таганчанський ліцей" Степанецької сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Центральна 46, с.Таганча, Черкаського району, Черкаської області»)
Очікувана вартість
2 984 228,00 UAH
UA-2022-11-02-005752-a 3946a959ffe3477e9aab68b4e2eea6de
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кузевич

+380473632482 o_kuzevich1978@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 41819908
Вебсайт: http://stepanci.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, вул. Тагіанесяна, буд.10
Контактна особа: Оксана Кузевич
+380473632482
o_kuzevich1978@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт підвального приміщення під облаштування укриття КЗ "Таганчанський ліцей" Степанецької сільської ради Черкаської області за адресою: вул. Центральна 46, с.Таганча, Черкаського району, Черкаської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19052, Україна, Черкаська область, с. Таганча, вул. Центральна, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

02 листопада 2022 12:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2022 12:20
Звіт про договір про закупівлю.pdf
02 листопада 2022 12:20
Протокол №95 від 02.11.2022.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛАБУД"
#40687287
Переможець 2 984 228,00
UAH
02 листопада 2022 12:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2023 09:18
Дод угода №4 до дог №248-КР.pdf укладений
22 березня 2023 09:16
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2023 09:23
Дод угода №3 від 25.01.23.pdf зміни до договору
25 січня 2023 09:22
Додаток №2.pdf зміни до договору
25 січня 2023 09:22
Додаток №4.pdf зміни до договору
25 січня 2023 09:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 08:51
Додаток №4.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 08:49
Додаток №2.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 08:49
Дод угода №2 від 23.12.2022 р до дог 248-КР.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2022 11:38
Дод угода №1 від 04.11.22.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:35
Додаток №4.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:35
Додаток №2.pdf зміни до договору
04 листопада 2022 11:35
Додаток №4.pdf укладений
02 листопада 2022 12:21
Додаток №3.pdf укладений
02 листопада 2022 12:21
Додаток №2.pdf укладений
02 листопада 2022 12:21
Додаток №1.pdf укладений
02 листопада 2022 12:21
Договір №248-КР від 02.11.22.pdf укладений
02 листопада 2022 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Додатки: План фінансування (Додаток №2), Календарний графік (Додаток №4) до Договору підряду №248-КР від 02 листопада 2022 року викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 248-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити пункт 12.1. Договору виклавши в наступній редакції: 12.1. Даний договір набирає юридичної сили з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов"язань.
Номер договору про закупівлю: 248-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п.5.2. Договору, виклавши в наступній редакції: 5.2. Термін виконання робіт: до 28 лютого 2023 року а в частині розрахунків - до повного виконання зобов"язань.
Номер договору про закупівлю: 248-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 977 930,60
UAH