Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
19 962,00 UAH
UA-2022-11-02-004934-a ● 642beb70ca9e4caeabc6d74c7e1f9557
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25946540 |
Вебсайт: | http://adm.dp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
Контактна особа: |
Олександр Лісничий +380567209588, +380567209585 korennaja@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2022 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 13:56 |
Очікувана вартість: | 19 962,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 199,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка/відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за даним Договором здійснюються згідно Акту наданих послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування або арешту, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 11:50 |
ОГОЛОШЕННЯ СП заправка картридж (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-02-004934-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 08 листопада 2022 15:58
Місце розташування
У Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
зазначено: "ОБОВЯЗКОВО надати підтверджуючі документи що місцезнаходження Учасника м.Дніпро". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
зазначено: "ОБОВЯЗКОВО надати підтверджуючі документи що місцезнаходження Учасника м.Дніпро". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2022 15:11
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру в місті Дніпро, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Оскільки Оголошення про проведення закупівлі вимагає наявність сервісного центру і в тому числі у м. Дніпро. Оголошення не містить дискримінаційної вимоги щодо наявності сервісного центру лише у м. Дніпро., адже Замовник передбачав, що Учасник при поданні пропозиції повинен врахувати вимогу щодо наявності сервісного центру. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог оголошення. Встановлення вимоги щодо наявності сервісного центу жодним чином не дискримінує Учасників.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовище для закупівлі даного виду послуг, оскільки Учасники мають можливість підтвердити інформацію стосовно наявності сервісного центу. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Виконавця відповідних послуг. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Отже, Замовник не порушив вимоги Закону в частині дискримінації Учасників.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовище для закупівлі даного виду послуг, оскільки Учасники мають можливість підтвердити інформацію стосовно наявності сервісного центу. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Виконавця відповідних послуг. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Отже, Замовник не порушив вимоги Закону в частині дискримінації Учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Рішення скасоване |
2 900,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 10:41
|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Відхилено |
2 900,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 10:43
|
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2649315878 |
Переможець |
10 730,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2022 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 14:36
|
Офіс техніка 25.11.22.pdf | укладений |
25 листопада 2022 10:10
|