Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
19 962,00 UAH
UA-2022-11-02-004934-a 642beb70ca9e4caeabc6d74c7e1f9557
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лісничий

+380567209588
+380567209585
korennaja@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25946540
Вебсайт: http://adm.dp.gov.ua
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Олександр Лісничий
+380567209588, +380567209585
korennaja@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2022 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2022 09:00
Початок аукціону: 15 листопада 2022 13:56
Очікувана вартість: 19 962,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (заправка/відновлення картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за даним Договором здійснюються згідно Акту наданих послуг, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування або арешту, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2022 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2022 11:50
ОГОЛОШЕННЯ СП заправка картридж (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-11-02-004934-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 08 листопада 2022 15:58
Місце розташування
У Додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
зазначено: "ОБОВЯЗКОВО надати підтверджуючі документи що місцезнаходження Учасника м.Дніпро". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться у м. Дніпро, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2022 15:11
Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру в місті Дніпро, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Оскільки Оголошення про проведення закупівлі вимагає наявність сервісного центру і в тому числі у м. Дніпро. Оголошення не містить дискримінаційної вимоги щодо наявності сервісного центру лише у м. Дніпро., адже Замовник передбачав, що Учасник при поданні пропозиції повинен врахувати вимогу щодо наявності сервісного центру. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог оголошення. Встановлення вимоги щодо наявності сервісного центу жодним чином не дискримінує Учасників.
Встановлюючи дану вимогу Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже створює конкурентне середовище для закупівлі даного виду послуг, оскільки Учасники мають можливість підтвердити інформацію стосовно наявності сервісного центу. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати державні кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Виконавця відповідних послуг. Встановлюючи вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення.
Отже, Замовник не порушив вимоги Закону в частині дискримінації Учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 2 900,00
UAH з ПДВ
2 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 10 730,00
UAH з ПДВ
10 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2022 10:33
Електронний підпис
18 листопада 2022 10:31
Відхилення ФОП Дятленко.pdf
11 листопада 2022 11:58
Електронний підпис
11 листопада 2022 11:58
Досвід 2018-2021.pdf
11 листопада 2022 11:58
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2022 11:58
Уставні.pdf
11 листопада 2022 11:58
Договір.pdf
11 листопада 2022 11:58
Договір оренди (1).pdf
11 листопада 2022 11:58
Додаток№1.pdf
11 листопада 2022 11:58
сервісний центр.pdf

Публічні документи

14 листопада 2022 00:56
Електронний підпис
14 листопада 2022 00:53
Пропозиція.pdf
14 листопада 2022 00:53
Договір оренды 2022.pdf
14 листопада 2022 00:53
Згода з договором.pdf
14 листопада 2022 00:53
Св-во ФОП п.pdf
14 листопада 2022 00:53
ЕП реєстр подп.pdf
14 листопада 2022 00:53
ППП подп.pdf
14 листопада 2022 00:53
Витяг ЄДР 2021 п.pdf
14 листопада 2022 00:53
Договора акти 3.pdf
14 листопада 2022 00:53
м Дніпро.pdf
14 листопада 2022 00:53
ЕП св-во п.pdf
14 листопада 2022 00:53
ІПН п.pdf
14 листопада 2022 00:53
Підпис.pdf
14 листопада 2022 00:53
Учасник п.pdf
14 листопада 2022 00:53
Техвимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
Рішення скасоване 2 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2022 10:41
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
Відхилено 2 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2022 10:43
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2649315878
Переможець 10 730,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2022 11:01

Документи

18 листопада 2022 10:24
Електронний підпис

Документи

18 листопада 2022 10:43
Електронний підпис

Документи

18 листопада 2022 11:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2022 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОНОС ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2649315878
10 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2022 11:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2022 14:36
Офіс техніка 25.11.22.pdf укладений
25 листопада 2022 10:10