Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2022 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2022 13:07 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2022 13:07 |
Очікувана вартість: | 3 194 054,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» на основі акту виконаних робіт або акту надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 11:13 |
Проект договору_Тротуари Чайковського.docx | |
02 листопада 2022 11:13 |
ТД_Тротуари Чайковського.docx | |
02 листопада 2022 11:13 |
Технічне завдання_Тротуари Чайковського.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-28-000058 ● d10d6d2ab49f40bc9f478dde38fa66cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2022 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022 №79-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.11.2022 №79-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-11-02-003796-a 02.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-05 17:32:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів від будинку № 2 до будинку № 52 по вулиці Чайковського в місті Коломиї))»(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-02-003796-a ) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Замовником у Додатку 7 ТД для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання учасником сканкопії з оригіналів аналогічного договору (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2022 роках зі всіма додатками до нього та документів, що підтверджують його повне виконання, а саме: акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат.
Аналогічним вважається договір з надання послуг (виконання робіт), відповідно до основного складу робіт згідно технічного завдання (Додаток 8). Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення пропозиції учасника.
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП СЕВЕРИН-Н те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів б/н та б/д, в якій зазначено договір підряду від 18.10.2021 №30, укладеного з Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради на суму 1220000,00 грн., однак надано акти приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) на суму 788000,00 грн, тобто не в повному обсязі виконання договору?
Замовником у Додатку 5 ТД для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази вимагається надати довідку, в якій включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт, а саме: автомобілі бортові, навантажувачі, екскаватори, компресори, котки дорожні тощо.
Учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів для виконання робіт наступними документами:
- копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів;
- бухгалтерську довідку за підписом керівника або головного бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації.
Якщо учасник буде використовувати обладнання, машини, механізми тощо, відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг, або інше, що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній таблиці надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо та копії техпаспортів до них. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг.
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП СЕВЕРИН-Н те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/н та б/д, в якій зазначено екскаватор, автомобіль бортовий, дорожній коток, навантажувач, трактор, віброплощадка компресор, молоток відбійний, трамбівка, пилка дискова електрична та бетонозмішувач, однак, учасником не надано копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку за підписом керівника або головного бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації?
Замовником у пункті 1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається надати учаснику Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 9 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору (без зазначення ціни), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності).
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП СЕВЕРИН-Н те, що учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано проєкт договору, в якому у пункті 3.1 зазначено, що ціна цього договору становить 2827782,00 грн. без ПДВ, тобто зазначено суму договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 17:00:04
Пояснення
При розгляді тендерної пропозиції Приватного підприємства «Северин-Н» на відповідність вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям щодо предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів від будинку № 2 до будинку № 52 по вулиці Чайковського в місті Коломиї))» (за номером ID: UA-2022-11-02-003796-a) було враховано наступне:
1. Замовником, у Додатку 7 тендерної документації, для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не зазначено конкретну кількість договорів, які учасник повинен надати. Учасник у таблиці зазначив наявність трьох договорів, два з яких виконані повністю. Тому, на думку замовника, два повністю виконаних договори були достатніми для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
2. В зв'язку з обставинами непереборної сили, які виникли через відсутність електричної енергії, замовник не мав можливості дотриматись вимог п. 40 Особливостей для надання права учаснику ПП «Северин-Н» на виправлення невідповідностей в інформації (відсутність у тендерній пропозиції техпаспортів на орендовану техніку). З метою не допущення дискримінації учасника і позбавлення його можливості виправлення помилок, замовник вирішив не відхиляти тендерну пропозицію даного учасника.
3. Зазначена замовником у пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога щодо заповнення Проєкту договору без зазначення ціни, стосується закупівель, які оголошуються відповідно до вартісних меж, встановлених частиною третьою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки заповнення ціни договору не впливає на зміст закупівлі і не є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, замовник не визначив даний документ як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з благоустрою території (ремонт тротуарів від будинку № 2 до будинку № 52 по вулиці Чайковського в місті Коломиї))» (оголошення UA-2022-11-02-003796-a) повідомляємо наступне: 1. Щодо виявлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації, уповноважена особа Управління комунального господарства Коломийської міської ради прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель. 2. На виконання результатів моніторингу щодо виявлених порушень законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції, Замовником здійснюються заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі Приватним підприємством «Северин-Н».
2022-12-15 09:26:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2022 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП СЕВЕРИН-Н |
2 827 782,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
2 806 896,00
UAH з ПДВ
|
2 806 896,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП СЕВЕРИН-Н #44211717 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 13:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 16:23
|
Договір_225.pdf | укладений |
30 листопада 2022 16:22
|