Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522358340 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2022 14:59 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2022 14:59 |
Очікувана вартість: | 4 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2. Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації.
3. Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації.
дошкільний навчальний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21, м.
Кропивницький
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати генпідряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови КМУ від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами) та/або Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами). Розмір попередньої оплати становить 30% вартості їх річного обсягу. Генпідрядник протягом одного місяця з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні місячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 14:24 |
11.1 Перелік змін.doc | |
02 листопада 2022 14:24 |
11. ТД Кап. рем. НВО № 26 Зорецвіт, бульвар Студентський 21 (нова редакція).pdf | |
01 листопада 2022 17:17 |
9.1 Додаток № 6.pdf |
02 листопада 2022 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2022 14:24 |
11.1 Перелік змін.doc
|
|||
02 листопада 2022 14:24 |
11. ТД Кап. рем. НВО № 26 Зорецвіт, бульвар Студентський 21 (нова редакція).pdf
|
|||
01 листопада 2022 17:17 |
9.1 Додаток № 6.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-01-000037 ● 2fa9152d83e1445e87c8815e6f388e2f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2022 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2022 № 64-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.12.2022 № 64-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-11-01-011862-а 01.11.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:20:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівельно-монтажні роботи за проектом «Капітальний ремонт КЗ «НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26-дошкільний навчальний заклад-дитячий – юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21, м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-01-011862-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 14:39:09
відповідь
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб територіальної громади міста Кропивницького та норм чинного законодавства і зазначені в проєкотно - кошторисній документації. Кошторисна документації по об’єкту "Капітальний ремонт КЗ "НВО"Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 – дошкільний навчальний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21" розроблена на підставі завдання замовника на проєктування.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" та по якій затверджено Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації.
Бюджетне призначення на будівництво по даному об’єкту визначено у відповідності до Переліку об'єктів, видатки на які у 2022 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку по управлінню капітального будівництва Кропивницької міської ради затверджене рішенням Кропивницької міської ради від 04.02.2022 № 1096 (зі змінами)
Управління не має власного веб-сайту. Управління має відповідний розділ на сайті Кропивницької міської ради де публікується вся необхідна інформація. З обґрунтуванням даного предмету закупівлі Ви можете ознайомитись за наступним посиланням http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-kap-bud/UA-2022-11-01-011862-a.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:26:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівельно-монтажні роботи за проектом «Капітальний ремонт КЗ «НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26-дошкільний навчальний заклад-дитячий – юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21, м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-11-01-011862-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини при проведенні закупівлі Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Збуцький К.М. як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Вами в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, як це передбачено вимогами пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
Так, згідно з пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників по відповідність їх таким критеріям» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), документами, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є довідка за формою, (згідно таблиці «А») підписана уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі наявності). Учасник повинен надати скан – копії щонайменше 4-х договорів, вказаних у довідці договорів, додатків до них (у разі наявності таких).
Для підтвердження завершення робіт в складі пропозиції надається, зокрема, довідка про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в знятих з оригіналів.
На виконання вимоги про усунення невідповідності в документах, що подані учасником ФОП Збуцький К.М. в частині надання даним учасником довідки за формою (згідно таблиці «А»), скан – копій щонайменше 4-х договорів, вказаних у довідці договорів, додатків до них (у разі наявності таких) та на підтвердження завершення робіт - довідок про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в, знятих з оригіналів, учасником Збуцький К.М. надана довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) від 14.11.2022 (далі – Довідка від 14.11.2022), яка містить інформацію про виконання 4-х аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Проте, учасником ФОП Збуцький К.М. не надано скан-копії додатків до скан – копій 3-х договорів, вказаних у Довідці від 14.11.2022, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Так, учасником ФОП Збуцький К.М. надано скан-копію Договору генпідряду від 04.10.2021 № 26-21, укладеного між ФОП Збуцький К.М. та Управліням КБ (далі - Договір № 26-21).
Згідно з пунктом 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору № 26-21 загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 1 356 082,00 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Згідно з розділом ХІІІ «Додатки до договору» Договору № 26-21, однією з невід’ємних частин даного договору є Договірна ціна, скан - копія якої надана учасником ФОП Збуцький К.М.
Згідно з умовами пунктів 1 та 2 додаткової угоди від 21.12.2021 № 4/26-21 до Договору № 26-21, вирішено зменшити ціну Договору № 26-21 на суму 395 703,96 грн (без ПДВ) та викласти пункт 3.1. Договору № 26-21 в новій редакції, а саме: ціна договору динамічна. Загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 960 378,04 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Однак, учасником ФОП Збуцький К.М. не надано договірну ціну за погодженням із Замовником на суму 960 378,04 грн (без ПДВ), яка є невід’ємною частиною Договору № 26-21 (з урахуванням змін, внесених до даного договору умовами додаткової угоди від 21.12.2021 № 4/26-21), що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, учасником ФОП Збуцький К.М. надано скан-копію Договору генпідряду від 10.08.2020 № 10-20, укладеного між ФОП Збуцький К.М. та Управліням КБ (далі - Договір № 10-20).
Згідно з пунктом 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору № 10-20 загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 1 060 000,00 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 147 971,00 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Згідно з розділом ХІІІ «Додатки до договору» Договору № 10-20, однією з невід’ємних частин даного договору є Договірна ціна, скан - копія якої надана учасником ФОП Збуцький К.М.
Згідно з умовами пункту 1 додаткової угоди від 02.11.2021 № 7/10-20 до Договору № 10-20, вирішено зменшити ціну Договору № 10-20 на суму 184 708,37 грн та викласти пункт 3.1. Договору № 10-20 в новій редакції, а саме: ціна договору динамічна. Загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 875 291,63 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 89 904,00 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Однак, учасником ФОП Збуцький К.М. не надано договірну ціну за погодженням із Замовником на суму 875 291,63 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 89 904,00 грн (без ПДВ), яка є невід’ємною частиною Договору № 10-20 (з урахуванням змін, внесених до даного договору умовами додаткової угоди від 02.11.2021 № 7/10-20), що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, учасником ФОП Збуцький К.М. надано скан-копію Договору генпідряду від 19.11.2021 № 30-21, укладеного між ФОП Збуцький К.М. та Управліням КБ (далі - Договір № 30-21).
Згідно з пунктом 3.1. розділу ІІІ «Ціна договору» Договору № 30-21 загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 3700 000,00 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 1 176 849,00 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Згідно з розділом ХІІІ «Додатки до договору» Договору № 30-21, однією з невід’ємних частин даного договору є Договірна ціна, скан - копія якої надана учасником ФОП Збуцький К.М.
Згідно з умовами пунктів 1 та 2 додаткової угоди від 22.12.2021 № 3/30-21 до Договору № 30-21, вирішено зменшити ціну Договору № 30-21 на суму 660 434,00 грн (без ПДВ) та викласти пункт 3.1. Договору № 30-21 в новій редакції, а саме: ціна договору динамічна. Загальна ціна договору розрахована на підставі правил визначення вартості будівництва ДСУ БД.1.1-1:2013 та складає 3 039 566,00 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 672 042,00 грн (без ПДВ), оформлюється у вигляді договірної ціни за погодженням із Замовником, яка є невід’ємною частиною договору.
Однак, учасником ФОП Збуцький К.М. не надано договірну ціну за погодженням із Замовником на суму 3 039 566,00 грн (без ПДВ), у тому числі вартість обладнання 672 042,00 грн (без ПДВ), яка є невід’ємною частиною Договору № 30-21 (з урахуванням змін, внесених до даного договору умовами додаткової угоди від 22.12.2021 № 3/30-21), що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, для підтвердження завершення робіт згідно умов Договору № 30-21 учасником ФОП Збуцький К.М. надана Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма КБ-3 за грудень 2021 року згідно з якою вартість виконаних робіт та витрати за звітний місяць склала 1 255 323,00 грн, в тому числі – вартість виконання будівельних робіт по об’єкту будівництва – 1 069 035,00 грн, вартість устаткування, меблів, інвентарю – 186 288,00 грн.
Однак, учасником ФОП Збуцький К.М. не надано знятий з оригіналу акт вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт форми КБ-2в на підтвердження вартості устаткування, меблів, інвентарю на суму 186 288,00 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 15:14:43
відповідь
Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради зазначає, що в результаті розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Збуцький К.М. (далі - Учасник) було встановлено, що Учасник надав не повний перелік документів та інформації які вимагалась умовами тендерної документації, зокрема Учасник надав лише один договір який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних будівельно-монтажних робіт, а вимогами тендерної документації вимагалося щонайменше чотири аналогічних договорів.
У зв’язку з цим Замовником, у відповідності до вимог пункту 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, було виставлено вимогу про усунення даної невідповідності протягом 24 годин, шляхом надання копій аналогічних договорів в кількості не менше 4-х та копій довідок про вартість виконаних робіт форма КБ-3 та актів приймання виконаних робіт КБ-2в знятих з оригіналів до них.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, з урахуванням інформації та/або документів, які виправлені протягом 24 годин, встановлено, що учасник надав договори за № 10-20 від 10.08.2020 року; № 26-21 від 04.10.2021 року; № 30-21 від 19.11.2021 року та № 29-19 від 01.07.2019 року по яких замовником виступало управління капітального будівництва Кропивницької міської ради.
По зазначеним договорам, під час їх виконання, до додаткових угод за № 4/26-21 від 21.12.2021 року; 3/30-21 від 22.12.2021 року та № 7/10-20 від 02.11.2021 року договірні ціни не складались. У зв’язку з зазначеним Учасник не міг надати того чого не існує.
Замовником було проведено ретельну перевірку наданих, на вимогу про усунення недоліків, документів та інформації на відповідність вимог тендерної документації.
Стосовно не надання знятого з оригіналу акту вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт форми КБ-2в на підтвердження вартості устаткування, меблів, інвентарю на суму 186 288,00 грн зазначаємо, що оплата устаткування проводиться на підставі видаткової накладної, яка в свою чергу не є ні довідкою про вартість виконаних робіт форма КБ-3 ні актом приймання виконаних робіт КБ-2в.
Враховуючи зазначене повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України в сфері державних закупівель та будівництва.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2022 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ" |
4 653 000,00
UAH з ПДВ
|
4 653 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" |
4 697 608,80
UAH з ПДВ
|
4 697 608,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗБУЦЬКИЙ КОСТЯНТИН МИХАЙЛОВИЧ" #2743411074 |
Переможець |
4 653 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2022 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2022 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:24
|
24. Додатоква угода від 30.10.2023 року № 8-13-22.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 13:36
|
20.1 Додатоква угода від 24.07.2023 року № 5-13-22 (Строк виконання робіт).pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 09:47
|
14. Договір генпідряду від 29.11.2022 року № 13-22.pdf | укладений |
30 листопада 2022 09:47
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт КЗ «НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 - дошкільний навчальний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21, м. Кропивницький | 1 | роботи |
4 653 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/13-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено вартість обладнання |
Номер договору про закупівлю: | 13-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8/13-22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівельно-монтажні роботи за проєктом "Капітальний ремонт КЗ «НВО «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів № 26 -дошкільний навчальний заклад – дитячий юнацький центр «Зорецвіт», Студентський бульвар, 21, м.Кропивницький | 1 | роботи |
4 653 000,00
UAH
|