Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро
Очікувана вартість
976 320,00 UAH
UA-2022-11-01-010253-a ● 33e67356611a4a2d86efdf385dd852b0
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/inspekciya-z-pitan-kontrolyu-za-parkuvannyam-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Людмила Зайцева +380661540566 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 13:05 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2022 13:05 |
Очікувана вартість: | 976 320,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 881,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 послуга
Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2022 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2022 14:49 |
ТД_ПЗ_64 послуги.doc | |
21 листопада 2022 14:49 |
протокол змін 75.pdf | |
21 листопада 2022 14:49 |
Додаток 2 до тендерної документації виправлений.doc | |
02 листопада 2022 10:22 |
протокол 59.pdf | |
01 листопада 2022 15:55 |
Оголошення ПЗ.docx |
21 листопада 2022 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 листопада 2022 14:49 |
ТД_ПЗ_64 послуги.doc
|
||||||
21 листопада 2022 14:49 |
протокол змін 75.pdf
|
||||||
21 листопада 2022 14:49 |
Додаток 2 до тендерної документації виправлений.doc
|
||||||
02 листопада 2022 10:22 |
протокол 59.pdf
|
||||||
01 листопада 2022 15:55 |
Оголошення ПЗ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-01-010253-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД», Код ЄДРПОУ:32874942
Дата подання: 03 листопада 2022 16:49
Вимога до Замовника
Вимога щодо виключення із тендерної документації вимоги, яка є дискримінаційною та являється штучним обмеженням, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2022 12:01
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Виконавець має забезпечити наступні технічні та функціональні можливості в тому числі, але не виключно:
створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису);
створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від компонента виявлення та фотофіксації порушень;
підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)».
Відповідно до ч.2 ст.279-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення за запитом посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції, інспекторів з паркування у письмовій або електронній формі (у тому числі за умови ідентифікації цих посадових осіб за допомогою електронного цифрового підпису) відповідні органи (підрозділи) Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України зобов’язані надавати відомості про належного користувача транспортного засобу, фізичну особу, керівника юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, особу, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи, з обов’язковим дотриманням Закону України "Про захист персональних даних".
Інформація про фізичну особу (персональні дані) – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ст. 11 Закону України "Про інформацію")
Згідно ст. 24 Закону України "Про захист персональних даних":
- держава гарантує захист персональних даних;
- суб'єкти відносин, пов'язаних із персональними даними, зобов'язані забезпечити захист цих даних від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них;
- забезпечення захисту персональних даних у базі персональних даних покладається на володільця цієї бази;
- володілець бази персональних даних в електронній формі забезпечує її захист відповідно до закону;
- в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, організаціях, установах і на підприємствах усіх форм власності визначається структурний підрозділ або відповідальна особа, яка організовує роботу, пов'язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону.
Обробка баз персональних даних в електронній формі здійснюється за допомогою автоматизованих (інформаційно-телекомунікаційних) систем, до яких належать персональні електронно-обчислювальні машини, локальні або корпоративні комп’ютерні мережі, сервери баз даних тощо.
Користувач бази персональних даних обробляє персональні дані в складі інформаційно-телекомунікаційної системи, у якій забезпечується захист персональних даних відповідно до вимог закону.
На підставі вищевикладеного вбачається, що програмне забезпечення, послуги з надання невиключної ліцензії на право користування до якого є предметом закупівлі, повинно забезпечити можливість створення постанови у справі про адміністративне правопорушення, яка повинна містити відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування відповідно до статті 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а отже містить персональні дані, які віднесені до конфіденційної інформації та повинні буди захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно зі ст.8 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до п.2 розділу І Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації від 16.05.2007р. №93, державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації.
За результатами державної експертизи складається атестат відповідності КСЗІ відповідно до п.28 розділу ІІ вказаного Положення, який й підтверджує захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі.
З огляду на викладене Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо надання атестату відповідності КСЗІ не підлягає задоволенню.
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Виконавець має забезпечити наступні технічні та функціональні можливості в тому числі, але не виключно:
створення запиту (наприклад, із ідентифікацією через КЕП) на отримання відомостей про відповідальну особу по реєстраційним номерним знакам транспортного засобу до ЄДР МВС, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису);
створення постанови про адміністративне правопорушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки за допомогою доказової бази, отриманої від компонента виявлення та фотофіксації порушень;
підготовка до передачі постанови про адміністративне правопорушення у сфері порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів до Реєстру адміністративних правопорушень МВС у сфері безпеки дорожнього руху, у відповідності до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: статті 279-1. «Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, оплати паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)».
Відповідно до ч.2 ст.279-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення за запитом посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції, інспекторів з паркування у письмовій або електронній формі (у тому числі за умови ідентифікації цих посадових осіб за допомогою електронного цифрового підпису) відповідні органи (підрозділи) Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України зобов’язані надавати відомості про належного користувача транспортного засобу, фізичну особу, керівника юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, особу, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи, з обов’язковим дотриманням Закону України "Про захист персональних даних".
Інформація про фізичну особу (персональні дані) – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ст. 11 Закону України "Про інформацію")
Згідно ст. 24 Закону України "Про захист персональних даних":
- держава гарантує захист персональних даних;
- суб'єкти відносин, пов'язаних із персональними даними, зобов'язані забезпечити захист цих даних від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них;
- забезпечення захисту персональних даних у базі персональних даних покладається на володільця цієї бази;
- володілець бази персональних даних в електронній формі забезпечує її захист відповідно до закону;
- в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, організаціях, установах і на підприємствах усіх форм власності визначається структурний підрозділ або відповідальна особа, яка організовує роботу, пов'язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону.
Обробка баз персональних даних в електронній формі здійснюється за допомогою автоматизованих (інформаційно-телекомунікаційних) систем, до яких належать персональні електронно-обчислювальні машини, локальні або корпоративні комп’ютерні мережі, сервери баз даних тощо.
Користувач бази персональних даних обробляє персональні дані в складі інформаційно-телекомунікаційної системи, у якій забезпечується захист персональних даних відповідно до вимог закону.
На підставі вищевикладеного вбачається, що програмне забезпечення, послуги з надання невиключної ліцензії на право користування до якого є предметом закупівлі, повинно забезпечити можливість створення постанови у справі про адміністративне правопорушення, яка повинна містити відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування відповідно до статті 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а отже містить персональні дані, які віднесені до конфіденційної інформації та повинні буди захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно зі ст.8 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством.
Відповідно до п.2 розділу І Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації від 16.05.2007р. №93, державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації.
За результатами державної експертизи складається атестат відповідності КСЗІ відповідно до п.28 розділу ІІ вказаного Положення, який й підтверджує захист інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі.
З огляду на викладене Ваша вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо надання атестату відповідності КСЗІ не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-01-010253-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД», Код ЄДРПОУ:32874942
Дата подання: 04 листопада 2022 16:33
Дата подання: 04 листопада 2022 16:33
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ щодо порушення замовником законодавства та встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2022 15:54
Рішення від 07.11.2022 №6594.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2022 15:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2022 №6739.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2022 14:49
Рішення від 15.11.2022 №6739.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2022 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради отримала рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2022 №6739-р/пк-пз, щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Внесли зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро» (UA-2022-11-01-010253-a) та виклали останню в новій редакції з урахуванням внесених змін,
- виключити з Додатку 2 останніх абзаців, а саме:
- Державна експертиза комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) проводиться з метою визначення відповідності КСЗІ технічному завданню, вимогам нормативних документів із захисту інформації, визначення можливості введення КСЗІ у складі інформаціно-телекомунікаційної системи (ІТС) в експлуатацію та є окремим етапом приймальних випробувань ІТС. Державна експертиза КСЗІ в ІТС проводиться згідно з положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації.
- По завершенні державної експертизи надається атестат відповідності КСЗІ, зареєстрований Держспецзв’язком України, та позитивний експертний висновок, якщо під час проведення експертизи не було виявлено недоліків, які не було усунуто до її завершення.
- Обов'язково надати атестат відповідності КСЗІ.
Дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2022 14:58
Номер скарги: UA-2022-11-01-010253-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД», Код ЄДРПОУ:32874942
Дата подання: 05 грудня 2022 12:47
Дата подання: 05 грудня 2022 12:47
Скарга до АМКУ на дії Замовника
Скарга на дії та рішення Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2022 14:20
Рішення від 06.12.2022 № 7155.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2022 14:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2022 № 7421.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2022 10:54
Рішення від 14.12.2022 № 7421.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2022 09:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Інспекцією з питань контролю за паркуванням прийнято рішення: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДІСАЙД ЛТД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" переможцем процедури закупівлі — "Послуги з надання невиключної ліцензії на право користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-11-01-010253-a.
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2022 11:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2022 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД» |
850 000,00
UAH
|
825 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" |
976 320,00
UAH
|
840 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД» #32874942 |
Рішення скасоване |
825 000,00
UAH
|
19 грудня 2022 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2022 16:47
|
ТОВ "ЄДИНИЙ ПАРКУВАЛЬНИЙ ПРОСТІР" #44123427 |
Рішення скасоване |
840 000,00
UAH
|
19 грудня 2022 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2022 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДІСАЙД ЛТД» #32874942 |
Очікує рішення |
825 000,00
UAH
|
19 грудня 2022 11:50
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2022 11:59 |
Кінець періоду оскарження: | 30 грудня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 30 грудня 2022 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
19 грудня 2022 11:59
|
Електронний підпис |
19 грудня 2022 11:58
|
протокол 112.pdf |