Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
358 048,00 UAH
UA-2022-11-01-005181-a ● 764859f774f84ac09fb9a5ebcfdc4b43
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Тульчинкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 32097195 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67 |
Контактна особа: |
Очеретна Вікторія Олексіївна +380986625579 vikaocheretnakp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2022 12:31 |
Очікувана вартість: | 358 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 580,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Контейнери для збору твердих побутових відходів, пластикові, 1100л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, вул. Пестеля 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Контейнери для збору твердих побутових відходів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 13:03 |
зміни.docx | |
07 листопада 2022 13:03 |
тендерна документація.docx | |
07 листопада 2022 13:03 |
тендерна документація.docx | |
01 листопада 2022 12:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2022 12:34 |
Проект договору.docx | |
01 листопада 2022 12:34 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
01 листопада 2022 12:27 |
Проект договору.docx | |
01 листопада 2022 12:27 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx |
07 листопада 2022 13:03 |
зміни.docx
|
||
07 листопада 2022 13:03 |
тендерна документація.docx
|
||
07 листопада 2022 13:03 |
тендерна документація.docx
|
||
01 листопада 2022 12:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 листопада 2022 12:34 |
Проект договору.docx
|
||
01 листопада 2022 12:34 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
|
||
01 листопада 2022 12:27 |
Проект договору.docx
|
||
01 листопада 2022 12:27 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація 1 - Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера.
Дата подання: 04 листопада 2022 11:21
Дата відповіді: 05 листопада 2022 14:32
Присмо Замоника обгрунтувати вимогу щодо Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. Також має бути обладнаний двома ручками в задній частині контейнера. Також написати що тбуде еквівалентом даної вимоги. Дана вимога є дикримінаційна , оскільтки стандарт EN 840-2 на який посилається Замоник в тенднерні докумнтації не містиить дану вимогу, просимо видалити з метою конкуренції. Подивіться актуальний тендер по Ековін UA-2022-11-02-010814-a - вони молодці, вони видалили дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вимога замовника 4ручки суцільнолиті з корпусом встановлена з метою уникнення ризиків крадіжок даних ручок, у випадку болтового зєднання ручок з корпусом контейнера є ризики демонтажу ручок сторонніми особами. Замовник беспосередньо стикнувся з даноюпроблемою в минулому. Дискримінації учасників в даному пункті не вбачаємо.
дискримінація 2 - Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт.
Дата подання: 04 листопада 2022 11:22
Дата відповіді: 05 листопада 2022 14:22
аналогічно те саме що і в дискримінації 1, видаліть, інакше Вимога, далі Скарга в АМКУ.
Відповідь: Замовник проводить закупівлю виходячи зі своїх власних потреб. Ребра жорсткості надають контейнеру міцності та довготривалості використання. Коли кожна стінка має не менше 2-х ребр жорсткості, це в свою чергу збільшує термін використання контейнерів.
Також хочем нагадати, що стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить про те що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Роз'яснення надано
Також хочем нагадати, що стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» говорить про те що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Роз'яснення надано
дискримінація 3 - Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі.
Дата подання: 04 листопада 2022 11:27
Дата відповіді: 05 листопада 2022 14:45
Просимо Замоника пояснити як лист Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі. забезпечить конкуренцію , а якщо Учасник маʼ контейнери 1100л, але не має контакту з виробником, заберіть обмеження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було встановлено дану вимогу з метою забеспечення своєчасної поставки товару, враховуючи що закупівлю потрібно здійснити до 31.12.2022р. Так як закупівля здійснюється за буджетні кошти, замовник бажає купити якісний товар, який буде легкий в експлуатації та мати тривалий термін експлуатації, а тому для нас бажано, щоб контейнери були виготовлені нещодавно, а не зберігалися на складах довгий період часу, даний документ замовник розглядає як додаткову гарантію що товар є новим та поставляється від виробника/ через посередника або без нього замовнику у встановлені терміни. Замовник не вбачає дискримінації учасників в даному пункті
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 листопада 2022 12:04
Дата відповіді: 10 листопада 2022 08:17
Шановний Замовник, просимо внести зміни у ТД, так як вона має дискримінаційні вимоги: стандарт EN 840-2 на який посилаєтеся в тендерній документації, не містить вимог до "Габаритні розміри: довжина: 1360-1370 мм, ширина не більше 1070 мм, висота не більше 1344 мм "
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені змістом вимог технічної специфікації розміри знаходяться у межах, встановлених стандартом EN 840-2 та жодним чином не порушують його
правові підстави конкретних технічних вимог одного виробника
Дата подання: 08 листопада 2022 12:06
Дата відповіді: 10 листопада 2022 08:17
Просимо Замовника вказати правові підстави, а саме нормативний документ або закон України ( пункт, розділ, чатина, абзац) на підставі чого вимагається конкретні технічні вимоги до предмету закупівлі як: 1. Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм 2. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом 3. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки. 4. Колеса: 4 шт. вантажопідйомність не менше 250 кг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Замовником складений вичерпний опис характеристик предмета закупівлі із посиланням на загальні вимоги стандарту EN 840-2. Разом з тим, запропонований товар повинен відповідати як технічним вимогам Замовника, так і вимогам стандарту EN 840-2, які не суперечать один одному.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-01-005181-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 04 листопада 2022 11:36
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог в закупівлі
Потенційний Учасник ознайомився з оголошенням щодо даної закупівлі, з вимогами викладеними в оголошені, та, згідний прийняти участь в даній закупівлі та виконати всі вимоги Замовника, крім дискримінаційних вимог викладених в цій закупівлі, Додатку 1, а саме:
1. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. контейнера.Спосіб виготовлення ручок не передбачено в стандарті EN 840-2 ( додається ) .
2. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. Спосіб виготовлення стінок не передбачено в стандарті EN 840-2 ( додається ) .
3. Висновок державної епідеміологічної експертизи. Відсутні законодавчі підстави вимоги даного документу. Висновок нічого не вирішує, це пустишка яку видавали і контейнер в очі не бачили, сертифікат якості RAL вирішує всі питання якості ( як за кордоном не додумалися брати Висновок державної епідеміологічної експертизи для свої контейнерів ? ) Будь ласка розберіться з цим документом потрібний він, має якесь значення чи ні !
4. Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі. обмежує конкуренцію.
Все просто за кордоном, є сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ , а хто не може взяти RAL ( дуже строгі вимоги) бере сертифікат якості TUV це все, більше нічого не потрібно для підтвердження якості, тільки не в Україні, потрібно вимагати ще щось надумане. Ми категорично не погоджуємося з даними вимогами на підставі ст.5 Закону. Якщо хочете провести нормальний тендер де мала б бути конкуренція і відповідно конкурентна ціна, то маєте видалити дискримінаційних вимоги які наведені вище по тексту. Щодо якості то контейнери 1100л сертифівовані по EN 840-2 та RAL GZ не можуть бути не якісні і ніякі ребра жорсткості тут ні до чого, насправді ребра жорсткості використовують для того щоб зменшити вагу самого корпусу контейнера при цьому не втрачаючи міцності тобто контейнери 1100л що з ребрами щоб без ребер жорсткості якщо на корпусі вилито сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ – не може бути претензій щодо якості, додатково виробник надає 12 місяців гарантії при умові належної експлуатації. Що ще потрібно ? Отже ще раз важливо вантажопідйомність 440кг, ємність 1100л, сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ, гарантія 12 місяців – цього достатньо щоб вважати контейнер 1100л якісним !
Подивіться будь ласка стандарт EN 840-2 який підтверджує ці слова. Дякую за розуміння.
Отже, на підставі наведених фактів Вимагаємо:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Внести зміни в закупівлі, шляхом видалення :
3) Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. контейнера
4). Ребра жорсткості стінок:
на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінок.
5). Дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи
6) Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі
Стандарт EN 840-2 в перекладі!
Розгорнути
Згорнути
1. Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. контейнера.Спосіб виготовлення ручок не передбачено в стандарті EN 840-2 ( додається ) .
2. Ребра жорсткості стінок: на кожній стінці по 2 шт. Спосіб виготовлення стінок не передбачено в стандарті EN 840-2 ( додається ) .
3. Висновок державної епідеміологічної експертизи. Відсутні законодавчі підстави вимоги даного документу. Висновок нічого не вирішує, це пустишка яку видавали і контейнер в очі не бачили, сертифікат якості RAL вирішує всі питання якості ( як за кордоном не додумалися брати Висновок державної епідеміологічної експертизи для свої контейнерів ? ) Будь ласка розберіться з цим документом потрібний він, має якесь значення чи ні !
4. Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі. обмежує конкуренцію.
Все просто за кордоном, є сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ , а хто не може взяти RAL ( дуже строгі вимоги) бере сертифікат якості TUV це все, більше нічого не потрібно для підтвердження якості, тільки не в Україні, потрібно вимагати ще щось надумане. Ми категорично не погоджуємося з даними вимогами на підставі ст.5 Закону. Якщо хочете провести нормальний тендер де мала б бути конкуренція і відповідно конкурентна ціна, то маєте видалити дискримінаційних вимоги які наведені вище по тексту. Щодо якості то контейнери 1100л сертифівовані по EN 840-2 та RAL GZ не можуть бути не якісні і ніякі ребра жорсткості тут ні до чого, насправді ребра жорсткості використовують для того щоб зменшити вагу самого корпусу контейнера при цьому не втрачаючи міцності тобто контейнери 1100л що з ребрами щоб без ребер жорсткості якщо на корпусі вилито сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ – не може бути претензій щодо якості, додатково виробник надає 12 місяців гарантії при умові належної експлуатації. Що ще потрібно ? Отже ще раз важливо вантажопідйомність 440кг, ємність 1100л, сертифікат EN 840-2 та сертифікат RAL GZ, гарантія 12 місяців – цього достатньо щоб вважати контейнер 1100л якісним !
Подивіться будь ласка стандарт EN 840-2 який підтверджує ці слова. Дякую за розуміння.
Отже, на підставі наведених фактів Вимагаємо:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Внести зміни в закупівлі, шляхом видалення :
3) Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом. контейнера
4). Ребра жорсткості стінок:
на кожній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінок.
5). Дійсний висновок державної епідеміологічної експертизи
6) Оригінал гарантійного листа від виробника адресований замовнику про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах та надання повноважень Учаснику щодо постачання товару, із посиланням на номер закупівлі
Стандарт EN 840-2 в перекладі!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2022 14:51
Тендерна документація викладена в новій редакції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-01-005181-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 04 листопада 2022 16:23
Дата подання: 04 листопада 2022 16:23
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Зміст скарги міститься у доданих документах
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2022 15:59
рішення від 07.11.2022 № 6601.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2022 15:59
інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2022 № 6752.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2022 10:44
рішення від 15.11.2022 № 6752.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2022 10:46
Номер скарги: UA-2022-11-01-005181-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 08 листопада 2022 16:42
Дата подання: 08 листопада 2022 16:42
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - на підставі поданої Скарги та додатків
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі,
такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань
публічних закупівель, внести зміни до Тендерної документації, на підставах наведених в описовій частині цієї скарги.
Додаток:
1. Електронний документ. Тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 – 44610000-9 –Цестерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску і контейнери для збору твердих побутових відходів пластикові 1100л
2. Електронний документ. Стандарт BS EN 840-2:2012, схвалений CEN (Європейський комітет стандартизації) 22 вересня 2012 року, «Мобільні контейнери для відходів та рециркуляції Частина 2: Контейнери з 4 колесами вантажопідйомністю до 1 300 л з плоскими кришками, для притискних та/або гребінних підйомних пристроїв - Розміри та конструкція».
3. Електронний документ. Сертифікат EN 840-2
4. Електронний документ. Сертифікат якості RAL.
5. Електронний документ. Паспорт MGB 1100 SL
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2022 16:01
рішення від 10.11.2022 № 6673.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2022 16:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2022 № 6754.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2022 14:53
рішення від 15.11.2022 № 6754.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2022 11:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" |
357 972,00
UAH з ПДВ
|
357 972,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Переможець |
357 972,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2022 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:05
|
ДУ 1.pdf | укладений |
27 грудня 2022 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 11:32
|
Договір 28111.pdf | укладений |
28 листопада 2022 11:23
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 листопада 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
357 972,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 662,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку з неможливістю поставки товару у встановлений у договорі термін. |