Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328907 |
Вебсайт: | http://trolleybus.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вулиця Комунальників, 12 |
Контактна особа: |
Ольга Ювченко +380372506120, +380507047476 trolebus.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2022 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 53 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 269 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2022 10:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2022 10:09 |
Тендерна документація.docx | |
07 листопада 2022 10:09 |
Додаток 2.docx | |
07 листопада 2022 10:09 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 4.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 4.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 2.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 1.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 1.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Тендерна документація.docx | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 3.doc | |
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 3.doc |
07 листопада 2022 10:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 листопада 2022 10:09 |
Тендерна документація.docx
|
|||
07 листопада 2022 10:09 |
Додаток 2.docx
|
|||
07 листопада 2022 10:09 |
Перелік змін до Тендерної документації.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 2.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Тендерна документація.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 3.doc
|
|||
31 жовтня 2022 17:14 |
Додаток 3.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-09-000029 ● 85ca5e803d9147cebbdd7a71b7240521
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2023 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-10-31-008681-a 31.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 09:42:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Тролейбуси нові» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-31-008681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання переможцем торгів вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 15:53:50
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 19 січня 2023року 09:42
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Згідно моніторингу цін продажу тролейбусів,також вартість попередніх закупівель Рейкового рухомого складу (UA-2022-08-22-010284-a), Автоматичної системи підрахунку пасажирів (UA-2022-09-08-004036-a), Машини для обробки даних (валідаторів), (UA-2022-08-26-006554-a), виходячи з технічних вимог щодо предмету закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту та офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів.
https://trolleybus.cv.ua/tendery/
https://city.cv.ua/mt/programi-mista/programi-departamentu-transportu-ta-okremikh-pitan-komunalnogo-gospodarstva-189
3. Надаємо документи, що підтверджують виконання переможцем торгів вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації.
- Довідка про відсутність ліцензіонування.pdf
- Наказ про призначення на посаду директора.pdf
- Опис від 17.11.2021 до Статуту в редакції від 12.11.2021.pdf
- Паспорт.pdf
- Протокол ЗЗбУ про призначення директора.pdf
- Статут_редакція від 12.11.2021.pdf
- Службова записка.pdf
- Тролейбуси технічні вимоги.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
01 лютого 2023 року на офіційному майданчику електронної системи публічних закупівель України ProZorro було опубліковано висновок Держаудитслужби України за результатами моніторингу закупівлі тролейбуса PTS Т12309PTS в кількості 5 одиниць. Зокрема, було встановлено, що Замовником за результатами здійснення процедури закупівлі було укладено Договір із ТОВ «Політехносервіс» без належного підтвердження ступеня локалізації, чим недотримано вимог підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». З метою усунення виявлених недоліків, 02 лютого 2023 року КП «Чернівецьке тролейбусне управління» було надіслано на адресу ТОВ «Політехносервіс» лист із проханням надати інформацію щодо підтвердження наявності відповідного ступеня локалізації виробництва, який оприлюднюється на веб-порталі та офіційному сайті Мінекономіки (копія вих.листа №207/1 від 02.022023 року додається). 06 лютого 2023 року на адресу КП «Чернівецьке тролейбусне управління» надійшла відповідь на вище вказаний лист із якого вбачається наступне. ТОВ «Політехносервіс» підтверджує наявність відповідного ступеня локалізації виробництва ТОВ «Політехносервіс», який оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації з зазначеною інформацією щодо товару (Тролейбус PTS Т12309PTS, з рівнем локалізації 33,69%), так і щодо виробника товару (ТОВ «Політехносервіс», код згідно з ЄДРПОУ 36476580) (копія вх.листа №06/02-3 від 06.02.2023 р.додається). Враховуючи вище викладене, повідомляємо про те КП «Чернівецьке тролейбусне управління» було усунено виявлені порушення шляхом підтвердження наявності відповідного ступеня локалізації виробництва.
2023-02-07 16:28:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
53 899 008,00
UAH з ПДВ
|
53 899 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
53 899 008,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 13:41
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 10:04
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 березня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2023 14:58
|
Додаткова угода 1.docx | зміни до договору |
17 березня 2023 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 10:51
|
Договір.pdf | укладений |
28 листопада 2022 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії Договору від 21 листопада 2022 року № 639/22-1 (далі — Договір) та виконання зобов’язань щодо закупівлі товару «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (тролейбуси нові) і викласти в такій редакції: — «п. 3.3. Сто поставки Товару: до 30 квітня 2023р.». — «п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 30 квітня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 639/22-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії Договору від 21 листопада 2022 року № 639/22-1 (далі — Договір) та виконання зобов’язань щодо закупівлі товару «Рейковий рухомий склад» код 34620000-9 за ДК 021:2015 (тролейбуси нові) і викласти в такій редакції: — «п. 3.3. Сто поставки Товару: до 30 квітня 2023р.». — «п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 30 квітня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 639/22-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 639/22-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |