Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код НК 024:2019: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2022-10-31-007146-a ● bfab074d7dbb4705a25fa4bbfc10fd7d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Ярмолинецька багатопрофільна лікарня" Ярмолинецької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004574 |
Місцезнаходження: | 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вулиця Шевченка 41 |
Контактна особа: |
Слободян Аліна Олександрівна +380385321664 yarm-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2022 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 15:21 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 15:21 |
Очікувана вартість: | 970 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019: 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33172100-7 — Анестезійна апаратура
НК 024:2019: 37710 — Система анестезіологічна, загального призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 14:28 |
Таблиця змін.docx | |
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 2 наркозна станція.doc | |
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 1.docx | |
02 листопада 2022 14:28 |
2.1. ТД наркозна станція.doc |
02 листопада 2022 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2022 14:28 |
Таблиця змін.docx
|
|||
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 2 наркозна станція.doc
|
|||
02 листопада 2022 14:28 |
Додаток 1.docx
|
|||
02 листопада 2022 14:28 |
2.1. ТД наркозна станція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-31-007146-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Сухова Тетяна Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2838815489
Дата подання: 01 листопада 2022 17:58
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник!
Згідно п. 5.2.3 Розділу V тендерної документації «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором»
Згідно п. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року, а саме:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” для товарів і послуг окремо.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
При цьому відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі якщо замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено придбання консультаційних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану (додатку до нього) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, визначеними Законом. Таку позицію підтвердив також департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a2badb65-f166-480f-ab33-2d6594b07329&lang=uk-UA).
Також, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною.
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Враховуючи все вищевказане прошу Вас внести зміни до тендерної документації та видалити пункт 5.2.3 Розділу V з тендерної документації як такий, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п. 5.2.3 Розділу V тендерної документації «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 10000,00 грн. (десять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором»
Згідно п. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року, а саме:
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Так, у залежності від предмета закупівлі, визначеного замовником відповідно до Порядку, придбання здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” для товарів і послуг окремо.
Поряд з цим згідно статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно п.21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
При цьому відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, у разі якщо замовником у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено придбання консультаційних послуг, така закупівля має здійснюватись відповідно до річного плану (додатку до нього) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, шляхом застосування однієї із процедур, передбачених статтею 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, керуючись вартісними межами, визначеними Законом. Таку позицію підтвердив також департамент регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a2badb65-f166-480f-ab33-2d6594b07329&lang=uk-UA).
Також, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по одному з тендерів встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною.
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Враховуючи все вищевказане прошу Вас внести зміни до тендерної документації та видалити пункт 5.2.3 Розділу V з тендерної документації як такий, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 листопада 2022 14:41
Добрий день. За результатами розгляду Вашої вимоги, уповноважена особа прийняла рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-10-31-007146-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3053510458
Дата подання: 03 листопада 2022 09:35
про коригування технічного завдання
Шановний Замовник! Прошу Вас відкоригувати технічне завдання з наркозно-дихального апарату відповідно до загальноприйнятих в світової анестезіологічної практики та міжнародних норм і правил, а саме:
1. Чітко вказати рушійний (керуючий) газ пневмоприводу апарату: О2 або повітря
2. Пояснити протиріччя п.6 та п. 12 техзавдання. Чому при подачі газу на вході магістралі Ви вимагаєте тиск від 280 до 600 кПа, але при цьому тиск подачі закису азоту (N2O) із магістралі або балона з регульованим тиском не більше 173 кПа. Більшість виробників наркозно-дихальної техніки з пневматичним приводом випускають апарати з вхідним тиском газів (кисень, закис азоту та/або повітря) від 280 до 600 кПа. Більше того – проектування лікарняних магістралей, технічні характеристики концентраторів кисню, кисневих станцій, генераторів закисів азоту та медичних компресорів здійснюється з урахуванням вхідних тисків від 280 до 650 кПа.
3. Виключити п.25 тех.завдання як таке, що суперечить концепції побудови сучасних апаратів і обмежує участь у закупівлі потенційних учасників ринку.
4. Виключити п.18 технічного завдання ,що суперечить п.6 і п.12
5. Пояснити фактичне дублювання п. 27 та п.31 тех.завдання. Можливо в п.31 було на увазі - діапазон відображення?
Розгорнути
Згорнути
1. Чітко вказати рушійний (керуючий) газ пневмоприводу апарату: О2 або повітря
2. Пояснити протиріччя п.6 та п. 12 техзавдання. Чому при подачі газу на вході магістралі Ви вимагаєте тиск від 280 до 600 кПа, але при цьому тиск подачі закису азоту (N2O) із магістралі або балона з регульованим тиском не більше 173 кПа. Більшість виробників наркозно-дихальної техніки з пневматичним приводом випускають апарати з вхідним тиском газів (кисень, закис азоту та/або повітря) від 280 до 600 кПа. Більше того – проектування лікарняних магістралей, технічні характеристики концентраторів кисню, кисневих станцій, генераторів закисів азоту та медичних компресорів здійснюється з урахуванням вхідних тисків від 280 до 650 кПа.
3. Виключити п.25 тех.завдання як таке, що суперечить концепції побудови сучасних апаратів і обмежує участь у закупівлі потенційних учасників ринку.
4. Виключити п.18 технічного завдання ,що суперечить п.6 і п.12
5. Пояснити фактичне дублювання п. 27 та п.31 тех.завдання. Можливо в п.31 було на увазі - діапазон відображення?
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2022 17:07
Добрий день. Уповноважена особа розглянула Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Серед широкого вибору сучасних наркозно-дихальних апаратів, які представлені сьогодні на ринку України, є можливість обрати апарат в якому керуючий газ пневмоприводу вибирається у налаштуваннях апарату, а не по замовчуванню в конструктивних конфігураціях виробника. Подібна функція є ознакою сучасного апарату європейских або американських виробників.
2. У вимогах встановлених в п.6 та в п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч. Кисень та повітря – це привідний газ. N2O - це анельгезуючий (анестезіологічний) газ. Тобто, це різні типу газу для яких встановлюються окремі вимоги щодо тиску подачі. Крім того, в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу НА вході магістралі, а в п.12 – щодо тиску подачі N2O З магістралі АБО балона з регульованим тиском.
3. Технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації) складено відповідно до вимог чинного законодавства та наявної потреби Замовника. При складені технічного завдання, нами були проаналізовані інструкції виробників сучасного медичного обладнання та отримані комерційні пропозиції від декількох компаній, які спроможні поставити апарати, що відповідають технічним характеристикам, які вказані в п. 25 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
4. В п.6, 12, 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч; п.18 та п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не є взаємопов’язаними між собою. В пунктах 6 та 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації протиріч немає, оскільки в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу на вході магістралі, а у п. 18 - щодо номінального тиску подачі газу. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
5. Вимоги зазначені у п.27, 31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не дублюються. В п.27 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо хвилинного обсягу.
В п.31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації вказано вимоги щодо діапазону хвилинного об’єму, це стосується діапазону відображення, а саме відображення технічних параметрів на екрані апарату.
1. Серед широкого вибору сучасних наркозно-дихальних апаратів, які представлені сьогодні на ринку України, є можливість обрати апарат в якому керуючий газ пневмоприводу вибирається у налаштуваннях апарату, а не по замовчуванню в конструктивних конфігураціях виробника. Подібна функція є ознакою сучасного апарату європейских або американських виробників.
2. У вимогах встановлених в п.6 та в п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч. Кисень та повітря – це привідний газ. N2O - це анельгезуючий (анестезіологічний) газ. Тобто, це різні типу газу для яких встановлюються окремі вимоги щодо тиску подачі. Крім того, в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу НА вході магістралі, а в п.12 – щодо тиску подачі N2O З магістралі АБО балона з регульованим тиском.
3. Технічне завдання (Додаток №2 до тендерної документації) складено відповідно до вимог чинного законодавства та наявної потреби Замовника. При складені технічного завдання, нами були проаналізовані інструкції виробників сучасного медичного обладнання та отримані комерційні пропозиції від декількох компаній, які спроможні поставити апарати, що відповідають технічним характеристикам, які вказані в п. 25 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
4. В п.6, 12, 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не має протиріч; п.18 та п.12 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не є взаємопов’язаними між собою. В пунктах 6 та 18 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації протиріч немає, оскільки в п.6 встановлені вимоги щодо тиску газу на вході магістралі, а у п. 18 - щодо номінального тиску подачі газу. В замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
5. Вимоги зазначені у п.27, 31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації не дублюються. В п.27 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації встановлені вимоги щодо хвилинного обсягу.
В п.31 «Медико-технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації вказано вимоги щодо діапазону хвилинного об’єму, це стосується діапазону відображення, а саме відображення технічних параметрів на екрані апарату.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медгрант" |
821 000,00
UAH з ПДВ
|
821 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
964 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВАСИЛЬЄВА ГАННА ВАЛЕРІЇВНА " |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
969 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медгрант" #40249841 |
Відхилено |
821 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2022 13:10
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
964 150,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2022 17:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2022 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2022 10:17
|
img20221206_09420594.pdf | укладений |
06 грудня 2022 10:15
|