Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44075709 |
Місцезнаходження: | 66000, Україна , Одеська обл., Кодимський р-н, місто Кодима, вул.Соборна, будинок 106 |
Контактна особа: |
Ірина Тихоненко +380501347076 gkh.koduma@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2022 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2022 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2022 13:46 |
ТД Послуги з прибирання та підмітання вулиць.docx | |
31 жовтня 2022 13:46 |
Додаток 7 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000052 ● 9729153ab4024ac4903dbe76924312a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2023 Одеса № 181
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2023 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2022-10-31-004683-a 31.10.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-24 15:26:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс») вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція учасника КП «Кодимакомунсервіс» містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагаються підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останній не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, тоді як останній надав довідку, складену в довільній формі, але без зазначення наступних даних щодо наявних в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг: штатний/цивільно-правова угода, їх рівня освіти, досвіду, кваліфікації?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній на виконання вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей не надав, у спосіб, зазначений у Додатку 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а саме: не надав інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як останній не вказав відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-27 13:38:52
Надання пояснень по закупівлі UA-2022-10-31-004683-a
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Комунального підприємства «Кодимакомунсервіс» Кодимської міської ради Подільського району Одеської області (далі – КП «Кодимакомунсервіс») вимогам підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як тендерна пропозиція учасника КП «Кодимакомунсервіс» містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагаються підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як останній не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, тоді як останній надав довідку, складену в довільній формі, але без зазначення наступних даних щодо наявних в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг: штатний/цивільно-правова угода, їх рівня освіти, досвіду, кваліфікації?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення договору про закупівлю, тоді як останній на виконання вимог абзацу третього пункту 44 Особливостей не надав, у спосіб, зазначений у Додатку 2 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 3 частини 1 статті 17 Закону, а саме: не надав інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення із зазначенням дати формування не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» вимогам Додатка 4 до ТД, тоді як останній не вказав відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail?
Відповіді:
1. У підпункті 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вказано:
що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується:
для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів — розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення), протокол зборів засновників, тощо
Карпенко Анастасія Болатівна є відповідальною за співпрацю з представниками замовника, яка посадова (службова) особа учасника. На підтвердження у тендерній пропозиції надаємо посилання на документи в яких вказана інформація про особу: 03 Копія паспорту і ідентиф код.pdf (завантажено копії паспорта і ідентифікаційного коду). Також довідка про право підпису, посилання 37 Довідка право підписувати документи пропозиції та укладати договори.pdf
2. У підпункті 1.7 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник мав надати інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності…»
Згідно інформації у вільному доступі:
Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, також ресурсу https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-lists/ і наданого листа-гарантії щодо дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів з обов’язковим їх зазначенням (за посиланням: 27 Лист гарантія Про санкції.pdf) учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності…
3. Вимогою пункту 2.1 Додатка 1 до ТД, учасник надав довідку, складену в довільній формі за посиланням: 07 Довідка про працівників.pdf в якій учасник прописав, що послуги будуть виконувати двірники у кількості працівників – 10, також за документом 20 Додаток 3 Технічне завдання.pdf учасник вказав, що підтверджує Технічне завдання замовника згідно якого послуги мають надаватися за:
«Період надання послуг: до 31.12.2023 року».
А для вчасної і кваліфікованої відповідності послуг, учасник має надати:
«Для надання послуг Учасник повинен мати кількість працівників та технічний потенціал (власний, орендований чи лізинг, надання послуг, виконання робіт, тощо) в достатній кількості для виконання обсягів зазначених в таблиці 1 даного додатку».
Таблиця 1
№ Код ДК 021-2015 Найменування послуг Оди-ниця виміру Кіль-кість
1 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць Послуги з прибирання та підмітання вулиць Год. 19770
4. Замовник прийняв рішення про визначення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі КП «Кодимакомунсервіс» та укладення з ним договору про закупівлю, враховуючи обставини перебоїв у роботі сервісу надання інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, також отримання довідки на юридичну особу
Дані для пошуку отримані з сертифікату
Найменування юрособи: "КП КОДИМАКОМУНСЕРВІС"
ЄДРПОУ: "32429562"
Довідки-пояснення 42 Довiдка щодо одного Витягу.pdf
5. Щодо вимогам Додатка 4 до ТД у відомості про контактну особу, Карпенко Анастасію Болатівну, а саме – E-mail, зазначимо, що у відкритих реєстрах (ресурсах) є інформація про електронну пошту:
Анастасія Карпенко +38 (096) 641-13-13 kpkodumakomynservis@ukr.net
а також про керівника, підписанта договору та підписанта тендерної пропозиції, Ревенка Анатолія Миколайовича, а саме – контактний телефон та E-mail:
Ревенко Анатолій Миколайович +38 (048) 672-15-08
+38 (048) 672-61-33 revenko@ukr.net
6. Також замовник веде переговори з надавачем послуг про розірвання договору за результатами перевірок.
Уповноважена особа _______________________ Ганна Адаховська
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору, що підтверджується Додатковою угодою №1 від 02 серпня 2023 року
2023-08-02 15:55:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-08-04 15:56:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОДИМАКОМУНСЕРВІС" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
1 177 106,00
UAH з ПДВ
|
1 177 106,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОДИМАКОМУНСЕРВІС" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ #32429562 |
Переможець |
1 177 106,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 14:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 листопада 2022 14:41
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОДИМАКОМУНСЕРВІС" КОДИМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ #32429562 |
1 177 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 15:59
|
додаткова угода до дог50.pdf | укладений |
02 серпня 2023 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 13:44
|
Договір № 50 від 23.11.2022р..pdf | укладений |
24 листопада 2022 20:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 листопада 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
713 130,62
UAH (в тому числі ПДВ 118 855,10 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію Договору, що підтверджується Додатковою угодою №1 від 02 серпня 2023 року |