Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
Контактна особа: |
Ковальчук Ольга Іванівна +380332252589 lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2022 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2022 12:17 |
Початок аукціону: | 08 листопада 2022 12:17 |
Очікувана вартість: | 62 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 | |
Iнша подія | Введення в експлуатацію товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2022 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2022 12:05 |
Додаток 1.docx | |
31 жовтня 2022 12:05 |
додаток 2.docx | |
31 жовтня 2022 12:05 |
додаток 3.doc | |
31 жовтня 2022 12:05 |
додаток 4.docx | |
31 жовтня 2022 12:05 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000049 ● 58517e9de4e34581ad58244b779e312e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-10-31-003176-a 31.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 09:45:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «код ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини; код НК 024:2019: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (Магнітно-резонансний томограф)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-31-003176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та підтверджуючі документи, що свідчать про здійснення авансового платежу на рахунок ТОВ «АФС Медицинтехнік», відповідно до умов пунктів 4.1 та 4.2 договору від 24.11.2022 № 857.
3. Згідно з інформацією, наведеною в пункті 11.7 «Таблиці відповідності медико - технічним вимогам згідно Додатку 4 до тендерної документації» учасник «АФС Медицинтехнік» пропонує до постачання в складі тендерної пропозиції припливно–витяжну вентиляцію процедурної та технічного приміщення МРТ виробництва компанії Philips Medical Systems Nederland BV(Нідерланди) (стор. 24-25 технічного опису).
Проте, в «довідці про країну походження кожної з номенклатурних позицій товару» від 07.11.2022 № 0711/22-27 учасник «АФС Медицинтехнік» зазначає, що система кондиціювання повітря та припливно-витяжної вентиляції для МРТ буде постачатись виробництва ТОВ «Крокус Клімат Інжиніринг» (Україна).
З огляду на викладене, просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо виробника система кондиціювання повітря та припливно-витяжної вентиляції для МРТ, вказаної в Специфікації (Додатку 1) до Договору.
4. Відповідно до підпункту 7 пункту 3.4 Договору передбачена можливість зміни умов договору, зокрема зміни ціни Договору в разі зміни зафіксованого в Договорі курсу іноземної валюти (євро) станом на 08.11.2022 в залежності від курсу іноземної валюти (євро) на дату постачання товару. Також, відповідно до пункту 4.2 Договору схема оплати за товар, що є предметом закупівлі встановлений наступним чином: 30% авансовий платіж, 50% - по факту поставки товару, 20% - по факту введення товару в експлуатацію.
Зважаючи на зазначене, просимо пояснити:
- чому в Договорі, зафіксовано курс іноземної валюти (євро) станом на 08.11.2022, попри те, що проект договору не містив встановленого дня (події) фіксації курсу;
- чому в формулі зміни ціни в підпункті 7 пункту 3.4 Договору не актуалізовано (не враховано зміну курсу валюти в хронології в залежності від курсу гривні до євро на день оплати за кожним з етапів ), який саме з платежів відповідного етапу підлягає коригуванню в залежності від зміни курсу валют.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 12:52:11
Пояснення
У відповідь на запит по моніторингу закупівлі UA-2022-10-31-003176-a надаємо наступну інформацію:
1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проводився відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, аналізу закупівель в системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-08-008297-a), використовувалася інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників даної продукції, та було опрацьовано комерційні пропозиції. (пропозиції додаються)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначаласяся Замовником на основі рекомендацій відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення Луцької міської територіальної громади та покращення діагностичних можливостей в лікувальному процесі.
2.Попередня оплата у розмірі 30 % від вартості договору була здійснена 15.12.2022 року, що підтверджується платіжною інструкцією 6190 (копія додається).
3.Відповідно до цінової пропозиції Переможця та специфікації договору товар (Система магнітно-резонансна томографічна Ingenia Ambition S (кат.№ 782108) в комплекті) включає наступні складові:
1.1.Система магнітно-резонансна томографічна Ingenia Ambition S (кат.№ 782108)
1.2.Система охолодження/ кондиціювання повітря та приливно-витяжної вентиляції для МРТ.
Згідно сторінки 2 технічого опису “Система магнітно-резонансна томографічна Ingenia Ambition S (кат.№ 782108)” є виробництва компанії Philips Medical Systems Nederland BV (Нідерланди) (п.1.1. специфікації). Що стосується позиції 1.2. тендерної пропозиції, а саме - система кондиціювання повітря та припливно-витяжної вентиляції для МРТ виробництва ТОВ «Крокус Клімат Інжиніринг» (Україна), то для підтвердження інформації зазначеної в довідці про країну походження товару Замовником було направлено запит на Постачальника товару. У відповідь була отримана підтверджуюча інформація з відповідними документами (копії додаються).
4.Замовником зафіксовано курс станом на 08.11.2022 року, тому що це дата аукціону (розкриття пропозицій) по вищевказаній закупівлі. Ця офіційна дата є єдиною найбільш приближеною до моменту формування ціни учасниками в тендерній пропозиції та найбільш актуально відображає ринкову ціну товару.
Замовником у договорі було прописано підставу підняття ціни за товар за методикою “курс євро станом на 08.11.- станом на момент поставки товару”, тобто курсове підвищення стосується одного із етапів оплати - 50 % вартості Договору протягом 30 банківських днів після поставки товару. Таке формульне підвищення ціни у проекті договору було прийнято усіма потенційними учасниками даного тендеру, оскільки зауважень чи вимог щодо цього пункту від них не надходило. Також такий механізм щодо можливого підвищення ціни дозволить уникнути декількаразового підвищення ціни на товар, що допоможе уникнути додаткового витрачання коштів Замовника
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто
2023-02-24 13:04:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Замовником завантажено додаткову угоду № 2 від 24.02.2023 до договору про закупівлю товарів від 24.11.2022 № 857 про припинення зобовязань за договором та опубліковано звіт про виконання договору
2023-03-09 15:22:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2022 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
61 880 000,00
UAH з ПДВ
|
61 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Астріум" |
61 950 000,00
UAH з ПДВ
|
61 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" #38872631 |
Переможець |
61 880 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2022 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2023 12:02
|
дод.угода 2 договір 857.pdf | укладений |
27 лютого 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 13:02
|
дод.угода 2 договір 857 .pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:39
|
дод.угода 1 догвоір 857 АФС Медицинтехнік.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2022 09:31
|
договір МРТ 857 АФС Медицинтехнік.pdf | укладений |
24 листопада 2022 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 857 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Припинення зобов'язань за договором |
Номер договору про закупівлю: | 857 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |