Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, 33192400-6 - Автоматизовані робочі місця стоматолога (45572 - Стоматологічна бормашина з живленням від мережі)
Очікувана вартість
1 275 950,00 UAH
UA-2022-10-30-000042-a ec3a9ce8d4c64d699df9886ea76e68b2
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дядічкін Андрій Геннадійович

+380487258212 dedvmkc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Дядічкін Андрій Геннадійович
+380487258212
dedvmkc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Стоматологічна установка Дипломат Адепт з робочим блоком DA170 в комплекті з Відсмоктувачем DO 2.1, Стільцем D10L для лікаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33192400-6 — Автоматизовані робочі місця стоматолога
НК 024:2019: 45572 — Стоматологічна бормашина з живленням від мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за фактично отриманий товар, відповідно до видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Продавця протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця та по мірі надходження фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 жовтня 2022 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Фірма "Укр-Медмаркет"
#20742465
Переможець 1 275 950,00
UAH
30 жовтня 2022 09:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 14:12
ДУ 407 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 14:11
Укрмедмаркет 407.pdf укладений
30 жовтня 2022 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 407
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML