Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з влаштування відкритих стоянок транспортних засобів на майданчиках для платного паркування по вул. Олександра Фединця в м. Ужгороді, загальною площею 480 м. кв., ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
90 111,60 UAH
UA-2022-10-28-011096-a 2666e16732324892a531c78ea3732a7c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Соломенцев

+380955413327 uzhparkservice.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ужгородпарксервіс" Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44205860
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, пл.Поштова, будинок 3
Контактна особа: Євгеній Соломенцев
+380955413327
uzhparkservice.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з влаштування відкритих стоянок транспортних засобів на майданчиках для платного паркування по вул. Олександра Фединця в м. Ужгороді, загальною площею 480 м. кв., ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

28 жовтня 2022 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03328362
Переможець 90 111,60
UAH з ПДВ
28 жовтня 2022 20:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2023 21:44
Д3 2-20222240 28.10.2022.pdf зміни до договору
19 квітня 2023 21:44
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 12:13
ДУ3.pdf зміни до договору
09 січня 2023 12:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:08
ду2.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 17:07
Додатки 2-20222240.pdf укладений
28 жовтня 2022 20:09
2-20222240.pdf укладений
28 жовтня 2022 20:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2-2022/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2-2022/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 2-2022/2240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML