Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 91" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 52». I ЧЕРГА
Очікувана вартість
354 593,00 UAH
UA-2022-10-28-010966-a 49d17650ba6f4e0583309b2c398f6bc3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoalena26@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoalena26@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2022 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2022 23:59
Очікувана вартість: 354 593,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 772,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 772,00 грн. (одна тисяча сімсот сімдесят дві грн., 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1772 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 91" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 52». I ЧЕРГА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 772,00 грн. (одна тисяча сімсот сімдесят дві грн., 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 248201720344261094100095804

Сума забезпечення: 1772 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

замовник невірно обрав вид закупівлі, оголосивши замість відкритих торгів з особливостями спрощену закупівлю
Дата подання: 30 жовтня 2022 20:23
Дата відповіді: 01 листопада 2022 15:34
Замовник, ви невірно обрали вид закупівлі. На відміну від Постанови 169, закупівлі, оголошені по Постанові 1178 сумуються. Вами лише 28 жовтня оголошено ряд аналогічних закупівель на загальну суму, що перевищує порогову вартість у 1,5 млн. грн. І за нашою інформацією, це не останні закупівлі, будуть ще. Отже, ви повинні оголосити відкриті тогри з особливостями, а не спрощену закупівлю. Невірне визначення виду закупівлі в подальшому приведе до скасування договору, навіть якщо він уже буде виконаний, і, відповідно, підрядник понесе значні збитки. Для прикладу наведемо недавній випадок, коли Прокуратурою Дніпропетровської області було встановлено, що замовник неправильно визначив вид закупівлі, і після втручання прокурорів, укладені договори було розірвано: https://dnipr.gp.gov.ua/ua/news.html?_m=publications&_t=rec&id=321679&fp=10
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» капітальний ремонт – це роботи.
Згідно п. 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Відповідно до п. 4 розділу І вказаного наказу визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва. Водночас об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури (з врахуванням листа-роз’яснення Мінекономіки України від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06). Тобто, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктами будівництва, а не за показниками Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2022 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 354 035,79
UAH з ПДВ
354 035,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2022 11:46
Електронний підпис
08 листопада 2022 11:44
Підписаний_G1122-7044-GL_tender.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.10 Посвідчення навчання.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
8.1 Витяг ЄДР 01.11.2022.pdf
08 листопада 2022 11:44
18.1 69975949011887.pdf
08 листопада 2022 11:44
23.1 Лист витрати.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.17 Сертифікати навчання.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.2 Волковинський диплом.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf
08 листопада 2022 11:44
18.1 69975949011887.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
24.1 Гарантійний лист сміття.pdf
08 листопада 2022 11:44
28.1 Кошторис 91.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.17 Сертифікати навчання.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
19.1 Довідка знаходження МТБ.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.3 Волковинский трудова.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
9.1 Згода уповноважена особа.pdf
08 листопада 2022 11:44
4.2 Проект договору.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.13 Працівники псих+нарк.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
6.3 Договір_суборенди до 2023.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.2 Волковинський диплом.pdf
08 листопада 2022 11:44
Підписаний_221003_Lyst_NBU_Vytyag_210816.pdf
08 листопада 2022 11:44
Підписаний_G1122-7044-GL_tender.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Стельмах 0410222.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
6.2 Договір оренди складу.pdf
08 листопада 2022 11:44
7.1 Довідка досвід.pdf
08 листопада 2022 11:44
4.2 Проект договору.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.8 Накази працівники.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
21.1 Довідка печатка.pdf
08 листопада 2022 11:44
1 Пропозиція.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
6.2 Договір оренди складу.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.8 Накази працівники.pdf
08 листопада 2022 11:44
14.1 ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Стельмах.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.15 Довідка про виробника.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.10 Посвідчення навчання.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Бакмаєв.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Бойко 04102022.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.1 Довідка працівники.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
11.1 Пояснення про ліцензію.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Бойко.pdf
08 листопада 2022 11:44
6.1 Довідка МТБ.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Бакмаєв 041022.pdf
08 листопада 2022 11:44
1 Пропозиція.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Стельмах 0410222.pdf
08 листопада 2022 11:44
2.3 Рішення Волковинський.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
Підписаний_70000430798218.pdf
08 листопада 2022 11:44
7.2 Договір 21 Покров + акт.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.15 Довідка про виробника.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
6.5 Оборотно-сальдові.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
6.1 Довідка МТБ.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Бакмаєв 041022.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.14 ПФЕ Бойко.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.11 Медицина Бойко 04102022.pdf
08 листопада 2022 11:44
8.1 Витяг ЄДР 01.11.2022.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
5.13 Працівники псих+нарк.pdf
08 листопада 2022 11:44
6.5 Оборотно-сальдові.pdf
08 листопада 2022 11:44
28.1 Кошторис 91.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.1 Довідка працівники.pdf
08 листопада 2022 11:44
21.1 Довідка печатка.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
2.3 Рішення Волковинський.pdf
08 листопада 2022 11:44
5.3 Волковинский трудова.pdf
08 листопада 2022 11:44
7.2 Договір 21 Покров + акт.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
7.1 Довідка досвід.pdf.p7s
08 листопада 2022 11:44
23.1 Лист витрати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 354 035,79
UAH з ПДВ
09 листопада 2022 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2022 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
354 035,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 12:18
дод.угода №2 від 23.06.2023 договір №48ПД_22 від 28.11.2022.pdf зміни до договору
26 червня 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2023 16:18
дод.угода №1 від 20.01.2023 договір №48ПД_22 від 28.11.2022.pdf зміни до договору
20 січня 2023 16:05
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 10:38
договір №48ПД_22 від 28.11.2022 (1).pdf укладений
29 листопада 2022 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 48ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 48ПД/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 302 024,35
UAH