Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (вогнегасники ВВК-5)
Очікувана вартість
819 539,91 UAH
UA-2022-10-28-010243-a ● db28a83eda35442ab83abf5a74f5265a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Іванишина +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 00:05 |
Очікувана вартість: | 819 539,91 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 097,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі:
вогнегасники ВВК-5, відповідний код ДК 021:2015 - 35111300-8
вогнегасники ВВК-5, відповідний код ДК 021:2015 - 35111300-8
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
391 штуки
вогнегасники ВВК-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Незалежної України, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2022 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2022 16:32 |
Додаток_2_лист-згода.pdf | |
28 жовтня 2022 16:32 |
1-ТД_особливості вогнегасники.pdf | |
28 жовтня 2022 16:32 |
Додаток_3_проект догвору.pdf | |
28 жовтня 2022 16:32 |
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги товар, полуги.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
А ще важчих не було?
Дата подання: 30 жовтня 2022 10:29
Дата відповіді: 02 листопада 2022 16:08
Для яких цілей вам необхідні вогнегасники ВВК-5? Ви ж напевно вкурсі, що вони завеликі та заважкі? Ви ж напевно вкурсі, що вони використовуються на ПРОМИСЛОВИХ об'єктах? В Ви ж напевно вкурсі, що ЗАГАЛЬНА МАСА ВВК-5 СТАНОВИТЬ 20 КГ?!!! І яким чином персонал закладів освіти, більшість з яких дівчата, буде здійснювати гасіння початкової стадіїї пожежі вогнегасниками, вагою 20 кг????!!!!!! Хтось з вас гасив пожежу таким вогнегасником, або навіть пробував їм користуватися (на навчаннях) або їмітувати їм гасіння ймовірної пожежі????!!!!!!! ДумайТЕ!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Виходячи з наведеного Замовник не має прав щодо надання роз’яснень на звернення, які не стосуються умов (змісту вимог) тендерної документації, зокрема щодо потреб цільового використання Замовником конкретного виду товару, що є предметом закупівлі.
незаконна вимога
Дата подання: 31 жовтня 2022 14:26
Дата відповіді: 03 листопада 2022 14:18
Вимога: відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки немає особливої форми відгуку, який повинен надаватись замовниками.
Відгук добровільно надається Замовником після якісного виконання робіт Виконавцем.
Відповідно ст. 526 ЦК зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору.
Аналіз положень ст. 527, 530, 532 ЦК України дозволяє зробити висновок, що поняття належного виконання зобов'язання охоплює виконання його належними суб'єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета та належним способом. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах.
Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою?
Просимо видалити дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Якщо цього зроблено не буде, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що п. 3 додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога про надання відгуку(ів) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Вимога щодо датування відгука(ів) від контрагентів учасника ми вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною, оскільки кожний документ (довідка тощо) має містити щонайменше номер реєстрації та дату його складання (видачі), при цьому в даному випадку Замовником зазначено, що такий відгук має складений не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, що передбачає значний час на завчасне отримання відповідного відгуку. Учасником у запитанні не зазначається неможливість отримання відповідного відгуку (в тому числі повторно) у вказаний строк та/або законодавчих підстав неможливості надання таких відгуків контрагентами. Чинним законодавством не встановлюються обмеження щодо неодноразового звернення до контрагента з метою отримання позитивного відгуку про постачання аналогічного товару. Крім того, постачальники не обмежені у отриманні відповідних відгуку(ів) від єдиного контрагента – Замовника, якщо такий Учасник дійсно має непоодинокий позитивний досвід у постачанні товару, що є предметом закупівлі.
незаконна вимога
Дата подання: 31 жовтня 2022 14:33
Дата відповіді: 03 листопада 2022 14:19
Встановлено: діючий Сертифікат щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018«Системи управління якістю. Вимоги», (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) виданого на учасника; діючий Сертифікат щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданого на учасника. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Видаліть дану вимогу та не створюйте дискримінаційних умов для участі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що предметом цієї закупівлі є товар,у зв’язку з чим вимоги до учасників розроблені не на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», так як вимоги вказаної Постанови відносяться до порядку отримання ліцензії з метою надання послуг та виконання робіт у сфері протипожежного призначення, в той час як, предмет зазначеної закупівлі не пов'язаний з наданням послуг та виконання робіт Учасником протипожежного призначення. Щодо відсутності обов’язкової сертифікації ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) зазначимо, що така сертифікація дійсно є добровільною, в той же час Учасник не наводить обґрунтування неможливості використати своє право та отримати відповідні сертифікати з метою прийняття участі у вказаній закупівлі. Адже, впровадження на підприємстві чи в організації системи управління якістю та системи управління безпекою ланцюга постачання, розроблених на основі стандартів ISO 9001 та ISO 28000, сприяє спрощенню системи надання послуг та підвищенню їх якості, встановленню налагодженого зворотного зв’язку зі споживачами відповідного товару, покращенню робочого клімату, забезпеченню стабільної роботи в умовах плинності персоналу, прийняттю раціональних та ефективних рішень на основі фактів. У результаті діяльність підприємства (організації) стає більш зрозумілою та прозорою, в ній встановлюється чіткий розподіл відповідальності, підвищується рівень внутрішньої організованості та зменшується кількість помилок. Однією з найбільших переваг стандартів, є те, що він може бути застосований до будь-якого підприємства і організації, незалежно від їх розміру, форми власності, сфери діяльності та галузі господарства. Крім того, вважаємо, що дана вимога не може вважатись дискримінаційною, оскільки для Учасників, як суб’єктів господарювання немає жодних перешкод, навіть в умовах воєнного стану, отримати документи, що підтверджують відповідність зазначеним вище стандартам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-28-010243-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 30 жовтня 2022 10:33
Невірно визначено тип вогнегаснику для гасіння ймовірної пожежі в закладах освіти
Вимагаю надати обгрунтовану відповідь та посилання на діючі нормативні документи, яким чином і чому для гасіння початкових стадій пожеж в закладах освіти обрано тип вогнеганику ВВК-5!
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2022 16:10
З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Постанова 1178) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Виходячи з наведеного Замовник має розглядати вимоги виключно щодо усунення порушень, в той час як вимоги про надання обґрунтування необхідності закупівлі відповідного типу товару, що є предметом закупівлі, пунктом 51 Постанови не передбачено. У зв’язку з чим вимога не може бути розглянута.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2022 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ |
812 107,00
UAH з ПДВ
|
812 107,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ #39795160 |
Переможець |
812 107,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2022 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 14:50
|
3511-1 ДУ№2.pdf | укладений |
12 грудня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2022 14:47
|
№3511_1.pdf | укладений |
28 листопада 2022 14:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 листопада 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно з статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України |