Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Іванківської гімназії за адресою: вул. Мельника,4 с. Іванків Житомирського району, Житомирської області»
Очікувана вартість
8 379 553,20 UAH
UA-2022-10-28-009254-a ● 363924ca8d9e42268dc1d143864a9efd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Заруцька +380976845514, +380412558505 o.zarutska_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 11:59 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 11:59 |
Очікувана вартість: | 8 379 553,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 41 000,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 41000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 41 000,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Розгорнути
Згорнути
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 41 000,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Іванківської гімназії за адресою: вул. Мельника,4 с. Іванків Житомирського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13410, Україна, Житомирська область, с. Іванків, вул. Мельника, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Згідно із Постановою КМУ від 07 липня 2022 року №765 «Про внесення зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», Замовник може здійснити оплату за фактично виконані роботи Підряднику на окремий небюджетний рахунок ___________________________, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2022 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2022 14:43 |
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця в новій редакції.doc | |
04 листопада 2022 14:43 |
Додаток №9 в новій редакції.doc | |
04 листопада 2022 14:43 |
ТД в новій редакції.doc | |
04 листопада 2022 14:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №5 Відомості про учасника.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №2 Технічне завдання.rtf | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №8 Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №7 Інформаційна довідка про наявність машин і механізмів для виконання робіт.doc | |
28 жовтня 2022 15:37 |
Додаток №3 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Машини та механізми
Дата подання: 03 листопада 2022 23:31
Дата відповіді: 04 листопада 2022 12:17
Доброго дня! Підскажіть буд ласка, чи відповідає умовам тендерної документації техніка (машини та механізми), що залучена по договору надання послуг?
Відповідь: «Шановний учасник. Машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт, можуть бути залучені по договору надання послуг. При цьому, додаються копії документів на підтвердження вказаних обставин та можливості ідентифікації такої техніки. Дякую за запитання».
виробничий статус Учасника
Дата подання: 03 листопада 2022 23:36
Дата відповіді: 04 листопада 2022 12:18
Доброго дня! Конкретезуйте будь ласка, що саме мається на увазі під поняттям "Виробничий статус Учасника", що необхдно заповнити учаснику у сккладі своєїх тендерної пропозиції у п, 3 Додатку № 5 до тендерної документації?
Відповідь: «Шановний учасник. Виробничий статус Учасникаа означає виробничий статус Учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.) відповідно до Статуту. Дякую за запитання».
Аналогічний договір
Дата подання: 03 листопада 2022 23:43
Дата відповіді: 04 листопада 2022 12:18
Доброго дня! Аналогічним у розумінні цієї документації є договір щодо виконання робіт за аналогічним предметом даної закупівлі, а саме: виконаний договір будівельного підряду на проведення будівництва, капітального ремонту енергоефективна термосанація будівлі. В самому аналогічному договорі повинні бути роботи по енергоефективній термосанації будівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник. Виконаний договір будівельного підряду на проведення будівництва енергоефективна термосанація будівлі або капітального ремонту енергоефективна термосанація будівлі. Дякую за запитання».
Технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2022 23:45
Дата відповіді: 04 листопада 2022 12:19
Доброго дня! Чи планується в процессі коригування проекту, оскільки в технічному завданні є неточності, що неуможливлюють відповідно до діючих норм правильно виконати роботи?
Відповідь: «Шановний учасник. Технічне завдання розроблено відповідно до проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт. Коригування проекту не планується, окрім випадків, передбачених чинним законодавством. Якщо Ви помітили в технічному завданні неточності, що неуможливлюють відповідно до діючих норм правильно виконати роботи, просимо повідомити. Дякую за запитання».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-28-009254-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД., Код ЄДРПОУ:36859404
Дата подання: 29 листопада 2022 15:32
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не було адресовано ПП "Компанія СПЕЦРЕМБУД.", тому до розгляду неи приймалось.
«Під час розгляду тендерної пропозиції ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
Розгорнути
Згорнути
«Під час розгляду тендерної пропозиції ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2022 16:28
Надати відповідь на вимогу наступного змісту:
«Шановний учасник.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями по закупівлі «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Іванківської гімназії за адресою: вул. Мельника, 4 с.Іванків Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-10-28-009254-a) було подано шість тендерних пропозицій, а саме: ТОВ "ЖИТОМИР-АГРОБУДІНДУСТРІЯ" (03379632), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" (38329812), ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612), Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" (41973836), ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (3525516697).
Пунктом 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості), встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено пропозицію ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404).
Рішенням уповноваженої особи від 17.11.2022 року (протокол №195) було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям:
У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону з урахуванням Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
1. У пункті 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7).
Згідно із вимогами Додатку №7 до тендерної документації, для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраційний номер. До довідки включаються машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт (до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування машинами та механізмами).
На виконання цієї вимоги учасником подано інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р.(файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»), договір №12/09/22 від 12.09.2022р.(файл під назвою «21- трансп 1.PDF»).
Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме:
- в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р. учасником зазначено інформацію про те, що він орендує вказану техніку (п.1- п.7) у ТОВ «Спецтрансбуд-7» на підставі договору №125-1 від 12.09.2022р. Разом з тим, учасником неправильно вказано номер договору, а саме: замість №12/09/22 зазначено №125-1, а також це договір не оренди, а надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою.
Проте, із тексту договору №12/09/22 від 12.09.2022р. не вбачається та неможливо ідентифікувати вказану техніку, оскільки у договорі зазначено лише про надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою. Будь-які додатки до договору №12/09/22 від 12.09.2022р. відсутні.
Перелік техніки міститься лише в договорі оренди транспортних засобів від 24.11.2020р., укладеного між гр. Льовкін Сергій Анатолійович та ТОВ «Спецтрансбуд-7», що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім цього, в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р. учасником не зазначено інформацію про наявність в учасника будівельних машин, які вказані останнім в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (пункти 11-21) Підсумкової відомості ресурсів (файл під назвою «24-Кошторис ч.2.pdf») та, відповідно не надано документів в підтвердження права власності або користування, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що учасником надано договір №125-1 від 12.09.2022р. (файл під назвою «21- трансп 1.PDF»), укладеного між ТОВ «Шляхбуд-5» та учасником про надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою, якою саме не вказано, будь-які додатки до договору №125-1 від 12.09.2022р. відсутні. Учасником надано свідоцтва про реєстрацію машин (файл під назвою «22 трансп 2.PDF»), перелік яких відсутній в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р.
2. У пункті 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (за формою згідно із додатком №8).
Згідно із вимогами Додатку №8 до тендерної документації, графа освіта та назва закладу, який особа закінчила та кваліфікація по диплому зазначеного додатку Учасником заповнюється на осіб інженерно-технічного складу. На робітників дану інформацію вказувати не обов’язково. По інженерно технічних працівниках до довідки додаються копії документів щодо отримання ними відповідної освіти (копії дипломів тощо).
На виконання зазначених вимог учасник надав інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт вих. №457 від 11.11.2022р. (файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»), копії трудових книжок (файл під назвою «19-трудові відносини.pdf»), копії цивільно-правових договорів (файл під назвою «20-трудові відносини.pdf»), копії трудового контракту (файли під назвою «17.1-Трудовий контракт з 31.07.2017р..pdf.», «17.2-Трудовий контракт з 27.01.2020р..pdf»).
У довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт учасник зазначає, що:
- Вербенець Андрій Іванович (п.3) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №37 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Логановський Ігор Андрійович (п.4) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №40 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Кравчук Анатолій Адамович (п.5) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №38 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Мороз Олександр Георгійович (п.6) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №39 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа.
Крім цього, в графу - досвід роботи - довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт учасником внесено недостовірні дані щодо досвіду роботи працівників на зайнятій посаді, про що свідчать копії трудових книжок, цивільно-правових договорів, трудового контракту.
Також, учасником не надано копії дипломів на Мельниченка В.М. і Лавренюка А.І. При цьому, учасник має зазначити у довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт кваліфікацію по диплому, а не спеціальність (графа - Освіта із зазначенням учбового закладу, кваліфікація по диплому), що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. У пункті 3 (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати перелік документів, які зазначені у додатку №9).
Згідно із додатком №9, для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи:
3.1. Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*;
3.2. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за місяць до дати подання учасником документів.
* У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
На виконання цієї вимоги учасником подано фінансову звітність малого підприємства за 2021 рік (файл під назвою «27-Баланс та фінзвіт рік 2021.PDF»), довідку з Приватбанку (файл під назвою «25-Довідка банку фінспроможність 1.pdf»), довідку з банку АТ «Райффайзен Банк» від 10.11.2022 №ВЖ19/29-178 (файл під назвою «26-Довідка банку фінспроможність 2.pdf»).
Проте, відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000о. №419, підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Таким чином, учаснику необхідно надати проміжну фінансову звітність за перше півріччя, дев’ять місяців.
Крім цього, із довідки банку АТ «Райффайзен Банк» від 10.11.2022 №ВЖ19/29-178 вбачається, що в учасника наявна заборгованість по відсоткам по кредиту.
4. У пункті 1 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5).
На виконання цієї вимоги учасником подано Відомості про учасника вих. №454 від 11.11.2022р.(файл під назвою «2-Відомості про учасника.pdf»).
Проте,
- в пункті 1. Повна та скорочена назва Учасника (Найменування організації) - не вказано скорочену назву Учасника,
- в пункті 3. Ліцензія - не вказано номер та дату ліцензії
- в пункті 10. Профілюючий напрямок діяльності організації – неправильно вказано профілюючий напрямок діяльності (будівництво житлових і нежитлових будівель – згідно із Витягом), що не відповідає вимогам тендерної документації.
5. У пункті 2 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати відповідний лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), а саме:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019р. № 361-ІХ;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
На виконання цієї вимоги учасником подано лист гарантію вих. №461 від 11.11.2022р. (файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»).
Проте, у наданому листі гарантії учасником не міститься посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборо
«Шановний учасник.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями по закупівлі «Капітальний ремонт (енергоефективна термосанація) Іванківської гімназії за адресою: вул. Мельника, 4 с.Іванків Житомирського району, Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (ідентифікатор закупівлі - UA-2022-10-28-009254-a) було подано шість тендерних пропозицій, а саме: ТОВ "ЖИТОМИР-АГРОБУДІНДУСТРІЯ" (03379632), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" (38329812), ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612), Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" (41973836), ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (3525516697).
Пунктом 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості), встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено пропозицію ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404).
Рішенням уповноваженої особи від 17.11.2022 року (протокол №195) було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД (36859404) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям:
У підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) ТД зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону з урахуванням Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
1. У пункті 1 (Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт (за формою згідно із додатком №7).
Згідно із вимогами Додатку №7 до тендерної документації, для транспортних засобів вказати марку, модель та реєстраційний номер. До довідки включаються машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт (до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування машинами та механізмами).
На виконання цієї вимоги учасником подано інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р.(файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»), договір №12/09/22 від 12.09.2022р.(файл під назвою «21- трансп 1.PDF»).
Проте, в наданій інформації та документах містяться невідповідності, а саме:
- в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р. учасником зазначено інформацію про те, що він орендує вказану техніку (п.1- п.7) у ТОВ «Спецтрансбуд-7» на підставі договору №125-1 від 12.09.2022р. Разом з тим, учасником неправильно вказано номер договору, а саме: замість №12/09/22 зазначено №125-1, а також це договір не оренди, а надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою.
Проте, із тексту договору №12/09/22 від 12.09.2022р. не вбачається та неможливо ідентифікувати вказану техніку, оскільки у договорі зазначено лише про надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою. Будь-які додатки до договору №12/09/22 від 12.09.2022р. відсутні.
Перелік техніки міститься лише в договорі оренди транспортних засобів від 24.11.2020р., укладеного між гр. Льовкін Сергій Анатолійович та ТОВ «Спецтрансбуд-7», що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім цього, в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р. учасником не зазначено інформацію про наявність в учасника будівельних машин, які вказані останнім в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» (пункти 11-21) Підсумкової відомості ресурсів (файл під назвою «24-Кошторис ч.2.pdf») та, відповідно не надано документів в підтвердження права власності або користування, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, слід зазначити, що учасником надано договір №125-1 від 12.09.2022р. (файл під назвою «21- трансп 1.PDF»), укладеного між ТОВ «Шляхбуд-5» та учасником про надання послуг (виконання робіт) спеціалізованою технікою, якою саме не вказано, будь-які додатки до договору №125-1 від 12.09.2022р. відсутні. Учасником надано свідоцтва про реєстрацію машин (файл під назвою «22 трансп 2.PDF»), перелік яких відсутній в Інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт вих. №458 від 11.11.2022р.
2. У пункті 2 (Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт (за формою згідно із додатком №8).
Згідно із вимогами Додатку №8 до тендерної документації, графа освіта та назва закладу, який особа закінчила та кваліфікація по диплому зазначеного додатку Учасником заповнюється на осіб інженерно-технічного складу. На робітників дану інформацію вказувати не обов’язково. По інженерно технічних працівниках до довідки додаються копії документів щодо отримання ними відповідної освіти (копії дипломів тощо).
На виконання зазначених вимог учасник надав інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт вих. №457 від 11.11.2022р. (файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»), копії трудових книжок (файл під назвою «19-трудові відносини.pdf»), копії цивільно-правових договорів (файл під назвою «20-трудові відносини.pdf»), копії трудового контракту (файли під назвою «17.1-Трудовий контракт з 31.07.2017р..pdf.», «17.2-Трудовий контракт з 27.01.2020р..pdf»).
У довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт учасник зазначає, що:
- Вербенець Андрій Іванович (п.3) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №37 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Логановський Ігор Андрійович (п.4) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №40 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Кравчук Анатолій Адамович (п.5) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №38 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа;
- Мороз Олександр Георгійович (п.6) займає посаду опоряджувальника. Проте, із цивільно-правового договору №39 від 10.11.2022р. не вбачається які саме послуги (роботи) має надати (виконати) вказана особа.
Крім цього, в графу - досвід роботи - довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт учасником внесено недостовірні дані щодо досвіду роботи працівників на зайнятій посаді, про що свідчать копії трудових книжок, цивільно-правових договорів, трудового контракту.
Також, учасником не надано копії дипломів на Мельниченка В.М. і Лавренюка А.І. При цьому, учасник має зазначити у довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт кваліфікацію по диплому, а не спеціальність (графа - Освіта із зазначенням учбового закладу, кваліфікація по диплому), що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. У пункті 3 (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 45 Особливостей) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати перелік документів, які зазначені у додатку №9).
Згідно із додатком №9, для підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи:
3.1. Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*;
3.2. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за місяць до дати подання учасником документів.
* У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову.
На виконання цієї вимоги учасником подано фінансову звітність малого підприємства за 2021 рік (файл під назвою «27-Баланс та фінзвіт рік 2021.PDF»), довідку з Приватбанку (файл під назвою «25-Довідка банку фінспроможність 1.pdf»), довідку з банку АТ «Райффайзен Банк» від 10.11.2022 №ВЖ19/29-178 (файл під назвою «26-Довідка банку фінспроможність 2.pdf»).
Проте, відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000о. №419, підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Таким чином, учаснику необхідно надати проміжну фінансову звітність за перше півріччя, дев’ять місяців.
Крім цього, із довідки банку АТ «Райффайзен Банк» від 10.11.2022 №ВЖ19/29-178 вбачається, що в учасника наявна заборгованість по відсоткам по кредиту.
4. У пункті 1 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про учасника (за формою, що додається - додаток № 5).
На виконання цієї вимоги учасником подано Відомості про учасника вих. №454 від 11.11.2022р.(файл під назвою «2-Відомості про учасника.pdf»).
Проте,
- в пункті 1. Повна та скорочена назва Учасника (Найменування організації) - не вказано скорочену назву Учасника,
- в пункті 3. Ліцензія - не вказано номер та дату ліцензії
- в пункті 10. Профілюючий напрямок діяльності організації – неправильно вказано профілюючий напрямок діяльності (будівництво житлових і нежитлових будівель – згідно із Витягом), що не відповідає вимогам тендерної документації.
5. У пункті 2 розділу 3 (Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати відповідний лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), а саме:
- Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019р. № 361-ІХ;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
На виконання цієї вимоги учасником подано лист гарантію вих. №461 від 11.11.2022р. (файл під назвою «12.1-Довідки гарант листи.pdf»).
Проте, у наданому листі гарантії учасником не міститься посилання на Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборо
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
7 424 091,72
UAH з ПДВ
|
5 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТОМИР-АГРОБУДІНДУСТРІЯ" |
7 671 502,86
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
7 877 063,00
UAH з ПДВ
|
6 996 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
7 474 134,00
UAH з ПДВ
|
6 997 714,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" |
7 799 349,88
UAH з ПДВ
|
7 129 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ |
7 998 028,05
UAH з ПДВ
|
7 450 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. #36859404 |
Відхилено |
5 999 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 14:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2022 13:37
|
ТОВ "ЖИТОМИР-АГРОБУДІНДУСТРІЯ" #03379632 |
Переможець |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2022 09:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 16:23
|
ДУ №8.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 16:19
|
додатки до ДУ №8.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2024 10:22
|
дод.угода №7 до дог.№263 від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 10:21
|
додатки ДУдо дог.№263 від 16.12.2022р.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:54
|
ДУ №6.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:53
|
додатки.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2024 12:18
|
додатки до ДУ №5.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 12:17
|
ДУ №5 від 23.08.24.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2024 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:48
|
ДУ №4 до дог. 263 від 16.12.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:45
|
додатки.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 вересня 2023 16:24
|
додаток №3.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 16:21
|
протокол №243 від 05.09.23.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 14:32
|
дод.уг. №3 до дог. №263.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2023 11:10
|
дод.уг. №2 до дог. №263 від 16.12.22.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2023 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:49
|
дод.уг. №1 до дог. №263.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 13:46
|
додатки до дог. №263.pdf | укладений |
16 грудня 2022 13:44
|
договір №263 від 16.12.22.pdf | укладений |
16 грудня 2022 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення фінансування на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із відсутністю фінансування в повному обсязі на 2023 рік, необхідно продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування на 2023 рік та зміна строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3_ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт та дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фактичне виконання та зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 263 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |