Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з демонтажу рекламних конструкцій», ДК 021:2015 (98390000-3) «Інші послуги»
Очікувана вартість
3 419 450,00 UAH
UA-2022-10-28-003527-a 525788f897aa402c86d536825d4e62db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малець Наталія

380973832538 maletsnatali40@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Адміністративно-технічне управління"
Код ЄДРПОУ: 13804591
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, площа Міцкевича, 6/7
Контактна особа: Малець Наталія
380973832538
maletsnatali40@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з демонтажу рекламних конструкцій», ДК 021:2015 (98390000-3) «Інші послуги»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, площа Міцкевича, 6/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Тендерна документація

28 жовтня 2022 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2022 11:18
6.jpg
28 жовтня 2022 11:18
5.jpg
28 жовтня 2022 11:18
4.jpg
28 жовтня 2022 11:17
3.jpg
28 жовтня 2022 11:17
2.jpg
28 жовтня 2022 11:17
1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Наконечний Юрій Іванович
#3037507854
Переможець 3 419 450,00
UAH
28 жовтня 2022 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 15:52
Додаткова 4.pdf зміни до договору
05 січня 2023 15:51
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:33
Додаткова 3.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:31
Додаткова 3.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 15:36
Додаткова угода №2 від 08 грудня.PDF зміни до договору
12 грудня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 10:33
Зображення (143).jpg зміни до договору
25 листопада 2022 10:30
Зображення (144).jpg зміни до договору
25 листопада 2022 10:30
6.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:41
1.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:41
2.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:40
3.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:40
4.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:40
5.jpg укладений
28 жовтня 2022 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 25/10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 25/10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 25/10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 25/10/22
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML