Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне ДГ (ДГКОМ) 13-100
Очікувана вартість
310 800,00 UAH
UA-2022-10-28-002536-a ● 5037c1eb103646659f681375086794ba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Новоархангельський опорний ліцей "Меридіан" Новоархангельської селищної ради Голованівського району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 40782448 |
Місцезнаходження: | 26100, Україна , Кіровоградська обл., Новоархангельськ, Вул.Козацька ,112 |
Контактна особа: |
Кулинич Сергій Леонідович +380525522138 novoarh2_skh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 310 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 108,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9324 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25.9 тонни
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне ДГ (ДГКОМ) 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2022 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 09:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
02 листопада 2022 09:46 |
13-100 нова.doc | |
02 листопада 2022 09:46 |
13-100 нова.doc |
05 листопада 2022 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 листопада 2022 09:46 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
02 листопада 2022 09:46 |
13-100 нова.doc
|
||||||
02 листопада 2022 09:46 |
13-100 нова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік формальних помилок не відповідає НАКАЗ Мінекономрозвитку 15.04.2020 № 710
Дата подання: 30 жовтня 2022 12:49
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:24
Перелік формальних помилок не відповідає НАКАЗ Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 710.
приведіть у відповідність!
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі
Дата подання: 30 жовтня 2022 12:54
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:26
Шановний Замовнику, а як же самодекларування у системі? це пурушення умов Постанови!
Відповідь: Шановний учаснику! Із вашого питання незрозуміло в чому саме полягає порушення ваших прав на участь у закупівлі чи обмеження вашої потенційної участі у закупівлі. Замовник вправі вимагати від учасника довідку в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови, що вказані у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Така вимога не суперечить ані Закону, ані Постанові.
Ви встановили вимогу щодо надання довідок за ст 17!
Дата подання: 30 жовтня 2022 12:55
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:27
Порушення!
Відповідь: Шановний учаснику, із вашого питання не зрозуміло в чому полягає порушення. Встановлення довідок за ст. 17 це вимога передбачена Законом.
Порушення.
Дата подання: 30 жовтня 2022 12:55
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:28
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Приведіть у відповідність до чинного законодавства!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Відповідно до абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:00
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:28
У статті 31 не має такої умови! внесіть зміни
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:01
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:28
Дане положення не відповідає чинному законодавству!!! приведіть у відповідність до вимог нової постанови!!!
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:04
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:29
З яких пір паспорт є підтвердженням право підпису керівника юридичної особи!?
чим передбачена ця вимога?
Відповідь: Замовник вправі вимагати документи, що підтверджують особу підписанта. Це не суперечить вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник повинен мати (у власності або за договором оренди (суборенди)/позички або за договором про надання послуг зі зважування вугілля) стаціонарні автомобільні ваги для зважування вугілля за місцем поставки предмету закупівлі, або повинен мати мобільні (пересувні) автомобільні ваги.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:10
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:30
а чому тільки стаціонарні? це дискримінація тих, хто має атвомобільні!. внесіть зміни!
Відповідь: Шановний учаснику, ми вимагаємо або стаціонарні ваги, або пересувні. Тож надаємо право вибору учаснику якими вагами користуватися. Порушень законодавства в цьому немає.
попередне питання просимо вважати помилковим.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:11
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:32
попередне питання просимо вважати помилковим.
Відповідь: Відповідь надана.
уточнення
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:13
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:33
У відповідному розділі такого експлуатаційного документу на ваги повинен міститися запис з відбиткою повірочного тавра. Також учасник повинен надати свідоцтво про повірку (видану центром (органом, установою, підприємством) стандартизації/метрології) законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України. Дата повірки не повинна бути прострочена.
Зараз видається тільки свідоцтво при повірці!. Дана вимога застаріла.
Внесіть зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджує практика АМКУ. Тим більше, ви не підтвердили факт того, що дана вимога порушує ваші права на участь у закупівлі та те, що ви не можете надати у складі пропозиції експлуатаційний документ із відміткою про повірку.
- копія поліса (візуальної форми поліса, якщо було укладено внутрішній електронний договір) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, навантажувач (чинний на момент подачі тендерної пропозиції). Копії поліса достатньо першої лицьової сторінки, на якій вказані дані про транспортний засіб/навантажувач.
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:15
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:34
на навантужувас не офорлюється обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів згідно чинного законодавства.
Внесіть зміни
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджує практика АМКУ. Тим більше, ви не підтвердили факт того, що дана вимога порушує ваші права на участь у закупівлі та те, що ви не можете отримати такий поліс. Він надається будь-якою страховою компанією, тож і дискримінації в цьому не вбачається.
вимога ТД
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:16
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:36
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на навантажувач
- Декларацію про відповідність навантажувача вимогам технічного регламенту безпеки машин, видану та зареєстровану у відповідності з вимогами чинного законодавства України та/або видану та зареєстровану органом з оцінки відповідності, чинну на дату укладання договору оренди (суборенди) або позички або договору про надання відповідних послуг з навантаження/розвантаження вугілля.
яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджує практика АМКУ. Тим більше, ви не підтвердили факт того, що дана вимога порушує ваші права на участь у закупівлі та те, що ви не можете отримати таку декларацію.
уточнення
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:17
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:37
Додатково учасник повинен надати документ (посвідчення тощо), що підтверджує проходження керівником та/або власником підприємства (товариства) та/або іншою уповноваженою на те особою учасника навчання з охорони праці. До цього посвідчення учасник додає протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці. Дані документи надаються лише учасниками-юридичними особами.
А чому фоп не надає такі документи? чому така дискримінація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджує практика АМКУ. Тим більше, ви не підтвердили факт того, що дана вимога порушує ваші права на участь у закупівлі та те, що ви не можете отримати такий документ.
чим передбачена така вимога? до якої категорії имог вона відноситься?
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:21
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:39
Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ (лист, довідка тощо), виданий відповідним територіальним управлінням Фонду соціального страхування України про наявність або відсутність зареєстрованих нещасних випадків у учасника.
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджує практика АМКУ. Тим більше, ви не підтвердили факт того, що дана вимога порушує ваші права на участь у закупівлі та те, що ви не можете отримати такий документ. Він видається на запит без будь-яких на те проблем чи затримок у його видачі. Тож радимо звернутися до Фонду за для отримання такого документу.
незаконна вимога
Дата подання: 30 жовтня 2022 13:22
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:39
стосовно торгівлі вугіллям кам’яним, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
не має такого виду діяльності!!!! внесіть зміни
Відповідь: Шановний учаснику, якби не було такого виду діяльності як торгівля вугіллям кам’яним, що очевидно, що й закупівлі б не проводились. Ви берете участь чи плануєте взяти участь у закупівлі з придбання вугілля кам’яного, тож ви здійснюєте діяльність із торгівлі вугіллям кам’яним. А отже, цілком очевидно, що у сертифікату відповідності ISO 9001:2015 повинна бути вказана фраза. Жодної дискримінації в цьому немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2022 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
310 800,00
UAH з ПДВ
|
310 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
310 800,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2022 15:52
|
додугода вугілля.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 10:15
|
Договір | укладений |
29 листопада 2022 10:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне ДГ (ДГКОМ) 13-100 | 25.9 | тонни |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви закладу Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне ДГ (ДГКОМ) 13-100 | 25.9 | тонни |
12 000,00
UAH з ПДВ
|