Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО 5 та Дизельне паливо ЄВРО 5)
Очікувана вартість
8 181 512,00 UAH
UA-2022-10-27-012540-a ● c7e0a98c2a6f4057934f9b4be15006e7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39816845 |
Вебсайт: | https://dsbt.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14 |
Контактна особа: |
Ольга Гуща +380986590623 orhideona@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 12:03 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2022 12:03 |
Очікувана вартість: | 8 181 512,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 907,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95 ЄВРО 5 – 46 490 л., дизельне паливо ЄВРО 5 – 101 360 л.
Бензин А-95 ЄВРО 5 – 46 490 л., дизельне паливо ЄВРО 5 – 101 360 л.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147850 літр
ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин А-95 ЄВРО 5 та Дизельне паливо ЄВРО 5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десять) календарних днів з моменту підписання Первинних документів | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2022 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2022 17:35 |
Перелік змін до ТД. ПАЛИВО.docx | |
31 жовтня 2022 17:35 |
Протокол УО № 40 Паливо зміни.doc | |
31 жовтня 2022 17:35 |
ТД_Паливо_по_Особливостям (нова редакція).docx | |
27 жовтня 2022 18:22 |
ТД_Паливо_по_Особливостям_край_1 (1).docx | |
27 жовтня 2022 18:22 |
Протокол УО №37 Паливо.doc |
31 жовтня 2022 17:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2022 17:35 |
Перелік змін до ТД. ПАЛИВО.docx
|
|||
31 жовтня 2022 17:35 |
Протокол УО № 40 Паливо зміни.doc
|
|||
31 жовтня 2022 17:35 |
ТД_Паливо_по_Особливостям (нова редакція).docx
|
|||
27 жовтня 2022 18:22 |
ТД_Паливо_по_Особливостям_край_1 (1).docx
|
|||
27 жовтня 2022 18:22 |
Протокол УО №37 Паливо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-27-012540-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 29 жовтня 2022 14:36
Вимога
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Закупівля № UA-2022-10-27-012540-a
ВИМОГА
щодо внесення змін до тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Товариство є емітентом довірчих документів (талонів) під брендом «WOG» та офіційним представником мережі АЗС під брендом «WOG» та готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
Товариство вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є нижченаведені умови Тендерної документації, у зв’язку з цим, звертається з вимогою про їх усунення.
1. Вимогами тендерної документації (п. 9 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в Додатку № 3) передбачено надання копій сертифікатів якості і відповідності на пальне.
У зв’язку з воєнною агресією та дефіцитом пального на ринку України, Кабінет Міністрів України постановою «Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 13 травня 2022 р. № 570 (далі - Технічний регламент) вніс зміни до «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 01.08.2013 № 927.
Відповідно до внесених змін в п. 5 Технічного регламенту дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палив, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Нафтопродукти, підтверджені зазначеним документом, можуть реалізовуватися кінцевим споживачам на території України до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Керуючись змінами до Технічного регламенту і акцентуючи увагу на те, що документ, який підтверджує відповідність нафтопродуктів, може бути надано мовою оригіналу без потреби його перекладу, вважаємо, що достатнім доказом відповідності нафтопродуктів чинним нормам Технічного регламенту є надані копії паспортів якості, що видані заводами виробниками та які повністю відповідають вимогам чинного законодавства щодо підтвердження якості палива, запропонованого нами у складі пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що вищезазначені вимоги стосуються та розповсюджуються й на сертифікати відповідності нафтопродуктів. Оперуючи тим, що нафтопродукти відповідають стандартам EN 228 та EN 590, оцінку відповідності Товариство не проводить, сертифікати відповідності не надає до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни в тендерній документації та визначити, що достатнім документом який підтверджує якість Товару (пального) є паспорт якості на пальне, що відповідає вимогам Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
2. Вимогами тендерної документації (п. 11 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в Додатку № 3) передбачено надання документу, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
Згідно ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Також статтею 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу, що усі закупівлі проводяться відповідно та у рамках Закону України «Про публічні закупівлі». В Україні, на сьогодні, НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати вищезазначені сертифікати. Отримання цих сертифікатів є правом суб’єкта, і як правило, вони отримуються для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
ISO 14001 відноситься до серії міжнародних стандартів ISO 14000, в яких описано вимоги до системи екологічного менеджменту. Ці вимоги відносяться до процесу виробництва продукції, а не безпосередньо продукції, і ставлять за мету впровадження та функціонування у підприємствах та організаціях систем управління щодо ефективної взаємодії підприємства з навколишнім середовищем. Сертифікат стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» не підтверджує та не засвідчує підтвердження того, що саме пропоновані товар відповідає вимогам Замовника.
ISO 14001 не є обов'язковим, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер. Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідність акредитації відповідно вимог ДСТУ EN ISO 14001:2015 але передбачає недискримінацію учасників.
Чинне законодавство України чітко обумовлює поставку нафтопродуктів, в т.ч. з використанням талонів та паливних карток, Товариство має відповідні дозвільні документи передбачені для такого виду діяльності. В складі тендерної пропозиції будуть надані відповідні документи, що підтверджують якість виготовленої продукції та відповідність її стандартам. Прошу врахувати, що запропонована до поставки продукція виготовляється на європейських нафтопереробних заводах та відповідає найвищим екологічним стандартам та підтверджується європейськими паспортами якості.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації.»
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог документації вимоги про надання учасниками у складі пропозиції -копія сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись принципами проведення публічних закупівель (прозорість, конкуренція та відсутність дискримінація), Товариство вважає такі вимоги дискримінаційними та вважає, що надання необґрунтованих документів звужує конкуренцію та визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та жодним чином не вплине на якість товарів, що підлягають поставці.
Ви як замовник повинні скасувати дискримінаційні вимоги та організовувати добросовісну конкуренцію серед учасників та врахувати основний принцип як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
З повагою!
Представник
ТОВ «ВЕСТ КАРД» Сергій Бойко
Розгорнути
Згорнути
03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Закупівля № UA-2022-10-27-012540-a
ВИМОГА
щодо внесення змін до тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі. Товариство є емітентом довірчих документів (талонів) під брендом «WOG» та офіційним представником мережі АЗС під брендом «WOG» та готове запропонувати до поставки якісне пальне та конкурентні ціни.
При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
Товариство вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є нижченаведені умови Тендерної документації, у зв’язку з цим, звертається з вимогою про їх усунення.
1. Вимогами тендерної документації (п. 9 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в Додатку № 3) передбачено надання копій сертифікатів якості і відповідності на пальне.
У зв’язку з воєнною агресією та дефіцитом пального на ринку України, Кабінет Міністрів України постановою «Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 13 травня 2022 р. № 570 (далі - Технічний регламент) вніс зміни до «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 01.08.2013 № 927.
Відповідно до внесених змін в п. 5 Технічного регламенту дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палив, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Нафтопродукти, підтверджені зазначеним документом, можуть реалізовуватися кінцевим споживачам на території України до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Керуючись змінами до Технічного регламенту і акцентуючи увагу на те, що документ, який підтверджує відповідність нафтопродуктів, може бути надано мовою оригіналу без потреби його перекладу, вважаємо, що достатнім доказом відповідності нафтопродуктів чинним нормам Технічного регламенту є надані копії паспортів якості, що видані заводами виробниками та які повністю відповідають вимогам чинного законодавства щодо підтвердження якості палива, запропонованого нами у складі пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що вищезазначені вимоги стосуються та розповсюджуються й на сертифікати відповідності нафтопродуктів. Оперуючи тим, що нафтопродукти відповідають стандартам EN 228 та EN 590, оцінку відповідності Товариство не проводить, сертифікати відповідності не надає до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
У зв’язку з цим, просимо внести зміни в тендерній документації та визначити, що достатнім документом який підтверджує якість Товару (пального) є паспорт якості на пальне, що відповідає вимогам Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
2. Вимогами тендерної документації (п. 11 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в Додатку № 3) передбачено надання документу, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
Згідно ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Також статтею 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Звертаємо увагу, що усі закупівлі проводяться відповідно та у рамках Закону України «Про публічні закупівлі». В Україні, на сьогодні, НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати вищезазначені сертифікати. Отримання цих сертифікатів є правом суб’єкта, і як правило, вони отримуються для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
ISO 14001 відноситься до серії міжнародних стандартів ISO 14000, в яких описано вимоги до системи екологічного менеджменту. Ці вимоги відносяться до процесу виробництва продукції, а не безпосередньо продукції, і ставлять за мету впровадження та функціонування у підприємствах та організаціях систем управління щодо ефективної взаємодії підприємства з навколишнім середовищем. Сертифікат стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління» не підтверджує та не засвідчує підтвердження того, що саме пропоновані товар відповідає вимогам Замовника.
ISO 14001 не є обов'язковим, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер. Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідність акредитації відповідно вимог ДСТУ EN ISO 14001:2015 але передбачає недискримінацію учасників.
Чинне законодавство України чітко обумовлює поставку нафтопродуктів, в т.ч. з використанням талонів та паливних карток, Товариство має відповідні дозвільні документи передбачені для такого виду діяльності. В складі тендерної пропозиції будуть надані відповідні документи, що підтверджують якість виготовленої продукції та відповідність її стандартам. Прошу врахувати, що запропонована до поставки продукція виготовляється на європейських нафтопереробних заводах та відповідає найвищим екологічним стандартам та підтверджується європейськими паспортами якості.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов позиції «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації.»
На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог документації вимоги про надання учасниками у складі пропозиції -копія сертифікату на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись принципами проведення публічних закупівель (прозорість, конкуренція та відсутність дискримінація), Товариство вважає такі вимоги дискримінаційними та вважає, що надання необґрунтованих документів звужує конкуренцію та визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та жодним чином не вплине на якість товарів, що підлягають поставці.
Ви як замовник повинні скасувати дискримінаційні вимоги та організовувати добросовісну конкуренцію серед учасників та врахувати основний принцип як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
У разі відхилення даної вимоги та не усунення дискримінаційних умов ми будемо змушені звернутись до АМКУ зі скаргою.
З повагою!
Представник
ТОВ «ВЕСТ КАРД» Сергій Бойко
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2022 17:24
Доброго дня! Дякуємо за звернення. За результатами розгляду Вашої вимоги, Замовником було прийнято рішення задовольнити вимогу та внести зміни (Додаток №3) до тендерної документації та викласти її у новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
8 167 565,00
UAH з ПДВ
|
7 442 024,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
7 671 693,49
UAH з ПДВ
|
7 442 058,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
7 696 580,00
UAH з ПДВ
|
7 650 084,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Рішення скасоване |
7 442 024,50
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Відхилено |
7 442 024,50
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 14:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" #43603592 |
Переможець |
7 442 058,65
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 15:59
|
ТОВ ВЕСТ КАРД 7 442 058,65 .docx | укладений |
17 січня 2023 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 16:49
|
Договір 122.pdf | укладений |
05 грудня 2022 16:41
|