Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМРЕМОНТСЕРВІС"ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 25881800 |
Місцезнаходження: | 07101, Україна , Київська обл., Київ, Україна, 07100, Київська обл., місто Славутич, ВУЛИЦЯ ЕНТУЗІАСТІВ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Бондаренко Наталія 380457921320 bondarenko@ars.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 14:31 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2022 14:31 |
Очікувана вартість: | 28 092 168,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 461,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поз. 276 - виготовлення закладного виробу ЗД-2 , ЗД-3 (Фундамент ФС1та ФС2) – використовується: арматура Ǿ10 400С (А-ІІІ) – 3,053 кг, сталь штабова – 13,3 кг. – посилання на 24-21-КР аркуш 25, поз. 278 - виготовлення сходів прямолінійних і криволінійних з огорожею - 0,97792 т. – посилання 24-21-КР, аркуші 21, 22, 23, 24, 25.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000018 ● c42a2c7594544a2a9bac1537d1c99f8a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
30 UA-2022-10-27-012245-a 27.10.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 10:15:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-012245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 22.12.2022 № 1 до договору підряду на закупівлю робіт від 21.12.2022 № 46-127-01-22-01325.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-03 14:55:04
На закупівлю ID: UA-2022-10-27-012245-a «Реконструкція приміщеня 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (ДК 021:2015 код 453000000-0 Будівельно-монтажні роботи).
ПОЯСНЕННЯ
на оголошену закупівлю ID: UA-2022-10-27-012245-a предмет закупівлі, якої визначений згідно з Єдиним закупівельним словником Національного класифікатора ДК 021:2015 код та згідно з Настановою з визначення вартості будівництва «Реконструкція приміщеня 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1» (ДК 021:2015 код 453000000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Зведений кошторисний розрахунок будівництва, загальна вартість якого складає 29 761,703 тис. грн. з ПДВ (Додаток 1).
Титул об’єкта будівництва з фінансуванням до кінця будівництва в розмірі
29 277,153 тис. грн з ПДВ, затверджений ДП НАЕК «Енергоатом» від 25.10.2022
(Додаток 2).
Внутрішньобудівельний титул будови (ВПТС) за напрямком інвестиційної діяльності «Реконструкція інших промислових об’єктів по ВП «Атомремонтсервіс» далі ВП АРС на 2022, затверджений ДП НАЕК «Енергоатом» від 25.10.2022 (Додаток 3).
Річний план закупівлі оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro: UA-P-2022-10-27-003368-c. Бюджет закупівлі складає 28 092 168,88 грн. з ПДВ.
1. Згідно з наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 31.08.2020 №682 «Про підготовку ДП «НАЕК «Енергоатом» до введення в експлуатацію ЦСВЯП» на ВП АРС
покладено функції з підготовки до введення в експлуатацію та з експлуатації Центрального сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП). Тому виникла нагальна потреба в розміщені інженерного персоналу з підготовки об’єкту ЦСВЯП в експлуатацію та експлуатаційного персоналу.
Для реалізації поставленого завдання був розроблений робочий проект «Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1». Робоча документація проекту була розроблена проектувальником ПП «Архітектурно-будівельна майстерня Травки З.С.» у відповідності з діючими нормами, правилами і стандартами України.
Технічні та якісні характеристики об’єкту реконструкції зазначені в Робочому проекті №24-21, де в Альбомах 1-2 викладені: Генеральний план 24-21-ГП1;ГП2, Архітектурні рішення (24-21- АР1;АР2), Технологія виробництва 24-21-ТХ, Конструктивні рішення (24-21-КР1;КР2), Водопровід та каналізація (24-21-ВК1;ВК2), Електротехнічні рішення (24-21ЕТР),Опалення та вентиляція ( ОВ), Кошторисна вартість (24-21-К).
Кошторисна вартість розрахована в поточних цінах станом на 20.06.2022 року, має позитивний Експертний ЗВІТ від 30.06.2022 №02/019/22, серія СУ №214390 виданий ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» м. Чернігів (Додаток 5) та затверджена наказом ДП «НАЕК «Енергоатом» від 06.09.2022 №01-598-н «Про затвердження проекту з реконструкції приміщення БЦ-1 та прилеглих приміщень виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП»(Додаток 6) з такими основними техніко-економічними показниками:
- вид будівництва – реконструкція;
- загальна кошторисна вартість 29 761, 703 тис. грн., у тому числі :
- будівельно-монтажні роботи – 19 474, 773 тис. грн.;
- устаткування меблі, інвентар 3 638, 57 тис. грн.;
- інші витрати 6 648, 360 тис. грн.
При цьому об’єкт реконструкції має клас наслідків (відповідальності)СС-1 - незначні наслідки. Тому згідно п.п 3 п. 4 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI (зі змінами і доповненнями) експертиза проектів будівництва, що мають клас наслідків (відповідальності) СС-1 і які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - проводиться тільки щодо кошторисної частини проектної документації.
Очікувана вартість зазначеного об’єкту реконструкції визначена з рахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства від 05.07.2013 № 293.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі замовником - відділом капітального будівництва (ВКБ) був проведений моніторинг цін, шляхом направлення запиту потенційним виконавцям робіт щодо надання цінових пропозицій, а саме:
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/69/3375 виконавцю ПрАТ «Електроспецбуд-Славутич» (Додаток 7);
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/68/3376 виконавцю ТОВ ВКФ «Промкомплект» Додаток 8);
• вих.лист від 20.09.2022 №46-30/70/3377 виконавцю ТОВ БТК «Промбудкомлект» (Додаток 9).
На підставі отриманих відповідей від потенційних виконавців:
• вхд.лист від 23.09.2022 №15-420 від ПрАТ «Електроспецбуд-Славутич»
(Додаток 10);
• вхд.лист від 26.09.2022 №15-425 від ТОВ БТК «Промбудкомплект» (Додаток 11);
• вхд.лист від 26.09.2022 №15-426 від ТОВ ВКФ «Промкомплект» (Додаток 12);
була сформована Інформаційна довідка щодо визначення очікуваної вартості зазначеного предмету закупівлі, в розмірі 28 092 168,88 грн. з ПДВ (Додаток 13).
А також з метою виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 22.02.2022 № 01-128-р «Щодо оприлюднення інформації про оголошені процедури закупівлі» та розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 27.06.2022 № 01-376-н «Щодо оприлюднення на офіційному сайті Компанії інформації про оголошені закупівлі» в п 3 визначено, що відокремлені підрозділи Компанії, надають до департаменту комунікацій дирекції зі стратегічних комунікацій Обґрунтування технічних якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, протягом двох робочих днів, з дня оприлюднення оголошення про закупівлю, тому вих. листом від 28.10.2022 № 24-21-/406/3945» були направлені зазначені документи для їх оприлюднення на сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (Додаток 14).
2. За результатами проведення відкритих торгів Протоколом УО про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 02.12.2022 №398 переможцем торгів був визначений другий учасник торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія КБР» далі - ТОВ «БК КБР».
Замовник уклав Договір підряду від 21.12.2022 №46-127-01-22-01325 з ТОВ «БК КБР» відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі керуючись вимогами абзацу 4 п.46 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, тобто не змінюючи терміни виконання робіт, які були зазначені в розділі I. Загальні положення, п.4.6 тендерної документації предмета закупівлі, а саме: з моменту передачі будівельного майданчика відповідно до підписаного «Акту прийому-передачі будівельного майданчику»:
в 2022 році до 20.12.2022;
в 2023 році виконання робіт з дня отримання від Замовника повідомлення про підписання фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом», закінчення до 20.12.2023 року;
в 2024 році виконання робіт з дня отримання від Замовника повідомлення про підписання фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом», закінчення до 20.11.2024 року.
Але, під час укладання зазначеного Договору підряду переможець торгів ТОВ «БК КБР» надіслав листа (вих. від 13.12.2022 №КБР 00002150) (Додаток 15) в якому зазначив про об’єктивні причини, які унеможливлювали виконання будівельних робіт у 2022 році у термін до 20.12.2022 року, а саме у зв’язку з налаштуванням логістичних ланцюгів, які порушені до м. Славутича (понтонна переправа через р. Десна) для своєчасного постачання будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, обладнання тощо, та з аварійними відключеннями енергопостачання на території міста Києва та Київської області, а також поширенням масованих ракетних атак, які несуть загрозу для здоров’я та життя людей, що в свою чергу вплинуло на оперативне реагування та комунікацію між підрозділами ТОВ «КБ КБР» та Замовником.
Розглянувши надісланий лист від ТОВ «КБ КБР» та зваживши сукупність усіх перерахованих вище причин і факторів, ВП «Атомремонтсервіс» звернувся в профільну дирекцію з інвестиційних програм ДП «НАЕК «Енергоатом» (вих. від 15.12.2022 №46-30/130/4694) щодо корегування бюджету фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція приміщення 2.12 БЦ-1 та прилеглих приміщень в осях 6-10 і П-Ф/1 виробничої бази ВП АРС для розміщення персоналу ЦСВЯП в м. Славутич Київської області на основі проекту: «Перепрофілювання бази ВРП ЧАЕС в виробничу базу ВП «Атомремонтсервіс» в м. Славутич Київської області, №3969.1», а саме : на 2022 рік-0,00 тис.грн.; 2023 рік – 16 200 тис.грн.: 2024 рік -13 500 тис грн. (Додаток 16).
Але враховуючи воєнний стан та значний дефіцит коштів у Компанії ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2023 рік профільна дирекція з інвестиційних програм за підписом директора з проектів та інвестиційних програм погодила перенос терміну виконання обсягу робіт 2022 року не на 2023 рік, а на 2024 рік (вих. від 15.12.2022 №01-09071) (Додаток 17).
Тому, з урахуванням вищенаведеного, та з метою виконання зобов’язань обома сторонами умов Договору підряду від 21.12.2022 №46-127-01-22-01325, уклали Додаткову угоду №1 з перенесенням терміну виконання робіт відповідно до бюджету фінансування, а саме:
- 2022 рік – 0,00 тис. грн.;
- 2023 рік – 13 129 177,63 тис. грн з ПДВ.;
- 2024 рік – 13 730 361,37 тис. грн. з ПДВ.
Станом на 01.02.2023 ТОВ «БК КБР» не приступив до виконання будівельних робіт на зазначеному об’єкті, підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) у Замовника немає.
- Додатк 10. ПрАТ Електроспецбуд вх. 15- 420 Цінова пропозиція.PDF
- Додатк 11. ТОВ БТК Промбудкомплект вх. 15- 425 Цінова пропозиція.PDF
- Додатк 12. ТОВ БКФ Промкомплект вх. 15- 426 Цінова пропозиція.pdf
- Додатк 16. ВП АРС вих. 4694 Корегування бюджету фінансування.pdf
- Додаток 1.Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- Додаток 13. Інформаційна довідка ОВЗ.pdf
- Додаток 14. ВП АРС вих. від 3945_Про оприлюднення інформації ї.PDF
- Додаток 15. БК КБР вих. від 13.12.22 КБР 00002150.pdf
- Додаток 17 . ДП НАЕК вих. від 15.12.22_ 01-09071 на корегування бюджету.pdf
- Додаток 18.Наказ ДП НАЕК від 31.08.20 №682 Про експлуатацію ЦС ВЯП.pdf
- Додаток 2.Титул будівництва.pdf
- Додаток 3. ВПТС на 2022.pdf
- Додаток 4. Обгрунтуваня ТХ.pdf
- Додаток 5. Арк.1 Експертного звіту.docx
- Додаток 5. Арк.2 Експертного звіту.docx
- Додаток 6.Наказ 01-598-н від 06.09.2022 Про затвердження ПКД.pdf
- Додаток 7. ВП АРС вих.3375 ПрАТ Електроспецбуд-славутич.PDF
- Додаток 8. ВП АРС вих. 3376 ТОВ ВКФ Промкомплект.PDF
- Додаток 9. ВП АРС вих.3377 ТОВ БТК Промбудкомплект.PDF
- Пояснення ДАСУ від 03.02.2023.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ" |
28 012 560,00
UAH з ПДВ
|
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК КБР" |
27 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 859 539,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛІД БРУК" |
27 496 896,16
UAH з ПДВ
|
27 496 896,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОСПЕЦБУД-СЛАВУТИЧ" #23581643 |
Відхилено |
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2022 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2022 15:00
|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
26 859 539,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2022 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:30
|
ПОВ ВЗД-1_01325_КБР.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:19
|
ДУ-1 дог.01325.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 14:31
|
Підсумкова ведомість ресурсів.pdf | укладений |
22 грудня 2022 14:30
|
ДЦ+ЛК.pdf | укладений |
22 грудня 2022 14:30
|
Дог.46-127-01-22-01325_КБР.PDF | укладений |
22 грудня 2022 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 46-127-01-22-01325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |