Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна 380504357315 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 14:32 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 14:32 |
Очікувана вартість: | 15 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2022 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2022 17:36 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
27 жовтня 2022 17:36 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx | |
27 жовтня 2022 17:35 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 жовтня 2022 17:34 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000052 ● b85d29fdd3f6427bb5957eda95afc6eb
- Статус: завершено ● Дата: 21 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:00 |
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2022-10-27-012215-a 27.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 16:10:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі солі промислової для утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в зимовий період (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-012215-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-19 11:51:26
Пояснення
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Сіль промислова для утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в зимовий період (ДК 021:2015 — 14410000-8 Кам’яна сіль)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-27-012215-a), із наданням інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
1. Стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Під час своєї діяльності протягом осінньо-зимового періоду КП ШЕУ Дніпровського району (далі – Підприємство) керується зокрема Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затверджених наказом від 14.02.2012 № 54 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житло-комунального господарства України (надалі – Правила). Пунктом 5.5. Розділу V Утримання вулиць та доріг в зимовий період Правил передбачений процес снігоочищення в тому числі шляхом обробки дорожнього покриття розкидачами технологічних матеріалів (хімічними реагентами або піскосоляною сумішшю, далі - ПСС). Пунктом 5.8. Правил зазначається, що передбачені певні норми витрат чистих хлоридів (кальцію та натрію) (Додаток 5 Правил). Пунктом 5.17. Правил зазначається, що для обробки дорожнього покриття застосовується сіль технічна. Таким чином, Правила встановлюють номенклатуру та норму застосування протиожеледних матеріалів. Виходячи із економіко-географічних особливостей наявності матеріалів на території України та досвіду їх застосування в дорожньому господарстві країни, при заготівлі посипальних матеріалів підприємствами дорожньо-будівельної галузі для використання протягом осінньо-зимового періоду, завжди перевага віддавалася хлориду натрію (NaCl). Оскільки виробник цієї солі – ДП «Артемсіль» - знаходиться в Україні та є найкрупнішим постачальником в Європі. Крім того, слід зазначити, що документи, які підтверджують техніко-якісні показники солі технічної виробництва ДП «АРТЕМСІЛЬ» відповідають умовам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» та діючим санітарно-гігієнічним нормам, що в свою чергу доводилося відповідними висновками. Через обставини, що не залежать від Підприємства, а саме: 24.02.2022 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан в Україні. ДП «АРТЕМСІЛЬ» опинилося в зоні ведення воєнних дій та офіційно тимчасово припинило свою діяльність. Але, зпираючись на вищезазначене, Підприємство під час проведення процедури закупівлі солі технічної в якості технічних та якісних вимог до предмету закупівлі залишило вимоги згідно ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» з усіма відповідними показниками, оскільки розуміє, що існує відповідний еквівалент, що в свою чергу передбачено чинним законодавством.
2. Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі.
Враховуючі стрімке здороження матеріалів, в тому числі і солі технічної, яке сталося внаслідок зупинки вітчизняного виробника солі ДП «АРТЕМСІЛЬ» через військову агресію Російської Федерації, Підприємством на виконання протокольного доручення №06 напрацьованого під час виробничої наради з керівництвом комунальної корпорації «Київавтодор» та ШЕУ, що входять до її складу 23.06.22 щодо здійснення розрахунку необхідної кількості посипальних матеріалів для роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 років, було розраховано мінімальну кількість солі технічної, що необхідно закупити для забезпечення оброблення шляхово-дорожньої мережі району ПСС та утриманні її в належному стані. При цьому місткість солі технічної відповідно до державних стандартів може складати 8% (вісім відсотків). Отже, розрахована кількість солі склала 3 139,48 тон. Копія розрахунку разом із супровідним листом додається до пояснення.
На підставі моніторингу очікуваної вартості закупівлі, якій робився на підставі аналізу отриманих комерційних пропозицій від імовірних постачальників, що були отримані засобами електронного зв’язку та додаються до пояснення, вартість 1 тони солі складала від 9 000,00 грн. до 12 000,00 грн. у тому числі ПДВ.
Через особливості поділення осінньо-зимового сезону на два бюджетних періоди (два бюджетних роки 2022 та 2023 в даному випадку) закупівля солі технічної для забезпечення роботи Підприємства також здійснюється в два етапи. В залежності від обсягу фінансування та наявності залишків на початок періоду формується кількісна потреба в закупівлі. З урахуванням виділеного фінансування на початку року, коли очікувана вартість 1т солі технічної складала 1900 грн. з ПДВ, яке частково було витрачене на закупівлю солі технічної на період 2021-2022 років на початку 2022 року, запланованої Підприємством суми не вистачало для закупівлі потрібної кількості протиожеледного матеріалу на початку даного періоду. Тому було надано запит на додаткове фінансування по цій статті витрат. На підставі Довідки про зміни до плану асигнувань від 18.10.2022 №1-140, якою до Підприємства було доведено додаткове фінансування Додається до пояснення), в тому числі і на сіль технічну, прийнявши до уваги залишки солі технічної з минулого періоду в кількості 700 тон, було прийнято рішення щодо необхідної можливої кількості закупівлі в 2022 році – 1500 тон солі для утримання вулично-шляхової мережі району в належному стані.
Окремими файлами додаються:
1. Лист від 28.07.2022р. №053/46-179.
2. Додаток до Листа від 28.07.2022р. №053/46-179 (розрахунок).
3. Довідка про зміни до плану асигнувань від 18.10.2022 №1-140.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-20 11:25:49
Пояснення на пояснення
Через складну ситуацію з енергозабезпеченням Підприємства 19.12.2022 не було змоги додати файли з комерційними пропозиціями, зазначеними в поясненні.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2022 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
12 750 000,00
UAH з ПДВ
|
12 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» |
14 550 000,00
UAH з ПДВ
|
14 398 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
14 976 000,00
UAH з ПДВ
|
14 976 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" #43445183 |
Відхилено |
12 750 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 16:51
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІДЕР» #31563452 |
Переможець |
14 398 500,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:56
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2022 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 09:48
|
Договір.pdf | укладений |
14 листопада 2022 09:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль промислова для утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в зимовий період (ДК 021:2015 — 14410000-8 Кам’яна сіль) | 1500 | тонни |
9 599,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль промислова для утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в зимовий період (ДК 021:2015 — 14410000-8 Кам’яна сіль) | 1500 | тонни |
9 598,99
UAH з ПДВ
|