Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Благоустрій території по вул. Чорновола, 1 в смт. Брошнів-Осада Калуського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
380 427,00 UAH
UA-2022-10-27-009605-a 2d90509cc79c4b7da4f8c8f2a7070150
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Павлюк

+380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ірина Павлюк
+380667840132
pavliukiryna2611@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2022 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2022 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2022 12:00
Очікувана вартість: 380 427,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 902,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Благоустрій території по вул. Чорновола, 1 в смт. Брошнів-Осада Калуського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 01 листопада 2022 13:17
Дата відповіді: 02 листопада 2022 10:15
Доброго дня. Чи буде вважатись аналогічним договором, виконаний договір на влаштування синтетичних покриттів?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, аналогічним договором є договір про виконання робіт відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі, якщо аналогічний договір на влаштування синтетичних покриттів не відповідатиме вимогам про виконання робіт відповідно до технічних вимог, то Замовником даний договір не розглядатиметься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ахмаров Павло Васильович 377 700,00
UAH з ПДВ
377 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2022 10:56
Електронний підпис
06 листопада 2022 10:55
Інформація учасника.pdf
06 листопада 2022 10:55
Валюта пропозиції.pdf
06 листопада 2022 10:55
Виписка.pdf
06 листопада 2022 10:55
Витяг ЄП.pdf
06 листопада 2022 10:55
Витяг.pdf
06 листопада 2022 10:55
Відгук кладовище.pdf
06 листопада 2022 10:55
Відгук школа.pdf
06 листопада 2022 10:55
Довідка про витрати.pdf
06 листопада 2022 10:55
Довідка про санкції.pdf
06 листопада 2022 10:55
Довідка щодо повноважень.pdf
06 листопада 2022 10:55
Договір кладовище_акти.pdf
06 листопада 2022 10:55
Договір школа_акти.pdf
06 листопада 2022 10:55
Книга1.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга2.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга3.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга4.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга5.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга6.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга7.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Книга8.xlsx
06 листопада 2022 10:55
Кошторис чорновола 1.pdf
06 листопада 2022 10:55
Обладання.pdf
06 листопада 2022 10:55
Обсяг робіт.pdf
06 листопада 2022 10:55
ПІДПИСАНІ КЕП P7S.rar
06 листопада 2022 10:55
Паспорт_ідент..pdf
06 листопада 2022 10:55
Проект договору.pdf
06 листопада 2022 10:55
Фото обєкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ахмаров Павло Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ахмаров Павло Васильович
#3123913256
Переможець 377 700,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2022 10:23

Документи

14 листопада 2022 10:23
Електронний підпис
14 листопада 2022 10:22
Протокольне рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2022 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ахмаров Павло Васильович
#3123913256
377 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2022 10:23
Електронний підпис
14 листопада 2022 10:22
Протокольне рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:11
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 11:49
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
09 березня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2023 16:54
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
07 лютого 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 12:19
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
30 листопада 2022 12:17
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 10:22
Додаток №3.PDF укладений
29 листопада 2022 10:18
Додаток №3.PDF укладений
29 листопада 2022 10:09
Додаток №2.PDF укладений
29 листопада 2022 10:09
Додаток №1.PDF укладений
29 листопада 2022 10:09
Договір.PDF укладений
29 листопада 2022 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 72ВР-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 377 700,00
UAH