Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 38535547 |
Вебсайт: | https://tr.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 46011, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Л. Українки, 6 |
Контактна особа: |
Довгалюк Андрій Петрович +380352475409 mtz@tr.dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2022 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 976 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 884,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Можлива поставка партіями згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2022 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2022 15:07 |
ТД ноутбук.doc | |
04 листопада 2022 15:07 |
додаток _4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .doc | |
27 жовтня 2022 14:46 |
Додаток _5 ДОГОВІР купівлі .doc | |
27 жовтня 2022 14:46 |
Додаток _3 Підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі .doc | |
27 жовтня 2022 14:46 |
додаток _2 Кваліфікаційні критерії .doc | |
27 жовтня 2022 14:46 |
додаток _1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .doc |
04 листопада 2022 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 листопада 2022 15:07 |
ТД ноутбук.doc
|
|||
04 листопада 2022 15:07 |
додаток _4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .doc
|
|||
27 жовтня 2022 14:46 |
Додаток _5 ДОГОВІР купівлі .doc
|
|||
27 жовтня 2022 14:46 |
Додаток _3 Підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі .doc
|
|||
27 жовтня 2022 14:46 |
додаток _2 Кваліфікаційні критерії .doc
|
|||
27 жовтня 2022 14:46 |
додаток _1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-16-000006 ● 74594cab4c414851bec072cd0f21302b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2022 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2022 №55-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 16.12.2022 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2022-10-27-008248-a від 27.10.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-16 15:28:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ноутбук Asus X515EP (X515EP-BQ643) або еквівалент (аналог)» ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-10-27-008248-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ФОП Боднар Г. О. вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 16:20:50
Відповідь на запит
1. Замовником самостійно здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виходячи з розміру бюджетних призначень виділених під предмет закупівлі на підставі самостійного аналізу та визначення технічних властивостей предмета закупівлі та здійснення порівняння такого предмету закупівлі відповідності потребам Замовника. Серед підпорядкованих структурних підрозділів Замовника є відповідні сектори а саме: сектор інформаційних технологій та сектор технічного захисту інформації та радіотехнічного контролю, що мають достатній рівень професійної кваліфікації для обґрунтування технічних та якісних характеристик конкретно цього предмету закупівлі.
2. На виконання постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 року № 710 "Про ефективне використання державних коштів"(зі змінами) Замовником на офіційному веб сайті Замовника https://tr.dsns.gov.ua/ , з наданням обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель а також із зазначенням очікуваної вартості таких закупівель здійснювалась відповідна публікація, у формі Річного плану закупівлі, у відповідності до п.4-1 Постанови. Однак варто зауважити, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, та численним хакерським атакам зі сторони ворога, офіційний веб сайт Замовника не функціонує. Станом на 15:00 год 20.12.2022 року веб сайт також не функціонує, хоча тижнем раніше був на половину відновлений. Зважаючи на цей факт у Замовника не має змоги опублікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі відповідно до вимог Постанови. Даний предмет закупівлі здійснений з використанням системи електронних закупівель "Prozorro" на якій Замовником опубліковано усі необхідні докумети, що стосуються предмету закупівлі згідно норм чинного законодавства.
3. Надаємо документи згідно вашого запиту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись пп. 3, 6, 7, 57, 59, 68 Дисциплінарного статуту служби цивільного захисту, затвердженого Законом України від 05.03.2009 № 1068-VІ, НАКАЗУЮ: 1. За порушення вимог службової дисципліни, що виразилось у неналежному виконанні посадових обов'язків, накласти на підполковника служби цивільного захисту ДОВГАЛЮКА Андрія Петровича, заступника начальника відділу ресурсного забезпечення Головного управління, дисциплінарне стягнення у вигляді зауваження.
2023-01-11 08:13:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2023-01-12 15:14:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2022 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович |
887 630,00
UAH з ПДВ
|
838 716,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
954 822,00
UAH з ПДВ
|
842 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСАНАРА" |
871 567,56
UAH з ПДВ
|
866 683,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОРВЕТ" |
933 998,40
UAH з ПДВ
|
933 998,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боднар Геннадій Олександрович #2751316311 |
Переможець |
838 716,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2022 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2022 08:32
|
Договір №339 | укладений |
07 грудня 2022 08:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук Asus X515EP (X515EP-BQ643) або еквівалент (аналог) | 37 | штуки |
22 668,00
UAH
|