Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) будівлі КНП «НЦПМСД» НМР амбулаторії №6 по вул. Княжа, 105 в м. Нікополь Дніпропетровської області
Очікувана вартість
227 032,00 UAH
UA-2022-10-27-002871-a a2e98f41fc984ee5b26bfd696a20732e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любарський Дмитро Григорович

+380951237527 tender_primary@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Богуна Івана, будинок 3
Контактна особа: Любарський Дмитро Григорович
+380951237527
tender_primary@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля здійснюється відповідно до п.п.2 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, а саме: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) будівлі КНП «НЦПМСД» НМР амбулаторії №6 по вул. Княжа, 105 в м. Нікополь Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Княжа, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) календарних днів з дня підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (КБ-2 та КБ-3). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 жовтня 2022 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП БЕЗПЕКА
#43284978
Переможець 227 032,00
UAH
27 жовтня 2022 10:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2023 11:24
4.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:22
3.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:21
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 13:15
Дод374.PDF зміни до договору
01 листопада 2022 13:07
Княжа.PDF укладений
27 жовтня 2022 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 374-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, погашення кредиторської заборгованності
Номер договору про закупівлю: 374-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погашення кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 374-МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML