Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2022 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2022 02:00 |
Очікувана вартість: | 23 098 520,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230 985,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | До моменту укладання договору про закупівлю переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає - 1 % (один відсоток) від вартості договору про закупівлю. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору за наступних умов: - у разі односторонньої відмови Постачальника від виконання зобов’язань, визначених договором про закупівлю товару; - у разі невиконання або несвоєчасного виконання Постачальником зобов'язань з поставки Товару, передбачених договором про закупівлю товару. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2022 15:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2022 15:02 |
ТД маніпулятор 1718.docx | |
26 жовтня 2022 15:02 |
Проект дог. авто бортові з маніпулятором 1178.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Питання – це звернення до кого-небудь, яке потребує відповіді, роз'яснення і т. ін. (Академічний тлумачний словник). Звертаю увагу, що для питань є окреме поле в оголошенні, що розміщене в електронній системі закупівель, назва цього поля - «Питання».
Як вбачається з розміщеної вами інформації, ви питаєте чи вірно зазначений у тендерній документації кінцевий час для подання та розкриття тендерних пропозицій.
На ваше питання повідомляю, що згідно з вимогами тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.11.2022, 02:00. На всій території України діє час другого часового поясу UTC+2 (київський час) та 24-годинний формат обчислення часу. Отже, кінцевий строк подання тендерних пропозицій друга година ночі.
Також зазначаю, що у 12-годинному форматі обчислення часу для розмежування дообіднього та післяобіднього часу використовуються позначення a.m. та p.m. І якби замовник мав намір зазначити час у тендерній документації з використанням 12-годинного формату обчислення часу, час для кінцевого строку подання тендерних пропозицій був би зазначений з відповідними позначеннями.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000039 ● 2704348008f94aa2a44b18323d9ad6ac
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2022-10-26-008754-a 26.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 13:07:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-26-008754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-08 18:10:57
Відповідь
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість закупівлі визначені з урахуванням потреб замовника, на підставі проведеного моніторингу вартості товару, що є предметом закупівлі.
Щодо другого питання. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Щодо третього питання.
Надаємо копію гарантії з додатками.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-13 14:06:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, (Автомобіль вантажний бортовий з краном маніпулятором), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-26-008754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
на підставі яких документів вами прийнято рішення визначити ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» переможцем торгів, тоді як учасник ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» подав тендерну пропозицію та наклав на неї удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (далі - УЕП), а не кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), як вимагалось умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 13:38:06
Відповідь
Під час перевірки КЕП учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify, замовник отримав повідомлення про помилку під час використання сервісу створення/перевірки інформації на сайті ЦЗО. Згідно з інформацією на сайті замовнику рекомендували звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, у якого учасник отримав сертифікат електронного підпису (далі – Надавач). Згідно інформації, отриманої від Надавача на сайті АЦСК АТ КБ «Приватбанк», тип сертифікату учасника – кваліфікований електронний підпис; директор ТОВ «РІНО ТРАКС ТРЕЙД» - Болотов М. О., сертифікат відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; призначення ключа – кваліфікований електронний підпис, неспростовність; термін дії – до 16.02.2023 (довідка додається).
Отже, КЕП учасника відповідає вимогам, що встановлені пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документацією для проведення закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД |
22 986 000,00
UAH з ПДВ
|
22 986 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІНО ТРАКС ТРЕЙД #44357863 |
Переможець |
22 986 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2022 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:37
|
ДУ 2 до Д №95.11 від 15.11.22.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 11:01
|
ДУ 1 до Д №95.11 від 15.11.22.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 17:30
|
Д №95.11 від 15.11.22.pdf | укладений |
15 листопада 2022 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 95/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів заммовника |
Номер договору про закупівлю: | 95/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |