Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАРІЧНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04385632 |
Вебсайт: | https://zartg.com.ua |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., Вараський район, смт Зарічне, вул. Центральна, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Степанович +380997319793 radazarich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2022 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2022 11:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 12:23 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2022 12:23 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2022 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2022 13:05 |
ТД пиломатеріали 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000025 ● afada1f461384f73b85365c30837ebf8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-10-26-005837-a 26.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 15:47:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-10-26-005837-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена Додатком № 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП «РОМАНОВ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» відсутні документи, які повинний надати переможець торгів протягом строку визначеного законодавством та тендерною документацією.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП «РОМАНОВ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 20:33:06
відповідь на аудит
На Ваш запит по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-12-19-000025) закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Деревина" - Пиломатеріали (ID: UA-2022-10-26-005837-a) повідомляємо, що переможцем закупівлі ФОП «Романов Вадим Петрович» в електронну систему закупівель в завантаженій тендерній пропозиції присутні документи:
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ВР-000409921;
лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та довідки про відсутність підстав визначених пунктом 3,5,6,12 частини першої. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На виконання частини другої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі в завантаженій тендерній пропозиції було підкріплено лист-відгук, наданий ФОП Тарасюк Олена Віталіївна, яким підтверджено повне виконання зобов’язань за укладеним договором.
На момент прийняття рішення про визначення переможця закупівлі
ДК 021:2015 03410000-7 "Деревина" - Пиломатеріали (ID: UA-2022-10-26-005837-a) був врахований принцип максимальної економії та ефективності, що дозволило зенокомити бюджетних коштів на суму 32000грн. Також було враховано те, що матеріали купувалися на виконання Програми створення матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на 2021-2025 року, затвердженої рішенням сесії Зарічненської селищної ради №125/5-2021 від 26.03.2021, зі змінами поточного року в частині виконання заходів з проведення аварійно-рятувальних робіт на час дій військового стану.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-21 17:34:48
пояснення до аудиту
На Ваш запит по моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-12-19-000025) закупівлі ДК 021:2015 03410000-7 "Деревина" - Пиломатеріали (ID: UA-2022-10-26-005837-a) повідомляємо, що переможцем закупівлі ФОП «Романов Вадим Петрович» в електронну систему закупівель в завантаженій тендерній пропозиції присутні документи:
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ВР-000409921;
лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та довідки про відсутність підстав визначених пунктом 3,5,6,12 частини першої. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
На виконання частини другої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» переможцем закупівлі в завантаженій тендерній пропозиції було підкріплено лист-відгук, наданий ФОП Тарасюк Олена Віталіївна, яким підтверджено повне виконання зобов’язань за укладеним договором.
На момент прийняття рішення про визначення переможця закупівлі
ДК 021:2015 03410000-7 "Деревина" - Пиломатеріали (ID: UA-2022-10-26-005837-a) був врахований принцип максимальної економії та ефективності, що дозволило зенокомити бюджетних коштів на суму 32000грн. Також було враховано те, що матеріали купувалися на виконання Програми створення матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на 2021-2025 року, затвердженої рішенням сесії Зарічненської селищної ради №125/5-2021 від 26.03.2021, зі змінами поточного року в частині виконання заходів з проведення аварійно-рятувальних робіт на час дій військового стану.
Копії підтвердних документів додаються.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-28 15:46:18
розірвання договору
замовником прийнято рішення про розірвання договору
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2022 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОМАНОВ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ" |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БРАВО Н.В." |
199 017,00
UAH з ПДВ
|
199 017,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РОМАНОВ ВАДИМ ПЕТРОВИЧ" #3099018656 |
Переможець |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2022 17:14
|
додатки до дог 100.pdf | укладений |
16 листопада 2022 17:12
|
дог 100.pdf | укладений |
16 листопада 2022 17:12
|