Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33700000-7 - Засоби особистої гігієни
Очікувана вартість
107 808,00 UAH
UA-2022-10-26-001558-a 591195437a724cfb8bf43c7faca6db0f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Коваленко

+380984903501 likkasa2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "МІСЬКА ЛІКАРНЯНА КАСА"
Код ЄДРПОУ: 25867639
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Миру, буд. 10, каб. 101А
Контактна особа: Олена Коваленко
+380984903501
likkasa2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2022 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2022 00:00
Очікувана вартість: 107 808,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 539,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33700000-7: Засоби особистої гігієни


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174 упаковка
Підгузки дорослі Seni Super Large, 30 шт/упак
Підгуки дорослі Seni Super Medium, 30 шт/упак
Підгузки дорослі Seni Super Small, 30 шт/упак
Підгузники дитячі BELLA BABY 6 (Junior Extra) 16+ кг. 54шт/упак
Підгузки дитячі BELLA BABY (Junior) вага 12-25 кг. 58шт/упак
Підгузки дитячі BELLA BABY (Maxi) вага 8-18 кг. 66шт/упак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Миру 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33700000-7 — Засоби особистої гігієни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2022 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2022 09:55
Оголошення.doc
26 жовтня 2022 09:55
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 жовтня 2022 12:04
Дата відповіді: 28 жовтня 2022 11:28
Шановний Замовник. Згідо Частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачає, що публічні закупівлі повинні здійснюватися, в тому числі, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім цього Рішенням Колегії АМКУ дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. У зв'язку з вище викладеним прошу видалити з тендерної документації вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника і т.д. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно Вашої вимоги, яка зареєстрована системою 27.10.22, 12:04 для Закупівлі № UA-2022-10-26-001558-a Благодійна організація "Міська лікарняна каса" повідомляємо наступне: наразі існує проблема з продажу гуманітарних товарів, в тому числі підгузків для дорослих та дітей. Тому гарантійний лист прописано для того, щоб не було ні яких питань, що нам буде поставлено офіційно завезений товар від виробника. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Також ми вважаємо, що гарантійний лист не є дискримінацією, так як його може отримати кожен хто має договір з офіційним представником або виробником.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 жовтня 2022 13:38
Дата відповіді: 31 жовтня 2022 18:50
Шановний Замовник. Ви помилково вважаєте, що гарантійний лист не є дискримінацією, так як його може отримати кожен хто має договір з офіційним представником або виробником. На практиці Виробник, або його представник надає тільки один гарантійний лист і тільки одному представнику незалежно скільки контрагентів мають договір. Ваше незнання цього факту не є привідом для застосування дискримінаційної вимоги. Крім цього вдруге звертаю вашу увагу на Рішення Колегії АМКУ на дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вдруге прошу вас видалити з тендерної документайії надання гарантійного листу від Виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно Вашої вимоги, яка зареєстрована системою 28.10.2022, 13:38 для закупівлі № UA-2022-10-26-001558-a, благодійна організація "Міська лікарняна каса" повідомляє наступне: що вимога надання гарантійного листа від виробника або офіційного представника задіяна з метою отримання гарантії того, що переможець торгів дійсно матиме змогу постачати якісний товар з відповідним строком придатності в обумовлені терміни та в необхідній кількості, а також з метою запобігання закупівлі фальсифікатів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бідолах Марія Іванівна 107 520,00
UAH з ПДВ
107 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2022 14:04
Електронний підпис
01 листопада 2022 14:03
Seni Super КТД.pdf
01 листопада 2022 14:03
Белла Сертифікат якості.pdf
01 листопада 2022 14:03
Seni Super висновок.pdf
01 листопада 2022 14:03
Seni Інструкція.pdf
01 листопада 2022 14:03
Seni Super декларація.pdf
01 листопада 2022 14:03
Строк поставки 5 днів.pdf
01 листопада 2022 14:03
Довідка ліцензія.pdf
01 листопада 2022 14:03
Термін придатності 80%.pdf
01 листопада 2022 14:03
ФОП Бідолах М.І. Документи.pdf
01 листопада 2022 14:03
Додаток 1 тех. вимоги.pdf
01 листопада 2022 14:03
Анкета ФОП Бідолах М.І..pdf
01 листопада 2022 14:03
Додаток 2 цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бідолах Марія Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бідолах Марія Іванівна
#3091821880
Переможець 107 520,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2022 10:09

Документи

03 листопада 2022 10:09
Електронний підпис
03 листопада 2022 10:08
2022-11-03_10-07-04_winscan_to_pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2022 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бідолах Марія Іванівна
#3091821880
107 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2022 10:09
Електронний підпис
03 листопада 2022 10:08
2022-11-03_10-07-04_winscan_to_pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2022 10:31
Електронний підпис укладений
14 листопада 2022 11:25
2022-11-14_11-23-09_winscan_to_pdf.pdf укладений
14 листопада 2022 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Зменшення потреб щодо обсягів товарів