Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Дмитро Шевченко +380993416698 czo.sds@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 22:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 848 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 241,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 985 446,00 грн. (дев'ятсот вісімдесят п'ять тисяч чотириста сорок шість грн 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради код за ЄДРПОУ 32835966 Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. Фактична адреса та адреса для листування: 49000, м. Дніпро Площа Героїв Майдану, буд. 1 банківські реквізити: р/р UA 47 320478 0000026008924921805 банк: АБ "УКРГАЗБАНК" |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 985446 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2022 14:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2022 14:11 |
Тендерна документація.docx | |
27 жовтня 2022 14:11 |
Перелік змін 3.docx | |
27 жовтня 2022 13:46 |
Додаток 6_Проєкт договору_бензин.doc | |
27 жовтня 2022 13:46 |
Перелік змін 2.docx | |
26 жовтня 2022 14:58 |
Додаток 4 Технічні вимоги.doc | |
26 жовтня 2022 14:58 |
Перелік змін.docx |
27 жовтня 2022 14:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 жовтня 2022 14:11 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
27 жовтня 2022 14:11 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
27 жовтня 2022 13:46 |
Додаток 6_Проєкт договору_бензин.doc
|
|||||||||
27 жовтня 2022 13:46 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
26 жовтня 2022 14:58 |
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
|
|||||||||
26 жовтня 2022 14:58 |
Перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000043 ● 391883a0176640bda0a6c539051d3339
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-10-25-012791-a 25.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 08:41:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-25-012791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування його очікуваної вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «НЄФТЕК ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.11.2022 № 1, від 14.12.2022 № 2 та від 24.01.2023 № 3 до договору від 10.11.2022 № 366Т.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-02 13:50:56
Відповіді на питання моніторингу
ЩОДО ПИТАННЯ № 1:
Обґрунтування розміру витрат та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось в порядку, визначеному Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 та на підставі наданих комерційних пропозицій, що додаються, а саме:
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «АНДІ ЛТД» (код ЄДРПОУ 44219014) Бензин А-95 (ЕВРО) – 62,00 грн з ПДВ, Дизельне паливо (ЕВРО)– 66,00 грн з ПДВ, Газ СПБТ – 31,00 грн з ПДВ.
2 Товариство з обмеженою відповідальністю «НЄФТЕК ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 40156582) Бензин А-95 – 60,00 грн з ПДВ, Дизельне паливо – 61,00 грн з ПДВ, Газ – 30,00 грн з ПДВ.
3 Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ВЕТАР» (код ЄДРПОУ 44266876) Бензин А-95 – 60,50 грн з ПДВ, Дизельне паливо – 65,70 грн з ПДВ, Газ – 30,00 грн з ПДВ.
Додатково звертаємо увагу органу моніторингу, що згідно з п. 3.1. Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженої Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021 р. (далі за текстом – «Порядок»): «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…».
П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме:
- перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях;
- аналізує очікувану вартість;
- перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку;
- проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів;
- надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.
Технічні та якісні характеристики товару, що є предметом закупівлі, зазначаються в технічній специфікації, що є складовою частиною тендерної документації закупівлі.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Отже, вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик та ін. містяться у Додатку 4 «Технічні вимоги» до Тендерної документації, що відображено в електронній системі Prozorro за веб-посиланням закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-25-012791-a.
На виконання зазначених вимог, Учасник (переможець закупівлі) ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД» надав документи, що, дійсно, підтверджують те, що товар, що є предметом тендерної пропозиції Бензин А-95) відповідає критеріям, вказаним у питанні № 1 (технічні та якісні характеристики), а саме: Сертифікат якості продукту № 98-2022 PT від 27 червня 2022 року (файл з назвою «Паспорт»), відповідно до якого бензин А-95 відповідає вимогам стандарту STN EN 228, походження товару: ЄС.
ЩОДО ПИТАННЯ № 2:
Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.»
На виконання вказаних вимог, переможець закупівлі ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД» надав:
1. Документи про право підписання договору про закупівлю: статут (остання діюча редакція), наказ про прийняття на роботу директора Ганжа О. Б. від 31.01.2019 № 2, довідку про відсутність статутних обмежень одо підписання договору про закупівлю № б/н від 28.10.2022, Інформаційну довідку про уповноважену особу № б/н від 28.10.2022, Рішення Єдиного учасника № 7 від 15 липня 2020 про згоду на вчинення директором значних правочинів.
2. Дозвільні документи переможця закупівлі: Ліцензія про право оптово торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (реєстраційний номер 990614201901029), Ліцензія на право роздрібно торгівлі пальним (реєстраційний номер 04170314202100234), Ліцензійний договір № ЛНТ-0311 від 01.09.2021.
ЩОДО ПИТАННЯ № 3:
Відповідно до п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення закупівлі) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.»
Отже, керуючись п. 19 Особливостей та п.п. 11.2., 11.3. Договору № 366Т від 10.11.2023, між ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД» та КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради було укладено:
- Додаткову угоду № 1 від 29.11.2022 (збільшення ціни за одиницю товару, про що надається Лист № 022111 від 22.11.2022 та Експертний висновок Дніпропетровської торгово-промислової палати № 132 від 23.11.2022).
- Додаткову угоду № 2 від 14.12.2022 (збільшення ціни за одиницю товару, про що надається Лист № 0221209 від 09.12.2022 та Експертний висновок Дніпропетровської торгово-промислової палати № 143 від 13.12.2022).
- Додаткову угоду № 3 від 24.01.2023 (зменшення ціни за одиницю товару, про що надається Лист № 0230123 від 23.01.2023 та інформація з сайту https://vseazs.com/ щодо вартості на бензин А-95 станом на 23.01.2023).
Додатково повідомляємо:
Централізовані закупівельні організації здійснюють організацію та проведення тендерів в інтересах замовників (п. 15 Постанови Кабінету Міністрів України № 1216 від 27.12.2018 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій»).
«Порядком взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель», затвердженим Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021, встановлені повноваження КП «ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ» Дніпровської міської ради. Вказаним Порядком, як і іншими чинними нормативними актами не передбачено, що КП «ЦЗО» ДМР має повноваження контролювати, перевіряти або якимось чином впливати (в тому числі і витребовувати будь-які документи чи інформацію, якщо це прямо не передбачена законом) на господарську діяльність Замовників-ініціаторів закупівлі та переможців.
Всі надані документи, що стосуються закупівлі, тако містяться в електронній системі закупівель Prozorro.
- p.pdf
- WhatsApp Image 2023-01-30 at 10.01.52 (1).jpeg
- WhatsApp Image 2023-01-30 at 10.01.52 (2).jpeg
- WhatsApp Image 2023-01-30 at 10.01.52.jpeg
- До ДУ №1 до Дог.366Т.pdf
- До ДУ №2 до Дог. 366Т.pdf
- До ДУ №3 до Дог.366Т .pdf
- Довідка про відсутність статутних обмежень.pdf
- Дог. 366Т від 10.11.22 бензин (ЦЗО).pdf
- Додаток 4 Технічні вимоги (1).doc
- Інформаційна довідка про уповноважену особу.pdf
- Ліцензії АЗС.pdf
- Ліцензійний договір.pdf
- Ліцензія Нефтек Трейд.pdf
- Наказ на директора Ганжа О.Б..pdf
- Новий Статут від 07.07.2020.pdf
- Рішення НЄФТЕК ТРЕЙД на вчинення значних правочинів.-1.pdf
- Електронний підпис
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-21 15:26:02
Запит про надання роз'яснень щодо висновку моніторингу від Замовника-ініціатора закупівлі КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДМР
Відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі": "Централізована закупівельна організація набуває усіх прав та обов’язків замовників, що визначені цим Законом, та несе відповідальність згідно із законами України." КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДМР, керуючись Порядком взаємодії замовників з Комунальним підприємством "Централізована закупівельна організація" Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженим Розпорядженням міського голови від 29.09.2021 № 6-29/9-р, надіслало, як Замовник-ініціатор закупівлі, надіслало на електронну адресу КП "ЦЗО" ДМР Лист від 21.02.2023 № 866/17-14, в якому просить надати роз'яснення щодо висновку моніторингу. Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до органу державного фінансового контролю з проханням надати відповідні роз'яснення. Лист від 21.02.2023 № 866/17-14 КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДМР додається.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-02-24 11:19:26
Роз’яснення щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення щодо роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.02.2023 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-25-012791-a), та повідомляє.
Головні завдання, функції та правові основи діяльності органу державного фінансового контролю, які визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, статтею 113 Бюджетного кодексу України та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), не наділяють Держаудитслужбу повноваженнями щодо надання роз’яснень із питань застосування законодавства у сфері публічних закупівель.
Водночас щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2022-10-25-012791-a зазначаємо.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Зауважуємо, що моніторинг процедур закупівель здійснюється в порядку, визначеному статтею 8 Закону, шляхом дослідження, окрім іншого інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Отже питання документального підтвердження наявності умов, визначених пунктом 19 Особливостей, для внесення змін до істотних умов договору Держаудитслужба дослідила шляхом надання запиту на отримання пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які були предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Зазначаємо, що застосування внесення змін до договору на підставі підпункту 2 пункту 19 Особливостей можливе у разі документального підтвердження саме коливання цін товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, а не їх фіксації на будь-яку конкретну дату.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржуватиметься в Дніпропетровському окружному адміністративному суді. 03.03.2023 було надіслано позовну заяву до суду. Накладна № 4900099494382 від 03.03.2023. |
Дата публікації: | 03 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження." Станом на 21.03.2023 КП "Централізована закупівельна організація" Дніпровської міської ради, відповідно до інформації Єдиного державного реєстру судових рішень, стало відомо, що за позовом відкрите провадження, але не вказано номер провадження. Натомість, в ухвалі та реєстрі зазначений номер справи, який ми надаємо: № 160/4529/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 березня 2023 |
Документи:
21 березня 2023 14:23
|
Електронний підпис |
21 березня 2023 14:23
|
Електронний підпис |
03 березня 2023 17:00
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД" |
28 081 080,00
UAH з ПДВ
|
28 081 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЄФТЕК ТРЕЙД" #40156582 |
Переможець |
28 081 080,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2022 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 15:41
|
Закриття Договору №366Т КП Дніпроводоканал.pdf | укладений |
09 листопада 2023 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 12:52
|
ДУ №12 від 21.09.2023 до Дог.366Т КП Дніпроводоканал _бензин.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2023 10:24
|
ДУ №10 до Дог. №366Т бензин.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 15:38
|
ДУ №09 від 16.05.2023 Бензин дог. 366Т Водоканал.pdf | зміни до договору |
16 травня 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:26
|
ДУ №8 Дог. №366Т бензин.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2023 11:34
|
ДУ №7 до Дог.№ 366Т бензин.pdf | зміни до договору |
10 березня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2023 11:42
|
ДУ №6 до Дог №366Т бензин.pdf | зміни до договору |
01 березня 2023 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2023 11:17
|
ДУ №5 до Договору №366Т бензин.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2023 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 10:55
|
ДУ №4 до Дог. №366Т бензин.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 14:18
|
ДУ 3 до Договору №366Т.pdf | зміни до договору |
24 січня 2023 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:32
|
ДУ 2 від 14.12.2022 до Дог 366Т Бензин.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:30
|
ДУ1 до Дог.366Т бензин А95.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 14:12
|
Дог. 366Т від 10.11.22 бензин (ЦЗО).pdf | укладений |
11 листопада 2022 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова). Сторони договору про закупівлю дійшли згоди про зменшення ціни за одиницю товару: Бензин А-95 у розмірі 47,67 грн без урахування ПДВ за один літр. П. 3.1. Договору про закупівлю викладено в новій редакції: "Ціна цього Договору становить 26 237 594,49 грн, у т. ч. ПДВ 7 % - 1 716 478,14 грн" |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 366Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |