Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Забезпечення продуктами харчування(Придбання продуктових наборів) згідно ДК 021:2015 – 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Очікувана вартість
325 500,00 UAH
UA-2022-10-25-011320-a ● ec4eac77d9cc426e942f846c59c4007f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04339758 |
Місцезнаходження: | 52061, Україна , Дніпропетровська обл., с.Миколаївка-1, Дніпровський район, Дніпропетровська область, с.Миколаївка-1, вул.Центральна,31 Г |
Контактна особа: |
Лариса Капранова +380567696229 nicola2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 14:19 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 14:19 |
Очікувана вартість: | 325 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 627,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
В порядку Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до абз. 3 пп. 2 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 р. № 590 (із змінами) здійснюється забезпечення продуктами харчування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до абз. 3 пп. 2 п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 р. № 590 (із змінами) здійснюється забезпечення продуктами харчування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
694 штуки
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52061, Україна, Дніпропетровська область, с. Миколаївка, вул. Центральна 31-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України настання прав та обов’язків (зобов’язань) за цим договором відбувається лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнуваннОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 робочих днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 16:50 |
ТД забезпечення продуктами харчування(Придбання продуктових наборів).docx | |
25 жовтня 2022 16:50 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
25 жовтня 2022 16:50 |
ТД забезпечення продуктами харчування(Придбання продуктових наборів).docx | |
25 жовтня 2022 16:50 |
Додаток 4 (Проект договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення вимог до переможця закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2022 13:46
Дата відповіді: 27 жовтня 2022 16:44
Відповідно умовам, вказаним у додатку №2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Шановний Замовник, просимо роз'яснити чи достатнім буде надання переможцем закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у довільній формі у вигляді довідок, складених переможцем закупівлі? Або внесіть до тендерної документації відповідні роз'яснення, яким саме чином має бути підтверджено переможцем дану відповідність по кожному з вказаних пунктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна документація підготовлена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами) (далі-Закону), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(далі – Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022р.). Так, абз. 3 п. 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Роз`яснюємо, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- довідка, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону;
-довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
-довідка, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Роз`яснюємо, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
- довідка, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 3 частини першої статті 17 Закону;
-довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої статті 17 Закону;
-довідка, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
Роз'яснення вимог
Дата подання: 27 жовтня 2022 14:56
Дата відповіді: 27 жовтня 2022 16:51
Предметом закупівлі є придбання продуктових наборів згідно ДК 021:2015 – 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні, товари за цим предметом закупівлі непередбачають наявності гарантійних талонів або інших подібних документів.
Поданням власної пропозиції Учасник підтверджує відповідність власної пропозиції технічним та іншим вимогам Замовника та бере на себе відповідальність забезпечити Замовника товарами відповідної якості, кількості, із залишком терміну придатності не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару та згідно усіх інших вимог Замовника закупівлі.
Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення які саме документи Вами вимагаються згідно наступного пункту проекту договору "8.3.7 Надати Замовнику відповідні документи, що засвідчують гарантійні зобов’язання на Товар, що є предметом даного Договору."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що необхідно надати сертифікат якості на продукти харчування, що входять до продуктового набору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-25-011320-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СІЛКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2248913928
Дата подання: 27 жовтня 2022 14:34
Некоректність вимог Замовника
Пунктом 5.2 розділу п'ятого проєкту договору всановлено наступну вимогу:
"Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з Товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та технічні умови на відповідний вид Товарів, інструкції з експлуатації, гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, гарантійний талон, технічний паспорт тощо)."
Вказаний перелік документів, що засвідчують якість товару не може бути наданий в повному обсязі на жодний продуктовий товар, зокрема гарантійний талон, технічний паспорт, інструкції з експлуатації можуть бути надані наприклад на комп'ютерну техніку, медичні прилади тощо. Також Наказом N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи скасовано Положення N 190 від 20.10.95 "Про порядок видачі Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на продукцію в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби", згідно якого продукція підлягала обов'язковій державній санітарно-гігієнічній експертизі з видачею Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію та видачею гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на імпортовану продукцію.
Вимагаємо викласти пункт 5.2 проєкту договору у наступній редакції:
"Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з Товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або технічні умови на відповідний вид Товарів, та/або інструкції з експлуатації, та/або гігієнічний висновок, та/або сертифікат якості, та/або сертифікат відповідності, та/або гарантійний талон, та/або технічний паспорт тощо)."
Розгорнути
Згорнути
"Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з Товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та технічні умови на відповідний вид Товарів, інструкції з експлуатації, гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, гарантійний талон, технічний паспорт тощо)."
Вказаний перелік документів, що засвідчують якість товару не може бути наданий в повному обсязі на жодний продуктовий товар, зокрема гарантійний талон, технічний паспорт, інструкції з експлуатації можуть бути надані наприклад на комп'ютерну техніку, медичні прилади тощо. Також Наказом N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи скасовано Положення N 190 від 20.10.95 "Про порядок видачі Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на продукцію в органах, установах та закладах державної санітарно-епідеміологічної служби", згідно якого продукція підлягала обов'язковій державній санітарно-гігієнічній експертизі з видачею Гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на вітчизняну продукцію та видачею гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на імпортовану продукцію.
Вимагаємо викласти пункт 5.2 проєкту договору у наступній редакції:
"Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з Товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та/або технічні умови на відповідний вид Товарів, та/або інструкції з експлуатації, та/або гігієнічний висновок, та/або сертифікат якості, та/або сертифікат відповідності, та/або гарантійний талон, та/або технічний паспорт тощо)."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2022 08:56
Шановний Учаснику повідомляємо, що Додаток 4 до Тендерної документації (Проект договору) підготовлений відповідно до норм чинного законодавства та керуючись «МЕТОДИЧНИМИ РЕКОМЕНДАЦІЯМИ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ УКЛАДЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» розробленими Міністерством економіки України та Представництвом ЄС в Україні. Пунктом 5.2. Проекту договору передбачено, що Постачальник повинен засвідчити якість Товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Замовнику разом з Товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи та технічні умови на відповідний вид Товарів, інструкції з експлуатації, гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, гарантійний талон, технічний паспорт тощо). В зазначеному переліку документів значиться документи, що підтверджують якість товару, в тому числі на продукти харчування, що входять до продуктового набору. Постачальник повинен засвідчити якість товару наданням одного (або декілька) документів, що перелічені, або надати інший документ підтверджуючий якість товару. Отже, в зв’язку з вищевикладеним Вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2022-10-25-011320-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СІЛКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2248913928
Дата подання: 27 жовтня 2022 15:04
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
У пункті 9.6. Проєкту договору зазначено: "Штрафні санкції, зазначені в п.8.3. та п.8.4. даного Договору сплачуються Постачальником протягом 10 робочих днів після отримання відповідної вимоги Замовника.". П.8.3 та п.8.4 мають наступний зміст:
8.3. Постачальник зобов'язаний:
8.3.1. Поставляти Замовнику Товар в строк та на умовах, передбачених даним Договором.
8.3.2. Поставити Замовнику Товар, який належить йому на праві власності, що не знаходиться під заставою, не арештований та не є предметом позову третіх осіб.
8.3.3. Оформити та надати Замовнику разом з Товаром відповідні накладні на Товар та інші належним чином оформлені документи, передбачені вимогами чинного законодавства України та даного Договору.
8.3.4. Забезпечити поставку Товару, якість і кількість якого відповідає вимогам даного Договору.
8.3.5. Нести всі ризики та витрати, пов’язані з поставкою Товару, включаючи оплату податків, зборів, інших обов’язкових платежів у відповідності до вимог чинного законодавства України до моменту надання Товару Замовнику в місці, встановленому умовами даного Договору, і в обумовлений Договором строк.
8.3.6. Усувати всі недоліки Товару або замінити його на Товар належної якості, власними силами, засобами та за власний рахунок на умовах та в порядку, передбаченому цим Договором.
8.3.7. Надати Замовнику відповідні документи, що засвідчують гарантійні зобов’язання на Товар, що є предметом даного Договору.
8.3.8. Виконувати інші обов’язки, передбачені цим Договором та законодавством України.
8.4. Постачальник має право:
8.4.1. Своєчасно отримувати плату за поставлений належної якості Товар відповідно до умов Договору.
8.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника.
8.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 5 робочих днів до дати розірвання Договору.
8.4.4. Інші права, передбачені цим Договором та законодавством України.
У пунктах 8.3 та 8.4 відсутня інформація про штрафні санкції.
Вимагаємо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
8.3. Постачальник зобов'язаний:
8.3.1. Поставляти Замовнику Товар в строк та на умовах, передбачених даним Договором.
8.3.2. Поставити Замовнику Товар, який належить йому на праві власності, що не знаходиться під заставою, не арештований та не є предметом позову третіх осіб.
8.3.3. Оформити та надати Замовнику разом з Товаром відповідні накладні на Товар та інші належним чином оформлені документи, передбачені вимогами чинного законодавства України та даного Договору.
8.3.4. Забезпечити поставку Товару, якість і кількість якого відповідає вимогам даного Договору.
8.3.5. Нести всі ризики та витрати, пов’язані з поставкою Товару, включаючи оплату податків, зборів, інших обов’язкових платежів у відповідності до вимог чинного законодавства України до моменту надання Товару Замовнику в місці, встановленому умовами даного Договору, і в обумовлений Договором строк.
8.3.6. Усувати всі недоліки Товару або замінити його на Товар належної якості, власними силами, засобами та за власний рахунок на умовах та в порядку, передбаченому цим Договором.
8.3.7. Надати Замовнику відповідні документи, що засвідчують гарантійні зобов’язання на Товар, що є предметом даного Договору.
8.3.8. Виконувати інші обов’язки, передбачені цим Договором та законодавством України.
8.4. Постачальник має право:
8.4.1. Своєчасно отримувати плату за поставлений належної якості Товар відповідно до умов Договору.
8.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника.
8.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника за 5 робочих днів до дати розірвання Договору.
8.4.4. Інші права, передбачені цим Договором та законодавством України.
У пунктах 8.3 та 8.4 відсутня інформація про штрафні санкції.
Вимагаємо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2022 08:53
Шановний Учаснику повідомляємо, що при підготовці Проекту договору, а саме у пункті 9.6. допущена формальна (несуттєва) технічна описка. Замість пунктів 8.3. та 8.4. повинно значитися пункти 9.3. та 9.4. Зазначена формальна (несуттєва) технічна описка на зміст тендерної пропозиції не впливає, а тому вимога підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА" |
257 751,60
UAH з ПДВ
|
252 031,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЛОХОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
284 206,88
UAH з ПДВ
|
253 032,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Копчай Ольга Борисівна" |
324 181,28
UAH з ПДВ
|
322 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІЛКО ОЛЕНА ВАСИЛІВНА" |
322 710,00
UAH з ПДВ
|
322 710,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА" #36878689 |
Рішення скасоване |
252 031,40
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2022 09:53
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА" #36878689 |
Переможець |
252 031,40
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 14:00
|
додаткова № 2.docx | зміни до договору |
24 листопада 2022 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 11:04
|
спеціфікація.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 11:03
|
дод.углда № 1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 11:03
|
дод.угода № 2.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2022 16:45
|
Image (4).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (5).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (11).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (8).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image.png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (3).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (9).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (7).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (10).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (6).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (13).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (2).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Image (12).png | укладений |
14 листопада 2022 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зміни до чпеціфікації. 2. Зменшення суми в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 14/11-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни цени |
Номер договору про закупівлю: | 14/11-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |