Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 14:33 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 14:33 |
Очікувана вартість: | 40 610 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 203 053,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 14:25 |
Проект договору.docx | |
25 жовтня 2022 14:25 |
Технічне завдання.docx | |
25 жовтня 2022 14:25 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю», UA-2022-10-25-007640-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 9 898 250,00 грн. (Дев'ять мільйонів вісімсот дев'яносто вісім тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю», UA-2022-10-25-007640-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 9 898 250,00 грн. (Дев'ять мільйонів вісімсот дев'яносто вісім тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю», UA-2022-10-25-007640-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 9 898 250,00 грн. (Дев'ять мільйонів вісімсот дев'яносто вісім тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000009 ● e4eb64339a5242cfb8f42d6b0d33a66d
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-10-25-007640-a 25.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 11:11:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільної білизни (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-25-007640-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод №1 від 24.11.2022, та №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 до договору №153 від 17.11.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-06 16:15:30
Пояснення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ на Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 03.01.2023 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постільної білизни (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-10-25-007640-a) розпочатого відповідно до наказу від 30.12.2022 № 320 повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість» Очікувана вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 40 610 700,00 грн., обсяг закупівлі 19 500 комплектів, розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб», ДК 021:2015 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, відповідає розрахунку видатків до кошторису Виконавчого комітету Маріупольської міської ради на 2022 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника для забезпечення комплексу спеціальних заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб та з урахуванням вимог діючих на території України нормативних документів
По пункту 2. «Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі» Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обґрунтування https://mariupolrada.gov.ua/page/obgruntuvannja-predmeta-zakupivli_
- безпосереднє посилання на обґрунтування https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Eld3xC8fmQnXbuwk8xZ5kbJ9nBQz54bZPJn1b-x63nU/edit#gid=0
По пункту 3. «Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод №1 від 24.11.2022, та №2 від 15.12.2022, №3 від 31.12.2022 до договору №153 від 17.11.2022.» Інформація стосовно укладеної додаткової угоди №1 від 24.11.2022 міститься в файлі «Лист_ВК Маріупольської міськ ради_153_ДУ1.pdf». Інформація стосовно укладеної додаткової угода №2 від 15.12.2022 міститься в файлі «Лист_ВК Маріупольської міськ ради_153 ДУ2.pdf». Стосовно додаткової угода №3 від 31.12.2022 повідомляємо наступне, що відповідно до наявної потреби у проведенні процедури закупівлі на початку 2023 року була укладена додаткова угода відповідно до пункту 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІГ МАГНАТ" |
40 407 510,00
UAH з ПДВ
|
30 712 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" |
40 365 000,00
UAH з ПДВ
|
30 712 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ" |
39 780 000,00
UAH з ПДВ
|
34 983 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БТК ВАЙС" |
36 545 000,00
UAH з ПДВ
|
35 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
40 610 700,00
UAH з ПДВ
|
40 610 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІГ МАГНАТ" #43772783 |
Відхилено |
30 712 450,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" #44792182 |
Відхилено |
30 712 500,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:04
|
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-РІВНЕ" #32171289 |
Відхилено |
34 983 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:06
|
ТОВ "БТК ВАЙС" #43644487 |
Відхилено |
35 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:07
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Переможець |
40 610 700,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 21:25
|
Звіт про виконання договору | укладений |
15 травня 2023 21:23
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 18:26
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 18:25
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
31 грудня 2022 18:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 12:32
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:31
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2022 10:04
|
Додаткова угода №1 від 24.11.2022.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 10:03
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
25 листопада 2022 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 20:28
|
Договір №153 від 17.11.2022 р. | укладений |
18 листопада 2022 20:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) | 19500 | комплект |
2 082,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток 2 до Договору №153 від 17.11.2022 р. в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в Розділ 4. «Умови поставки та приймання – здавання товару». Пункт 4.6. Договору та викласти в новій редакції: «Термін поставки товару: по 28.12.2022р.» |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №153 від 17.11.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 8 120 057,40 грн. (вісім мільйонів сто двадцять тисяч п’ятдесят сім гривень 40 копійок) у т. ч. ПДВ 1 353 342,90 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 153 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постільна білизна (підковдри, простирадла, наволочки та рушники) | 19500 | комплект |
2 082,60
UAH з ПДВ
|