Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
20 028 060,00 UAH
UA-2022-10-25-007431-a ● 6aa16b00cc654acc932c77dc98ac9749
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 12:50 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2022 12:50 |
Очікувана вартість: | 20 028 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 140,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19500 комплект
Постільна білизна (2 подушки та ковдра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 14:16 |
Проект договору.docx | |
25 жовтня 2022 14:16 |
Технічне завдання.docx | |
25 жовтня 2022 14:16 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставка
Дата подання: 25 жовтня 2022 15:35
Дата відповіді: 25 жовтня 2022 17:00
Доброго дня. Підкажіть чи можливо продовжити строк поставки, бо за такий короткий строк неможливо закупити сировину і виготовити продукцію.
Відповідь: Доброго дня. Виходячи з необхідності постачання продукції та враховуючи строки оплати продовжити строк поставки на даний момент не можливо. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-25-007431-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІГ МАГНАТ", Код ЄДРПОУ:43772783
Дата подання: 14 листопада 2022 23:15
вимога щодо скасування незаконного рішення
ВИМОГА
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Розгорнути
Згорнути
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2022 23:58
Доброго дня.
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Номер вимоги: UA-2022-10-25-007431-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІГ МАГНАТ", Код ЄДРПОУ:43772783
Дата подання: 14 листопада 2022 23:16
вимога щодо скасування незаконного рішення
ВИМОГА
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Розгорнути
Згорнути
Учасник процедури закупівлі: «Постільна білизна (2 подушки та ковдра) для здійснення заходів з підтримки внутрішньопереміщених або евакуйованих осіб ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю UA-2022-10-25-007431-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІГ МАГНАТ» (скорочена назва ТОВ «БІГ МАГНАТ») код ЄДРПОУ 43772783 заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі та не погоджуємось з причиною нашої дискваліфікації, що вказана Замовником: «Учасник в повному обсязі не підтвердив відповідність запропонованих складових набору медичним критеріям безпеки, що вимагалися Замовником у п.4 Додатку №3 до тендерної документації. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції висновок ДСЕЕ не відповідає вимогам, установленим Замовником в частині «інтенсивність запаху не більше 1 балу».
Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» повідомляє, що у складі нашої тендерної пропозиції міститься висновок ДСЕЕ № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, у якому вказано, що «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих), що у повному обсязі відповідає умовам закупівлі та чинному законодавству, зокрема вимозі відповідно до вимог ДСанПіН 3.3-182-2012 “Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги”, затверджені наказом МОЗ України від 29. 12. 2012 р. № 1138, зареєстрованим у Мін’юсті 09. 01. 2013 р. за № 86/22618, підтвердження відповідності до яких визначив Замовник у тендерній документації на закупівлю.
Відповідно до приміток Додатку 5 вказана вищезгадана вимога щодо інтенсивності запаху: «Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.».
Надаємо Додаток 5:
Додаток 5
до Державних санітарних норм та правил
«Матеріали та вироби текстильні, шкіряні
і хутрові. Основні гігієнічні вимоги»
ВИЗНАЧЕННЯ
одориметричних показників
Одориметричні дослідження включають:
визначення зовнішнього стану виробів (цілісність упаковки, естетичність виробів, відповідність їх призначенню і віковій групі тощо);
встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
Визначення характеру та інтенсивності запаху продукції проводиться шляхом залучення волонтерів (не менше 6 осіб), які не мають змін органів нюху і порожнини носа. Дослідження проводять у добре освітленому та провітреному приміщенні.
При встановленні характеру запаху звертається увага на наявність чи відсутність стороннього неприємного і непритаманного для даного виробу запаху тощо.
Інтенсивність запаху визначається за п'ятибальною шкалою (Райт Р.Х., 1966 р.) відповідно до таблиці:
Інтенсивність запаху матеріалів текстильних, шкіряних і хутрових та виробів з них
Кількісна оцінка в балах Характеристика
0 Відсутній; не виявляється жодним з волонтерів
1 Ледве помітний; виявляється найбільш чутливими особами
2 Слабкий; привертає увагу, але визначається, якщо волонтери націлені на його визначення
3 Виразний; легко відчутний, якщо навіть увагу волонтери не звертають на нього
4 Сильний; звертає на себе увагу
5 Нестерпний; виключає можливість тривалий час перебувати в приміщенні
__________
Примітка.
Дослідження проводять не менше трьох разів для кожного волонтера в різні дні. Цифрові дані та характер запаху вносяться в робочу таблицю.
Інтенсивність запаху текстильних, шкіряних і хутрових матеріалів та виробів з них для дітей не повинна перевищувати 1 бал, а для дорослих - 2 бали.
Окремо повідомляємо, що результати Висновку ДСЕЕ залежать від того, який саме зразок надано для дослідження: дитячої білизни чи для дорослих.
У складі нашої пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18/27263 від 08.12.2020, в якому відображено дослідження комплектів білизни для дорослих та для дітей, внаслідок чого за результатами дослідження вказано «інтенсивність запаху не більше 1 балу (для дитячого асортименту) не більше 2 балів (для дорослих)».
Окремо зазначаємо, що пропонована нами продукція не шкодить здоров’ю, є безпечною як для дітей, так і для дорослих, що підтверджено висновками ДСЕЕ, що надаються у складі нашої пропозиції.
У разі потреби, Учасник ТОВ «БІГ МАГНАТ» гарантує проводити додаткову державну експертизу на визначення інтенсивності запаху на кожну партію товару, яка не буде перевищувати 1 бал, що буде поставлятись Замовнику у разі визначення нас переможцем закупівлі, з метою підтвердження безпечності кожної партії товару для використання.
Враховуючи викладене вище, вважаємо відхилення нашої більш економічно вигідної пропозиції незаконним.
Вважаємо, що в складних умовах війни, враховуючи те, що закупівля проводиться з метою підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ», яка відповідає усім умовам закупівлі і є дешевшою від пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК-Домашній Текстиль» на 4 126 590,00 грн. (чотири мільйони сто двадцять шість тисяч п'ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) незаконним та злочинним.
Нагадуємо Замовнику щодо необхідності виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться закупівля, зокрема щодо необхідності дотримання Замовником приципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закуну, а саме:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одночасно повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не виконав умову документації Замовника щодо чинності сертифікату на відповідність вимогам ISO 14001:2015: «Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 (має бути дійсний на термін подачі пропозиції); Сертифікат повинен розповсюджуватися та охоплювати неспеціалізовану оптову торгівлю», зокрема ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" надано Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 від 20.10.2021 №UA.СУ.1400.0552/3-21, у якому вказано, що він вважається чинним за умови щорічного підтвердження. Контроль відповідності здійснюється шляхом технічного нагляду.
Повідомляємо, що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" не надав у складі своєї пропозиції Звіт технічного нагляду за 2022 рік, таким чином не підтвердив вимогу Замовника щодо надання чинного сертифікату системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015.
З огляду на викладене вище сертифікат що ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" Сертифікат системи екологічного управління виробника на відповідність вимогам ISO 14001:2015 є нечинним на дату подання пропозиції та пропозиція ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" підлягає відхиленню за невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Враховуючи вказане вище, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «БІГ МАГНАТ, одночасно скасувавши рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ТК-Домашній Текстиль".
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2022 23:59
Доброго дня.
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Відповідно вашої вимоги надаємо наступну інформацію, тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернень та/або вимог стосовно вимог технічної специфікації не надходило. Оскільки закупівля проводиться для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб замовником було визначено «інтенсивність запаху не більше 1 балу». Відповідно до інформації наданої Вами в тендерній пропозиції в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/16186 від 21.07.2020, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, та інформації в висновку ДСЕЕ №12.2-18-1/11450 від 15.06.2021, в якому визначено інтенсивність запаху не більше 2 балів, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Відповідно до інформації зазначеній на сертифікаті «Дійсний до: 23.02.2023». Замовником не було встановлено вимоги стосовно надання звіту з щорічного технічного нагляду оскільки контроль відповідності встановлюється органом з сертифікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" |
19 634 940,00
UAH з ПДВ
|
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІГ МАГНАТ" |
19 850 025,00
UAH з ПДВ
|
15 901 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БТК ВАЙС" |
18 020 000,00
UAH з ПДВ
|
17 919 859,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" |
20 028 060,00
UAH з ПДВ
|
20 028 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА" #44792182 |
Відхилено |
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 21:50
|
ТОВ "БІГ МАГНАТ" #43772783 |
Відхилено |
15 901 470,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 21:52
|
ТОВ "БТК ВАЙС" #43644487 |
Відхилено |
17 919 859,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 21:58
|
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" #38192655 |
Переможець |
20 028 060,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2022 22:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2023 21:24
|
Звіт про виконання договору | укладений |
15 травня 2023 21:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2022 18:17
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 18:16
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
31 грудня 2022 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 12:38
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:37
|
Повідомлення про внесення змін.docx | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 20:23
|
Договір №152 від 17.11.2022 р. | укладений |
18 листопада 2022 20:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постільна білизна (2 подушки та ковдра) | 19500 | комплект |
1 027,08
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в Розділ 4. «Умови поставки та приймання – здавання товару». Пункт 4.6. Договору та викласти в новій редакції: «Термін поставки товару: по 28.12.2022р.» |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини 6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору №152 від 17.11.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 4 004 584,92 грн. (чотири мільйони чотири тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 92 копійок) у т. ч. ПДВ 667 430,82 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постільна білизна (2 подушки та ковдра) | 19500 | комплект |
1 027,08
UAH з ПДВ
|