Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Очікувана вартість
101 010,00 UAH
UA-2022-10-25-006705-a 4bc8351b021a43d69162076933869497
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Алла Андріївна

380577258400
380577258409
sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Шелудько Алла Андріївна
380577258400,380577258409
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
518 штуки
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

25 жовтня 2022 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2233222862
Переможець 101 010,00
UAH
25 жовтня 2022 13:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 18:00
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2022 15:05
Договір № 38.pdf зміни до договору
26 жовтня 2022 15:03
Договір № 38.pdf укладений
25 жовтня 2022 14:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 518 штуки 195,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення договору у відповідність постанові КМУ від 09.06.2021 № 590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану"
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 518 штуки 195,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 101 010,00
UAH