Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189191 |
Вебсайт: | http://internat.pl.ua |
Місцезнаходження: | 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район, |
Контактна особа: |
Васюта Ольга Олександрівна +380997246912 internat13@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2022 12:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 08:30 |
Очікувана вартість: | 443 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 436,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 13:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 12:58 |
ТД ВТ дизель генератор.docx | |
25 жовтня 2022 12:58 |
ТД ВТ дизель генератор.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000022 ● 6c66001a18e04db08bd385324da2d4af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2022 № 93-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.12.2022 № 93-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-10-25-005943-a, 25.10.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 09:54:08
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:31120000-3: Генератори, очікуваною вартістю 443650,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-25-005943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 22:22:28
Відповідь-пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори, очікуваною вартістю 443650,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-25-005943-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання: Щодо поставленого питання надаємо вам документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток №1), який не було оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель шляхом розміщення на власному веб-сайті уповноваженою особою Квашою Мариною Григорівною, яка на даний час не працює. В подальшому зобов'язуємося не допускати виялених порушень.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-12 22:32:00
Пояснення з власної ініціативи
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 31120000-3: Генератори, очікуваною вартістю 443650,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-25-005943-a), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання: Щодо поставленого питання надаємо вам документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток №1), який не було оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель шляхом розміщення на власному веб-сайті. В подальшому зобов'язуємося не допускати виялених порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновки моніторингу, щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, надаємо інформацію про усунення порушень, а саме: - на вимогу щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі – порушення усунуто шляхом оприлюднення на власному веб-сайті. - на вимогу щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель при підписанні річного плану закупівель UA-P-2022-10-19-001491-a (процедури закупівлі за номером UA-2022-10-25-005943-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюта Ольга Олександрівна. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону усунути неможливо, але для недопущення їх в подальшому буде виготовлено кваліфікований електронний підпис посадової особи Васюти Ольги Олександрівни. - на вимогу щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 порушення абзацу третього пункту 44 Постанови № 1178 усунути не можливо з причин, того що процедура завершена. Висновок прийнятий до уваги. В подальшому зобов’язуюсь не допускати виявлених порушень.
2022-12-22 16:25:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2022 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО |
442 650,00
UAH з ПДВ
|
442 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО #39423347 |
Переможець |
442 650,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:55
|
ДУ №1 | укладений |
02 січня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:52
|
ДУ _1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 20:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 15:50
|
Договір | укладений |
18 листопада 2022 15:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизель-генератор номінальною потужністю не менше 50 кВт | 1 | штуки |
442 650,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 листопада 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони вирішили розірвати Договір № 388 від 15.11.2022 року за взаємною згодою сторін з моменту підписання цієї угоди Сторонами. |