Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 та канцелярські вироби різні централізована бухгалтерія управління освіти виконавчого комітету НМР
Очікувана вартість
7 216,00 UAH
UA-2022-10-25-004407-a e2758815f9274dbdad7c0b180ac990e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобак Валентин Сергійович

+380334431759 jurist@nv-osvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Бобак Валентин Сергійович
+380334431759
jurist@nv-osvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30100000-0: Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів


Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Папір А4 та канцелярські вироби різні централізована бухгалтерія управління освіти виконавчого комітету НМР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, проспект Дружби, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 жовтня 2022 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Троць Олександо Мефодійович
#2128505174
Переможець 7 216,00
UAH
25 жовтня 2022 11:42